Gå til innhold

Lenge vært sammen før dere ble gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har vært sammen i litt over 3 år og forlovet i 1 år. Vi venter vår første 4. august<3 jeg blir 21 og han blir 30:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ble gravid med min første hadde vi vært i lag 1. mnd. Nå er vi gift og venter nr. to. Har vært sammen i snart 7 år. Gift i snart 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 4 år i februar..forlovet i 3år i mai.vårt 1 barn..han har 1 fra før på 8år jeg er 27 og han 28 ..gleder oss masse da denne spiren har vi prøvd å få i litt over 3 år..fikk det til med prøverør :-) Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hver vår gutt fra før på 10 år, og dette blir vårt første felles Barn.

Vi har vært sammen i 1 år og tre mnd og vært forlovet siden nov.07

Vi er begge 35 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vert sammen i litt over 2mnd når jeg ble gravid, men vi hadde kjent hverandre i ca 10mnd. Han er 24 og jeg er 21, og vi venter vårt første barn. Gleder oss veldig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

 

Vi har vært sammen i 2 år til sommeren (rett før vi får den lille):) Så vi ble ganske tidlig gravide, men har kjent hverandre lenge før vi ble ett par da..:) Dette vil bli vårt første barn. Vi gleder oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen i 3 til 4 år, gift siden juli :). Da vi traff hverandre var vi hjertens enig om at barn skulle vi ihvertfall aldri ha! :) Det endret seg fort.. Vi prøvde i fire måneder før vi fikk det til. Han er 32 og jeg er 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

jeg og min samboer har vert sammen i sju år i nov. hadde vert sammen tre år når vi fikk førstemann. venter nr to i slutten av juli nå. gleder oss..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 5 år når bebisen kommer i august. Jeg er 22 (blir 23 i år) og han er 23 (blir 24 i år). Var ikke planlagt, men vi gleder oss masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vaert sammen i snart 2,5 ár og samboere etter 5 mnd. Han er 35 og jeg 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år til sommern og da får vi også vårt første felles barn. Vi har nå bodd sammen i 1 år. Ikke lenge, men vi har virkelig funnet hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i to år når babyen kommer. Vi giftet oss etter 1 år, og prøvde i noen måneder før lykkebabyen ble unnfanget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha vårt første barn nå! Har vært sammen i 2 år :), og blir snart gift å!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha vårt første barn! Hadde vært sammen i drøyt 1 år når vi ble gravide. Jeg er 28 og han er 29. (29/30 når barnet kommer ca midten av august)

Gleder oss! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...