Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synest dere om rødt hår? Er det noe dere vil at babyen skal få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg kan velge, så takker jeg nei... Men om babisen min skulle få rødt hår kommer jeg til å synes at hun er den vakreste i verden uansett!

Skrevet

Glad jeg kan være anonym her. Håper ikke min baby får det, men skulle det komme så syns jeg nok hun er verdens vakreste uansett.

Skrevet

Herregud så egoistisk! Jeg gjennomskuer deg og ser hva du tenker. Viktigste er at barnet er velskapt.

Skrevet

haha, vi trykket visst samtidlig og mente det samme,hehe

Skrevet

kjenner jeg blir sint!! viktigste er vel at barnet er velskapt??`?

Skrevet

Folk må vel få lov til og svare ærlig her vel?Ingen syns sitt eget barn er stygt uansett hårfrage selv om man ikke ønsket det i første omgang. At barnet er velskapt er jo selvfølglig høyeste ønske.

Skrevet

Dette er det dummeste spørsmålet jeg har lest her inne!!! Er det rødt hår i familien så er det vel stor sjangs for at babyen får det. Gutten vår har rødt hår, mannen min har mørkt hår med litt rødt hår i skjegget. Har aldri tenkt over at vi kunne få en rødhåret gutt men han er verdens skjønneste!! Har aldri tenkt på det som et problem, skulle jeg kanskje skifte mann da eller??????

Skrevet

Hun spurte hva man syns om hårfargen? Ikke om det er velskapt eller ikke??

Skrevet

Selvsagt er det det viktigste, men spørsmålet var ikke om det var helsen eller hårfargen som var viktigst. Spørsmålet slik jeg leste det var; Synes du rødt hår er fint?

Skrevet

D viser bare kor smart d går ann å bli! Du var iallefall lur nok til å holde deg anonym! Barnet til søskenbarnet mitt har fått rødt hår og brune øyner, og er verdens herligste... Egoisme!!!

Skrevet

Håper ikke jeg får en unge m rødt hår NEI,men sjansen er jo liten for d her da... Men som dere sier,bare han er velskapt så er d jo d samme...

Skrevet

Jeg har alltid ment at jeg skulle vært født med rødt hår,

men jeg ble desverre blond. Hurra, for Henna-farge, sier nå jeg! ;o)

Synes rødt hår er nydelig jeg!

Skrevet

RØDT HÅR???

Nei takk! Det passer seg på bikere og bikkjer.

Usj, nei fytti. Mn kan vel synes hva man vil her inne, og rødt hår er det verste jeg ser.. stakkars barn...

Skrevet

Ingen som sier her at man ikke vil ha ungen om den er rødhåret(men ville ha synspunkt hva en ønsket) Klart jeg vil ha ungen uansett om håret er rødt.

Skrevet

For all del, ta det ikke ille opp... Det var sikkert ikke tilsiktet å være ekkel mot noen fra HI sin side.

Man kunne ha stillt spørsmålet annerledes, og det hadde kansjke virket penere;

Hva syns du om at babisen blir blondine???

Skrevet

Fy å fy det var en stygg melding !!!!

Skrevet

Hjelpe meg, er det virkelig sant det jeg leser?

Unnskyld, men det sier litt om hva som befinner seg i toppetasjen hos enkelte. Ja det mener jeg!

Det er det SISTE jeg tenker på!!!!!

Skrevet

Det vakreste jeg ser er jenter med rødt hår! De er de skjønneste :) Og spesielt hvis de har brune øyne!

Skrevet

Jaja, ifølge mange her inne er det synd på vårs tulle som kan få "rødt hår" siden jeg hadde det som lita....

Men akkuratt det bryr jeg meg ingenting om, syns det er kjempe søtt... blir liga glad i min baby uansett...

Rødt hår er søtt!!! :o)

Skrevet

Både mannen min og jeg er mørke, men vi har arveanlegg for rødt hår fra begge sider, så vi kan fint få ei rødhåra tulle, og det gjør da ingen verdens ting! Det eneste jeg har å "utsette" på rødt hår, er at man oftere blir sartere i huden og det kan være kjedelig i forhold soling. Men for all del, det finnes da solfaktor 60...! ;)

Skrevet

Jeg synes rødt hår er pent, jeg. Men skjønner også at noen kan ha problemer med det. Men skjønner ikke det der med at rødt hår er stygt? Uff, det er ikke pent sagt i det hele tatt.

Skrevet

måtte bare svare på denne.. jeg ble selv født med rødt hår, men det ble senere blondt! og om min unge får det så gjør det ingenting!! jeg synest det er fint, og kjenner det sårer litt når folk sier det er det styggeste de ser er unger med rødt hår.. som sagt ovenfor så om ungen har rødt eller svart hår, 9 eller 10 fingrer så er dt like mye elsket!! det var min mening..

Skrevet

Jeg får sannsynligvis ett barn med rødt hår,og har ingen problemer med det.Men andres holdninger gjør litt sånn at jeg begynner å tenke litt at jeg vil jo ikke at folk skal si stygge ting om barnet mitt! Triste greier:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...