Gå til innhold

presentasjonsrunde.... =) virker som en del nye her...=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er 22 og samboeren er 28... Vært sammen i 2,5 år, og jeg går å håper på at han skal fri snart ;) Vi bor i Rogaland, litt utenfor haugesund.

Har ingen barn fra før av, vi begynte med prøvingen våren 2007. Ble gravid i mai, men mistet i uke 11.. Så nå håååååper jeg det kommer en spire snart! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen:)

Jeg er 27, 28 om noen dager og samboer er 24. Vi bor i telemark. Jeg har en sønn på 6 år fra tidligere ekteskap, mens han har ingen barn fra før. Vi tar det litt som det kommer for tiden, ble mye stress de første pp'ene- har heldigvis roet oss(meg:) litt nå:) Vi har vært sammen i snart 3 år (tiden flyr!)

Skrevet

Jeg er 31 og min kjære 40. Bor i Oslo. Vært sammen 3 år. Vi har prøvd 1 og 1/2 år. Har hatt 2 SA. Har løpende kontakt med gyn. min og har jeg tatt Pergotime i 4 mnd. uten resultat ser det ut som. Så nå blir neste skritt skikkelig utredning håper jeg!

Jeg ønsker dere alle lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Heisann.

Jeg og kjæresten min er 19 år. Vi har kjent hverandre i flere år men vært sammen siden juli på en måte. Jeg kastet p-pillene i desember så dette er første mnd vi prøver. Han bor borte på skole dette året, men vi skal flytte sammen til høsten.

Er ganske ny her, men liker meg godt på forumet, tror ikke jeg har opplevd noe lignende av hjelpsomme mennesker!

Skrevet

jeg og sambo er 32 år og har en sønn sammen på 3,5 år. kasta pillen i november og er nå inne i 2 pp. spennende:-) Masse lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Samboeren og jeg har vært sammen i (ufattelige) 17 år!:o) Nå bor vi i et lite hus vi bygde for 8 år siden sammen med våre to nydelige jenter på 10 og 2 år. Vi prøver på barn nummer tre nå - hadde en ma før jul, men prøver på igjen med en gang. Begynner jo å bli "voksne", så vi har ikke all verdens tid å prøve på...;o)

Har snakka på bryllup i noen år, men vi har visst ikke helt rukket med det!;o) Bor i Oppland da.

Skrevet

blir 26 har samboer og en datter på 3 som er født i sept 04- Vi har prøvd på nr 2 snart 1 år. Vi bor i nittedal.

Skrevet

Bra tråd dette her.

Jeg er 36 år og mannen 42. Vi har to gutter, og prøver nå på nr tre. Jeg har fått diagnosen PCOS. Det siste året har syklusen vært veldig grei, men i 2006 hadde jeg mensen bare to ganger. Nå har jeg ventet på tante rød ei lita uke, og begynner å lure litt. Kenner etter alle mulige slags tegn på en evt graviditet, men kjenner ikke noe.

Tenker også at vi er voksne, og bør få det gjort nå =)

Skrevet

Hei!

slenger meg på her.. :)

er 26, men har bare vert inne her å snust på disse sidene, slutta på pillen for lenge siden, men har ikke prøvd så hardt for å bli gravid enda..

vi syns begge at tanken er veldig kjekk, men og litt skummel..

ingen barn fra før..

Skrevet

Hei! :)

Jeg er 27 år, og samboeren min er 29 år. Vi begynner å prøve nå... Så det blir en spennende tid framover. Vi bor i Nordland, begge to jobber. Vi har vært sammen i litt over et år nå, og bodd sammen siden april i fjor. Livet vårt blir beriket av fire småpuser. En av dem er drektig nå, hun vagger over gulvet med kjempemage, så jeg håper jeg kan få litt babystøv (eller er det kanskje kattungestøv?) fra henne! :D

Skrevet

hei,æ e 25 å mann`n min e 28=)

vi prøve på nr 3 i flokken hehe,har vært prøvera i 15mnd no så d tar på tia!

vi bor i sør trønderlag,har 2 gutter på 5 å 2 år=)

vi har 4 kanina,å bor i et nybygd hus...flytta inn for 2 år sea no=)

vi har vært gift i 6 år den 7.februar så d bi en kozli dag,håpe spira sitt snart....har vært et tøft år så håpe året her bringe lykke te oss=)

ellers så vil æ ønsk alle damene lykke te,å håpe d klaffe snart te alle sammen=)

klæmz=)

Skrevet

Jeg er 22 og samboeren min er 28. Vi har vært sammen i litt over tre år og vært samboere i snart tre. Vi bor i Skien med vår shjønne pusekatt :)

Vi bygger nå hus sammen som vi forhåpentligvis flytter inn i mars.

