Gå til innhold

Lenge vært sammen før dere ble gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Lenge var dere sammen før dere ble gravid? Kanskje noen av dere ikke er sammen med barnefaren?

Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 år. Jeg er 25, han er 30.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter nr 2 og har en 1 åring fra før og har vært sammen i 3 år nå til våren, så her gikk det kjapt. Nr 1 var ikke planlagt, men det var denne lille spiren :) Jeg er 23 og han er 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Dette blir første mann, som kom som ett veldig stort sjokk! Vi har kun vært sammen litt over 9 mnd... Klisje, men jeg er veldig sikker på at detta er mannen i mitt liv uansett... Min kjære er 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr2 nå. Hadde vært sammen i 4 mnd da jeg ble gravid med første mann!! Ikke helt planlagt nei.. Men det har gått kjempe fint! Denne gangen er lille spiren planlagt. Nå har vi snart vært sammen i tre år..

 

Jeg blir 27 og han blir 32 i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

vi har vært sammen i tre månder, men kjent hverandre en stund før vi ble sammen. Gikk litt fort å bli gravid, men vi gleder oss :) Er første for oss begge, jeg er 31 og pappa'n er 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har snart vært sammen i 9 år. Han er 26 og jeg er 24. Venter vært første barn i slutten av august!:D Glader oss kjempe mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 5 år, og fikk når 1 for 14 mnd siden, venter nr 2 13.august.

 

Jeg er 33, han er 38. (gamle vi ja...hi hi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr 2, førstemann er 7 mnd(!), så her gikk det kjapt i svingene. Har vært sammen i 4 år, og gift de siste 10 mnd. Han er 26 og jeg er snart 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært sammen i 5 år. han er 26 og jeg 21 ;P

vi venter vår første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...