Gå til innhold

Lenge vært sammen før dere ble gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I februar har vi vært sammen 2 år, og lillejenta vår kommer i sommer, 5. august :) vært sammen ca. 2 og et halvt år når hun kommer.. ble gravid etter 1 år og 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært sammen i 16 mnd,,:)

har termin 3.august, var ikke helt planlagt, men vi gleder oss veldig mye begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss to år etter vi ble sammen også ble jeg gravid etter nesten fire år. Vi skulle egentlig ikke ha flere barn da vi har to hver fra før, men så kom lysten på et barn :-) Jeg rekker å bli 37 før babyen kommer og mine barn blir nesten 16 og 10 år. Skikkelig attpåklatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var sammen i 2 år, så forlovet i 5 mnd, så gift i 1 uke før jeg ble gravid. Mamma og stefar til jente som blir 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vår første. vi har vært sammen i 13 år, forlovet i 12 og gift i 7.. Og hva har vi gjort i mellomtiden... reist reist og reist, studert og jobbet. Jeg er 31 og han er 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 6 år nå. Samboere i 5 av dem. Vi venter nr 2 i sommer. Også har vi en på snart 2 år. Førstemann var planlagt, men det var ikke den som er på vei. Jeg er 27 og han er 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...