Vi prøver på vår første spiere, er i 5 pp, men de første to mnd, var det "skjer det så skjer det" holdning. Fant ut at det ikke fungerte sånn. Har Ikm til helga, håper intenst på at jeg er gravid denne mnd!

Skrevet

Jeg er 21 år og mannen min er 26 år . vi prøver på vår første og har prøvd nå i 2 år. kanskje noen som har litt tips?

Skrevet

Halloen.

Jeg er 28 og mannen er 38. Vi har vært gift i snart to år, og samboere i snart tre. Vi har en datter på snart to år. Så det gikk litt fort i svingene da vi traff hverandre. Ble gravid etter en og en halv mnd..

For øyeblikket leier vi huste til mine foreldre mens de er bortreist.

Vi tar det litt etter skjer det så skjer det metoden. Har ak begynt på prøvingen. Jeg har hatt en litt rar mens denne mnd som bare varte en dag, og trøtt og rar etter det, så kanskje den sitter allerede. Tror ikke det, men det er jo lov å håpe.

bor forresten på Jæren.

Skrevet

Hei!

Jeg og min mann er 27 år. Vært sammen i snart 10 år og gift i 2 år. Har en nydelig datter på 8mnd, men vil gjerne ha 2 tette barn, så nå er vi i vår 4 pp.

Snuppa satt på første pp så det blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen.

Skrevet

jeg er 27, gubben 34 vi har 4 unger mellom 2 og 9 år. Tok ut p-staven i oktober å satser på nr 5! etter den skel jeg sterilisere meg for da er det stopp!!!!!!!!!!!!! vil veldig gjerne ha en liten bebis til.

Skrevet

Hei! Jeg er snart 21 og kjæresten er 23 :) Jeg hadde en senabort i uke 17 og fødte en bitteliten gutt, så jeg er på en måte englemamma. Har også hatt en SA i uke 7 i november, og nå er vi i første prøveperiode. Bor ikke så langt fra Oslo, men flytter snart :)

Skrevet

Heisann

Jeg er helt ny her på bli gravid. Jeg har vært på barnimagen for 5 år siden når jeg da fikk tvillinger.

Jeg er 33 og mannen 31. Vi ønsker å prøve på nr 3 og håper det bare blir en denne gangen :)

Suppa

Skrevet

Hei hei jenter, er prøver jeg også, sluttet på pilla 1 desember så er ganske ny her jeg også!! Jeg er 20 år og samboer er 26, vært sammen snart 2 år.. Vi bor rett utenfor Oslo:)

Skrevet

Hei,jeg og min mann bor på vestlandet.Jeg er 28,han er 30. Giftet oss i august 2005,fikk vår første jente ( på første forsøk ) i august 06...

Tenkte vi hadde lyst på en baby til snart..å tenkte jeg skulle bli gravid igjen i sommeren 07..men det har tatt litt lenger tid enn vi trodde...

Er i 8pp nå...så håper å snart bli gravid igjen..:)

Lykke til jenter....

Håper på to strek på graviditetstesten for dere alle!!!! ll :)

Skrevet

Vi er begge 24 år, vært sammen i 6 år til helga=) prøver på førstemann=) Bor i finnmark.

Skrevet

Hallo!

Jeg er 38, min kjære 41. Vi har vært gift i 15 år, og samboere 2-3 år før det.

Har tre store barn, og håper nå på å få en liten attpåklatt.

Hadde en MA i april, var da 12 uker på vei, kjempetrist. Har ikke lyktes med å bli gravid etter det.

Tirsdag har jeg time hos min gynekolog for å forsøke å finne ut om det er noe galt. Han er sikker på at det bare er jeg som stresser for mye, vi får se=)

Skrevet

jeg er 23 år, mannen min er 26, vi har to fra før, en gutt på 3 og en jente på 2 .., lurer på hvorfor jeg prøver på nr 3, har jo en av hver... he, he,

skal begynne å prøve på nr3 snart, tenkte at denne gangen skal det planlegges, de andre to kom liksom på plums...

Skrevet

hei hei

Jeg er 21 år og sambo er 26. Vi har vært sammen i 5 år og har ei lita jente på straks 2 år. Nå har vi lyst på en til :o)

Er bare i 1 pp.

Vi bor i Vennesla utenfor kr.sand.

Skrevet

Hei.

Jeg er 25 og mannen min 32. Vi har vært sammen i snart 8år og gift 5:) Vi har en gutt på 6år og en liten gutt til på 4mnd.

Vi har derfor ikke fått muligheten til å prøve noe enda, da mensen ikke kommer:( Men sluttet å amme i helgen så håper vi kan kjøre på snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...