Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor hadde utrolig fint rødt hår som ung, dette var noe jeg misunte sterkt da jeg ble gammel nok til å bry meg om hårfarge å sånt. Har selv farget håre mitt rødt i langlang tid å synes det er flott!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har rødt hår selv jeg, men hvis jeg hadde fått bestemme, hadde babyen fått pappaens mørke hår og brune øyne. :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Å si at unger med rødt hår er det styggeste de ser er å gå over streken!! Ikke alle meninger man trenger å slenge etter folk på den måten, det er sårende. Tenk deg om!! Enn om folk sa at ungen din er det styggeste de har sett??

That being said; min mann har rødt, nydelig hår, og jeg blir kjempeglad om et av barna vårer arver det!

Skrevet

Jeg synes det er utrolig flott med rødt hår!!! Skulle gjerne at barnet mitt fikk det!! Gjerne med frarens krøller i tillegg!!!! Det som er "ulempen" med å ha rødt hår, er at man ofte har veldig sol-ømfintlig hud, og det er litt slitsomt om sommeren....

Skrevet

hei jeg er frisør, og det finnes ikke finere farge på håret enn de som har naturlig rødt hår. fin glød i håret, vi andre har jo GRÅ triste farger uten glans.

vær stolt over rød hår, det er en nyyyydelig farge.

(synes jeg da)

Skrevet

Når man spør får man svar!

HI spurte et spørsmål, og jeg er en av de som svarte!

Hun forventet sikkert ikke bare å få ; å ja, det er så søtt, blabla. Kanskje hun synes selv at rødt hår ikke er pent??

Folk må få lov til å mene hva man vil her inne uten at folk skal føle seg såret eller lei seg. Ærlig talt, da burde man ikke oppholde seg her i det hele tatt!!!

Rødt hår er fremdeles det verste jeg ser.

Det å sammenligne det med at noen vil mene at barnet mitt er det styggeste de har sett, blir bare teit. For det første så kommer ikke jeg til å spørre noen; synes du ungen min er søt??? Slik HI her stilte et spm, og for det andre så ville det heller ikke brydd meg hva andre mente.. Så DEAL WITH IT!!! Mange hater rødt hår! Hva så??

Skrevet

hehehehe, dette var fantastisk artig! ingen kan si at vi med rødt hår ikke får oppmerksomhet, i alle fall. vi diskuteres til og med! alle har en mening! selv har jeg langt, rødt hår med masse krøller, og hvis dere får en liten jente med sånn har som meg, blir hun umåtelig populær! hehehehehe

fremmede kommer til og med bort på gata for å kommentere, og det er vel én gang noen har turt å sagt noe stygt. da lo jeg! (for fyren så selv ut som max mekker...)

nå er det vel sånn at rødt ikke er dominerende, så dere med små rødhåringer: de er sjeldne og ekslusive ;)

og for dere som blir svært skuffet hvis avkommet får rødt hår: ta det med ro. de fleste blir enten blondere eller brunere i håret med tiden.

Skrevet

jeg er vel en av de som stille meg ganske likegyldig til hårfargen i seg selv, det er ikke utenkelig at vi får en unge med tydelig rødskjær i håret i alle fall, sånn som pappaen sin.

Når det er sagt har niesen min verdens nydeligste mørkerøde hårfarge, men hun som alle andre er ikke fornøyd med den hårfargen hun har fått så hun farger håret, og siden tanten gjør det samme kan jeg jo ikke si så mye... :-)

Skrevet

hehehe, sånn er det. forandring, vet du. hos meg har den der farginga dabba av etter hvert... det jeg oppdaget med rødt hår, var at jeg hadde et godt utgangspunkt for å kunne bruke både lyse og brune og røde farger. og faktisk holder hudfargen min til både kalde og varme farger. frisørene har kosa seg flere ganger :)

Skrevet

Ærlig talt...Hva i all verden gjør det om babyen får rødt hår???

Skrevet

Herregud da mennesker. Det er da bare en hårfarge. Noen kler rødt hår, andre ikke. Det er da ikke hårfargen som former en person. Skjerp dere! Tragisk at noen faktisk har slike holdninger. Alle har forskjellig smak og godt er det. Jeg syns det er synd at man skal henge seg opp i sånne detaljer som hårfarge eller hvordan form nesa er osv.

Jeg håper min lille datter får en herlig personlighet og jeg vet at hun vil være vakker i mine og sin fars øyne uansett hva.

Ett tips:

Se litt lengere enn nesa rekker så er det mye en oppdager;)

Skrevet

Cecilie med marsbaby:

"alle har sin smak, og godt er det."

