Gå til innhold

presentasjonsrunde.... =) virker som en del nye her...=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

både jeg og min samboer blir 22 i mars og april......08. juli 2006 fikk vi vår nydelige store datter som var 5088 gram da hun vart født, keisersnitt heldigvis=)

vi har prøvd på nr 2 siden september.

vi har vert sammen i 3 år i dag faktisk=) og gifter oss 26 juli 2008... gleder meg..

vi bor på Stord i Hordaland

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21 og min kjære er 24. Vi prøver på før første:)

Vi har prøvd siden desember06.

Vi har vært sammen i snart 5 år, og har bodd sammen i 2.

Vi bor i Oslo

Gratulerer med 3 års jubileum alexandra_06+en til?!!:)

Skrevet

Jeg 25 og min kjære 29 år, prøver nå på vår andre. Vi er nå på vårt 8. år sammen, og har ei datter på to år. Har akkurat startet prøvingen, så det blir spennende fremover:)

Skrevet

Jeg er 24 og min samboer 25.

Vi prøver på vår første og er bare på 2 pp så optimismen er på topp enda:)

Vi har vært sammen i litt over 3 år og bodd sammen i 2, bor rett utenfor Oslo.

Lykke til til alle:)

Skrevet

jeg og min samboer/forlovede har snart vært sammen i 5år,bodd sammen i snart 2 år - prøver på vårt første barn nå, er i vår 3pp nå:)

Bryllupet skal stå sommeren 2009, dato er ikke satt enda..

Skrevet

Hei:)

Jeg er 28 og mannen min 32. Bor i Stavanger. Giftet oss i juni ifjor på tiårsjubileumet våres og bodd sammen fast i ca 5år.

Prøvd siden nov.07:)

Skrevet

Jeg og samboer har snart vært ilag i 5 år. Har en nydelig liten gutt på snart 2 år sammen. Jeg har dessuten 2 jenter på 8 og 10 år fra et tidligere forhold. Prøver nå på nummer 4:-) Er i vår 2 pp.

Er forresten snart 31 og sambo snart 39 år.

Skrevet

jeg og gubben er 26 år vi har vært sammen i snart 3år. og vi giftet oss i fjord. vi har en unge på vær vår kant på ca 4år. vi vil ha et barn sammen så vi har nå prøvd i 22pp. og vi bor på jessheim.

Skrevet

Vi prøver forresten på vårt første barn:)

Skrevet

Det var jo kjempelurt!

Jeg er 21, min utkårede er 21. Vi blir begge 22 i år.

Jeg er student og bor i Oslo.

Har prøvd i tre måneder nå og venter i disse dager på positiv test.

Min kjære og meg har vært sammen i litt over tre år(high school sweethearts) og bodd sammen i over to år. Vi eier en liten loftsleilighet midt i Oslo og prøver nå på vår første baby.

Skrevet

Hei. Jeg er 28 år, og er klar for å få mitt første barn. Har vært sammen kjæresten min i 3 år. Første forsøk ende dessverre i ma med påfølgende utskrapning i slutten av oktober. Men nå prøver vi igjen med friskt mot, 1 pp nå. Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hei :-)

Jeg er 27 år, min utkårede 33. Vi er gift og har vært gift i snart 3 år. Har 2 nydelige prinsesser sammen på 2 og 4 år. Bygget oss hus i fjor og prøver nå på vårt 3. vidunder :-)

KLEM (",) Masse lykke til alle sammen!!!!!!

Skrevet

Jeg er 27 år og min mann er 28 år. Vi har vært sammen i 12 år og har bodd sammen i 8 år. Vi giftet oss i fjor sommer. Vi prøver nå på vårt 1.barn!!

Skrevet

Jeg er 28 år og mannen min 26. Vi giftet oss i oktober 07 og prøver nå på vårt 1. lille gull. Er i vår 3.pp.

Skrevet

Jeg blir 21 i April og samboer 24 i Juni:) Vi har kjent hverandre hele livet.

Vi prøver på vår første, prøvd siden April 06 trur jeg det blir. Hopper inn i vår 21pp nå i Januar om det ikke har klaffet! Venter TR idag..

Vi har vært sammen siden mars 04 og forlovet oss oktober 04.

Bor i Telemark, men flytter til Drammen i April:)

Skrevet

Jeg og mannen min har vært sammen i litt over 5år.

Giftet oss i sommer. Flyttet fra storbyen og ut på "landet".

Har en datter på 2år, og prøver på vårt 2 barn nå.

Er i min 4 pp nå og venter på tanta som skulle vært her for 4 dager siden....

Skrevet

Jeg er 23 og sambo 24, vi har en datter på 4 år. Har vel vært sammen i ca 6 år nå. Litt fram og tilbake.. ;) men nå går det bra.

Mistet i MA nå i desember,må bare helse meg opp igjen, så ganske snart så begynner vi igjen!

Hev meg bare på presentasjonsrunden nå når den var her.. :)

Vi bor litt utenfor Bergen.

Grattis med 3 års dagen!!

