Gå til innhold

presentasjonsrunde.... =) virker som en del nye her...=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er på mitt 26 år og min kjære er på sitt 24 år. Vi har vært sammen siden høsten 2004 og har en liten prinsesse som blir 2 år til sommern. Litt skummelt,men veldig spennende å begynne prøvingen på nr 2,men har bestemt oss nå og er nå i 1pp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både jeg og kjæresten er 26, blir 27 i år.

Vi har vært sammen bare et halvt års tid nå. har vært sammen før og har kjent hverandre siden ungdomskolen da vi gikk i samme klasse.

Vi får ikke bodd sammen enda, og det er 30 mil mellom oss for øyeblikket. Men vi flytter sammen så fort sjansen byr seg, og senest 1.juli.

Vi syns vel begge det er herlig galskap å ha begynt å prøve allerede, men vi opplever begge at det å ha funnet tilbake til hverandre er det riktige for oss.

Det blir første barn for oss begge og er vel i 3. pp nå selv om den første pp var mer en "vi ser hva som skjer-periode" ;)

Ønsker alle prøvere lykke til! :)

Skrevet

Her er jeg og:)

Har byttet nick slik at ikke mine venninner skal kjenne meg igjenn siden det er en hemmelighet at vi prøver på ny:) he he:)

Jeg er 24 og min mann er 28,vi har vært sammen i 5 år,gift i 5mnd og har ei vakker datter sammen som bli 2 i feb.

Begynte å prøve på ny baby 24des:) verdens beste julegave!

Skrevet

Hei! Jeg blir 26 i år og min samboer/forlovede blir 29! Vi har vært sammen i 6 år, samboere i 5 1/2. Vi gifter oss i desember!

Sluttet på pillen i mai, men ikke aktivt prøvd å bli gravide, bare passivt prøvd å ikke bli det, hehe.

Dette er vår første pp, og vår siste på noen måneder på grunn av bryllupet, har ikke noe ønske om å være i ammetåke når jeg gifter meg, eller evt ha rier under vielsen :) Så tar en prøvepause til april nå (men mistenker at vi ikke kommer til å være så forsiktige likevel og blir vi gravide flytter vi heller bryllupet ;) Jeg studerer og han jobber. Vi bor i Bergen :)

Skrevet

Heisann!!

Jeg er ei jente på 27 år er gift med er herlig mann på 35, og sammen har vi to flotte gutter på 4 og 6år.

Nå håper vi på en liten bror eller søster til dem.

Håper spiren sitter kjapt. :)

Skrevet

Jeg er 28, samboeren min 30. Vi har bodd sammen i snart 2 år og er i 2. pp. Har hus, to biler, faste jobber og venner som alle har - eller skal ha baby snart!!!

Skrevet

Hei:)

Jeg er ei jente på snart 28 år, sambo er 31 år.

Vi har vært sammen i 6 år og har en herlig sønn på 14 mnd.

Vi satser for fullt på en liten spire til, da vi vil ha dem ganske tett!!!

TR kom for 2 dager siden(......) så da er vi i 3 pp.

Skrevet

Koselig :o)

Jeg er 24 og min kjære er 26.

Vi har vært sammen i 11 år, samboere i 5.

Prøver på vår første (som visst kan ta tid - 2,5 år!)

Vi bor i eget hus litt utenfor Stavanger som vi bygget for 3 år siden.

Lykke til til alle prøvere, og en ekstra klem til Englemamma Linn!! =)

Skrevet

Jeg er 22 år og han 28 år!

Bodd sammen i ca 1år,forlovet oss nå i desember:)

Han har en sønn fra før,men det er min første! Vi er nå i 5pp,prøvd siden august07.

Vi bor i Buskerud i vår egen leilighet,men er på husjakt:)

Skrevet

Arti d her :)

Jeg er da snart 27 år og det samme er mannen min. Vi har vært sammen i snart 9 år og akkurat passert vår 3. bryllupsdag :)

Har ikke noen barn fra før noen av oss, og har ikke passet for oss før nå pga skole og jobb forhold. Men er nå i full gang.

Hadde 6 pp (tror jeg) før det klaffet, men mistet desverre i uke 10 før jul i MA. Venter nå på at vi kan gå inn i vår første pp!! Blir spennende!!

Bor litt utenfor tr.heim i egen leilighet.

Skrevet

Jeg er 19, sambo 23. Vi har bare vært ilag i 1.5år, og prøver på vår første! Har prøvd siden jan 07, hatt 2 sa.