Ja, nettopp!!! Så la nå de som ikke liker rødt hår få mene det da! Ærlig talt så dobbeltmoralsk, når du før dette skriver at det er fælt folk har slike holdninger... Jeg personlig synes ikke rødt hår er pent! Er det en forderdelig holdning?? Det er min MENING!!

Kanskje du skulle tenke litt lenger enn nesa rekker...

Skrevet

blåser i hårfargen, men tenk om barnet blir en skikkelig skjeløyd liten kar med et enormt nesegrev! ha ha ha ha

Skrevet

Hahaha dette var morsom lesning :) Det morsomste av alt er jo alle dere som blir så innmari sinte over noe så enkelt som sikkert var ment som et tulleinnlegg... Det er da ingen som bryr seg om hva slags hårfarge barnet sitt har, og det er overveldende hvor mange som ikke skjønner humoren i dette, og i tillegg lar seg provosere...

Hihihi... slike innlegg piffer opp hverdagen

Skrevet

Hva skal dere gjøre om barnet deres blir skikkelig kvisete?

Eller får en skikelig grell hårfarge?

Hva om barnet deres blir skikkelig feit?

Eller skikkelig tynn?

MEN!

HI lurte på hva vi syntes om rødt hår...

Min ærlige mening er så simpel og enkel : Hvem spør om slikt? Mistenker HI for å være fryktelig ung , som klarer å stille et slikt spørsmål.

Jeg mistenker også veldig mange her inne for å være skikkelige brødjøder. Tenk å svare som dere gjør...

Jeg håper for barnet sin del at det ikke kommer ut med rødt hår , tenk å ha en mor som synes den har en stygg hårfarge..

velskapt eller ikke velskapt... Rødt hår! iiiiik!

Nesten like ille som å få høre at en ikke skulle vært til.

rødt , blått , gult hår...

svart eller hvit unge....

enkelte bør ikke sette barn til verden, så fokuserte som alt for mange er , på det yttre!

Ble skikkelig forbanna!

Skrevet

Så folk skal ikke få lov til å mene hva de vil Marit82???

Ærlig talt. Da er det vel du som er trangsynt. La folk mene det de mener!!

Brødjøde?? DET sier vel litt mer om din alder!!!

Skrevet

Hahaha.

Men å synes at rødt hår er stygt , det er ok det?

Gode gud..

Skrevet

haha.. signerer marit82 sitt innlegg jeg. helt enig!

Skrevet

tydeligvis mye hormoner ute og går........

Skrevet

Jeg ville først og fremst blitt veldig overrasket dersom barnet vårt blir født med rødt hår, i og med at ingen i verken min eller sambos familie har det. Men jeg synes rødt hår er kjempefint jeg - det finnes så mange nydelige rødnyanser, og kan være utrolig pent! Er jo mye mer særegent det, enn kommunefarget hår f.eks.

Men på spørsmålet: er det noe dere vil babyen skal få? merkelig spørsmål. Jeg har ikke noe spesielt ønske om verken hårfarge eller øyenfarge, jeg.. Vil like lite/mye at håret skal bli rødt, som at det skal bli lyst eller mørkt. Føler ikke at det er særlig vesentlig.

Skrevet

Jeg fikk rødt hår selv om ingen i familien min har det. Selve hårfargen har jeg ingenting å utsette på, får ALLTID kommentar fra frisøren "er det din egen hårfarge? så utrolig fin" har mer "gull"hår enn veldig rødt rødt hår da.. d værste er egentli at med rødt hår kommer ofte fregner og ingen andre pigmenter, dvs blir ikke brun på sommeren som mange andre gjør... derfor håper jeg jenta arver fargene fra pappaen, men skulle hun ikke gjøre d er det jo ikke krise.. gikk jo tålelig bra med meg;) hehe..

Skrevet

Fytti... dette var et merkelig spørsmål, ja...

Har nå tenkt at det ville vært verre om han ble albino eller hadde et bein ekstra eller mange andre skrekkscenarioer, men rødt hår??!! Nei, hehehe, det har jeg ingen preferanser eller tanker om....

Skrevet

Syns rødt håt er fint jeg :-)

Skrevet

Synes det finnes mange varianter av rødt som er fint, på samme måte som at det finnes flere varianter av blondt og brunt som kan være ganske kjedelig.

Skrevet

Jenter med rødt hår er nyyyydelig:)

Syns det var mange stygge meldinger her inne....

Fysj å fyjs....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...