Skrevet

Hei hei!=)

Jeg er 24 og sambo er 26 år. 23.februar i år er det 10 år siden vi ble sammen!=) Vært mye frem og tilbake, og av og på i ungdomstida, men vi holder sammen som lim!=D

Vi bor i Nord-Trøndelag, flyttet inn i nytt hus i april i fjor, og sambo fridde 17.november. Dagen etter (18.november) ble vår lille gutt Mathias født.Vi mistet Mathias i krybbedød 15.desember, så vi har hatt en tøff tid de siste ukene.

Men som alltid så går jo livet fremover på et underlig vis likevel...

Alle legene og sykepleierene vi har snakket med har sagt at vi må gi Mathias en lillesøster/lillebror så fort vi føler for det.

Vi har tenkt mye på det, og har bestemt oss. En baby til vil gi oss tilbake meningen med livet, så dette er riktig for oss!=)

Så nå har vi altså da blitt vant til tanken og er offisielt prøvere!=)

Krysser fingrene for alle her inne!=)

Skrevet

Jeg er 18(19 om noen mnd) og sambo er 23.. han har ei datter fra før av på snart 4 som er verdens skjønneste.

Vi bor i Nordnorge, og har nylig kjøpt oss hus :-D

Vi begynte og prøve i desember 2006 så har nå vært gjennom 12 pp og er i vår 13 pp.. men ser ut som jeg kanskje er gravid nå da.. :-)

så om det klaffer nå blir dette vår første spire :-D

Skrevet

hei

Jeg er tilbake her inne etter langt fravær.........vi trengte en babylaging pause;)

Vi ble gravid i vår 2007, etter å ha vært prøvere i 18 mnd, men mistet i høst, i uke 15, ja har siden det hatt en pause, men er nå tilbake i 2 pp.

Håper det går raskt denne gangen!!!

Vi har en herlig gutt på 5 år som er vår, så har vi en fostersønn.

Bor på vestlandet i vårt nokså nye hus med stor hage :)

Skrevet

Hei :-)

24 år og samboer som er det samme. bosatt i Oslo. Vært sammen tre år, men kjent til hverandre i evigheter ;-) Gikk å siklet på hverandre lenge før vi våget å bli sammen... hehe....var jeg som våget å ta det avjørende skrittet ;-) I dag eier vi leilighet i Oslo. og har det knall. kjærester og bestevenner..Krangler og elsker om hverandre ;-) hehe..

Drømmen er at han snart skal fri *håpe håpe* og tror vel egentlig ikke ringen er langt unna ;-)

Har nå altså leilighet sammen. i tillegg også hund og bil :) Er på jakt etter større leilighet, noe som kan være fint før et lite nøste kommer inn i bildet :)

Han er håndtverker og driver nå eget firma. Går strålende! Jeg jobber med spa/hudpleie. Daglig leder i en forretning nå, men drømmen er å på sikt åpne noe eget. Utdannet hudpleier,men ønsker å bygge på dette videre etterhvert :)

Sluttet på ppillen i oktober og er nå inne i 2pp. Det var et stort skritt for oss å ta, det å skulle bli prøvere. Grunnen er at jeg alltid har vært så fokusert på at alt må være "perfekt" før en prøver. men når en vet at en vil , har det topp med kjæresten osv, hvorfor ikke bare sette igang? :)

Venter IKM til helgen og krysser fingrene for at romjuls kosen med null stress og masse tid til hverandre skal gi resultater =) Spent! Føler på endel symptomer,men sånn er det vel ofte uansett? en håper så sterk at en påtar seg symptomer?! :)

Hyggelig her inne på BIM. merker jeg har blitt litt avhengig ..hehe.. men er jo bare hyggelig åkunne dele tanker og erfaring med likesinnede. Snakker ikke til andre enn min kjære om prøvingen, så er jo sunt å ha noen andre å snakke med. (bra for kjærestene våre også det) ;-)

Lykke til jenter!!!!

Skrevet

Hei..

jeg er 32 og samboeren min er 31, vi har vært ilag i 2 1/2 år ..

d artige med oss er at han var min aller første ordentlige kjæreste.. vi var 16 og 17 og ukysset begge to da vi ble i lag første gangen..

etter en pause på 13 år fant vi hverandre igjen helt tilfeldig.. flaks...

vi har kjøpt en liten leilighet som vi holder på å pusse opp.. må jo bli ferdig t den lille evt kommer... he,he...

vi bestemte oss for å prøve den 12. desember, så da kastet jeg p-pillene.. så vi er helt ny i dette gamet.. ingen av oss har noen fra før så d blir spennende fremover.. har ikm torsdag og skal teste fredag, eller enda seinere om jeg klarer..

lykke til alle sammen...

Skrevet

Heisann alle prøvere!

Koseli med presentasjonsrunde =) Jeg er 26, og samboer er 28. Vi har vært i lag i 7 år. Vi er i vår 1. pp, og prøver på nr.1. Spennende dette! Vi bor i nord Norge i ei leilighet og har to katter.

Skrevet

Jeg er 21 (22 i mai) og mannen min blir 28 om 2 uker.

Vi prøver å få vårt første barn, er bare i 2 pp.

Vi giftet oss 11.08.07 og har vært sammen i snart 1,5 år.

Vi bor i Oslo

Skrevet

Jeg er netopp fylt 32 og min kjaere er 31. Forelopig bor vi i to ulike land, saa har ikke starte provingen enda. Tenker aa starte provingen til sommeren. Er begge veldig klare for aa bli foreldre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...