Bor fortiden i stavanger, men skal til og bygge hus uttenfor molde, der vi begge er ifra:)

Skrevet

Henger meg på her jeg også :) Vi er begge 22 år og har vært sammen i 4 og et halvt år, samboere i to av dem. Vi mistet en liten spire i sa nå i desember, men prøver på nytt med godt mot :) Forhåpentligvis er det en liten en der inne akkurat nå, kanskje forflere av oss her inne... Spennende :)

Skrevet

hei!'

Jeg og sambo er 25, vært sammen i tre og halvt år, og fikk verdens nydeligste tulle i juni 07.Nå har vi tenkt å prøve på en til=) vil ha barna tett, så da er det bare å sette i gang.

Skrevet

Hei alle sammen,

Jeg er 31 og min mann er 33. Vi har vært sammen i 10 år og gift i 4. Vi har en skjønn gutt på snart 2 år, og prøver nå på nestemann.

Vi er i vår 3.pp

Skrevet

Oisann, dette var blitt en populær tråd ;)

Tror jeg presenterer meg først, så leser jeg gjennom etterpå!

Jeg er 25 år og samboer med en hærlig en på 26 år! Vi har vært sammen i snart 6 år og samboere nesten like lenge :))

Vi har ingen barn fra før av, men derimot har vi to katter, som er våre unger nå... Håper veldig på å bli gravid snart!

Skrevet

Hallo! Er 20 år, og samboer er 24år. Vi prøver på vårt første barn og har prøvd siden augst i 2007. Har vært sammen i 5 år, og er forlova=) Mange hygglige mennesker her. Kommer fra Nord Trøndelag.

Skrevet

Hei! Er 27 år og det er samboeren og.. vi har vært sammen i 6-7 år nå, er forlova og håper vi greier å bli gravide snart.. ingen barn fra før.. Er veldig spente.. kasta pilla i Juli og venter fremdeles..

Skrevet

Jeg blir 28 i april, sambo blir 30 i mars. Vi ble sammen for snart 4 år siden, bodd sammen i snart 3 og har ei jente på snart 3 :) Så her gikk det fort i svingene. Holder på å bygge hus som vi håper står ferdig til sommeren :)

Vi begynte så smått å prøve i november (skjer det så skjer det), i desember lyktes vi, men mistet i sa i romjula. Men vi prøver på'n igjen :-D

Vi bor utenfor molde..

Skrevet

hei=)

Jente på 18 med samboer på 22 :)

Vært sammen i 3 år å litt til=)

Trondheim

Skrevet

Hei

Er 31 år og sambo er straks 40.

Han har ei datter fra før. Hun er 8 og bor sammen med oss, en katt og to kaniner.

Vi har mer og mindre aktivt prøvd å bli gravid siden jeg la bort p-pillene for rundt to år siden, men det ser ut som det lar vente på seg...

Jeg prøvde å starte utredningsprosess i sommer, menn jeg har en her hjemme som ikke tør å teste svømmerne (...jeg har jo ei fra før...)

Skrevet

Hei alle felles prøvere!

En på 31 her med en mann på 31 også. Vi har vært gift i snart 2 år, og har vært sammen i over 7. Vi har en datter sammen, og nå prøver vi på nr to. Men etter en MA i desember, så er det ikke lett å ikke fokusere på å bli gravid igjen! Man sier jo at en skal slappe av, men det er ikke lett! Lykke til alle sammen - og spessielt dere som har holdt på litt - vi klarer det nok!

Skrevet

God ide dette!

Jeg er 30, min mann 35.

Giftet oss i Oktober, etter å ha vært sammen i 2 år.

Er i vår 2pp.

Spennende å følge med folk. Gjør liksom ventetiden litt kortere.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg er ei 20 år gammel jente, med en samboer på 23:) (blir et år eldre i år begge to):P

vi har eget hus og vært sammen i to år.

prøver på vårt første barn, og går over i 11pp. hvis det ikke har klaffet denne mnd heller:)

og vi er fra fredrikstad:)

lykke til videre alle sammen;)

Skrevet

Hello girls:-)

Jeg er 33 år( snart 34 ) og min kjære er snart 32. Kan ikke kalle oss strevere siden jeg nettopp har sluttet med pillene. Har gått på de i snart 17 år(!) , så jeg er klar over at vi må regne med litt prøvetid desverre...

Vi er trøndere begge to og har vært sammen i 9 år.

Lykke til alle sammen, spennende å følge med dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...