Gjest Skrevet 13. mai 2008 #51 Skrevet 13. mai 2008 Det ante meg ja.....det er leit han har vært utro og atpå til løyet....ofte stemmer desverre magefølelsen for vi kvinner har ofte en svært sterk intuisjon. Håper det order seg for DEG i hvertfall....ta tida til hjelp og pass på deg selv. Dette er utelukket hans feil og ansvar.
Masaili <3 Skrevet 13. mai 2008 #52 Skrevet 13. mai 2008 Huff... Må være grusomt å finne ut noe slikt... Detter mener jeg er det ultimate svik! Å holde på sånn er helt på trynet, men sårer ikke en man elsker/har elsket på denne måten!!!! Skal man absolutt finne seg noen andre, bør man da for f.. ha vett til å gjøre det slutt først!!!! Håper det går bra med deg, og at du har lært å stole på magefølelsen din, for ofte så stemmer den... det vet jeg av erfaring innen utroskap
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #53 Skrevet 13. mai 2008 hehe....jeg så det...seint på dag her for meg tror jeg...
bus&kul Skrevet 13. mai 2008 #54 Skrevet 13. mai 2008 oi, jeg leste ikke hele tråden först. Min feil. Stakkars deg, det var innmari trist. Magefölelsen er ofte ikke så dum. Håper du klarer deg fint videre og at du kan väre glad for at den dumme gubben er uta av ditt liv. Og gjör deg stärk og få et godt nettverk, for snart kommer han nok krypende, når det nye forholdet ikke er så rosenrödt likevel. Vär sterk for deg og barna dine. Stor stor klem!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #55 Skrevet 13. mai 2008 Er det mulig ??? Jeg får psykopat frysninger over hele kroppen !!!! Ble nesten skamfull da jeg leste innlegget hans. Fikk opp troa på mannfolk ! Også var det løgn? Stakkars stakkars deg nå. Husker tråden godt ja. STOR KLEM !
Fredslilja Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #56 Skrevet 13. mai 2008 Det går bare sånn passe med meg. Er fryktelig, fryktelig skuffet over at han har løyet så mye til meg og at det har skjedd på denne måten...det sårer så inderlig.... Men, ting er fryktelig komplisert her.....det er mer (ikke om utroskapet)...han er desverre ikke helt "frisk" ....og får no hjelp og medisin for det. Han har innsett hvem som betyr noe, hva som er viktigst i livet og gir 200% for meg og ungene no.Han kan ikke forstå hvem han er og har vært. Angrer så inderlig. Familie betyr så mye mer en jobb og penger og alt annet. Hun andre vet godt at han er gift og vet godt hvem jeg er! Hun har mye ansvar for at dette skjedde også. Vi har hatt lange kvelder/netter med prat og tårer på oss begge to. Vi skal prøve å fortsette. Jeg er så inderlig glad i han, og jeg vet jo at han ikke har vært helt "frisk" da dette skjedde...alle biter faller liksom på plass og det han forteller om seg sjelv stemmer godt med min oppfattelse av han....han har skjult det godt hvordan han har hatt det inni seg. Hadde han vært "frisk" så hadde aldri dette skjedd....da ville han klart å holde henne på rette avstanden...sier han no Vi har valgt å fortsette, men hvordan skal jeg klare å tenke framover på framtida vår istedet for å tenke tilbake på det som har skjedd? Hele dagen lang går jeg med klump i magen, skjelver, hjertebank ...tenker bare på hvordan han har vært mot meg. Ser han har forandret seg til det mye bedre, ser han har det vondt med seg sjelv fordi han har oppført seg slik, ser han sliter med "problemene" sine. Men jeg fokuserer kun på det som har skjedd....jeg burde jo være glad for han valgte meg og ikke henne, være glad for at han har innsett alt og fortalt meg alt. ¨ Håper tiden leger mitt blødende hjerte.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #57 Skrevet 13. mai 2008 Oi...såpass ja. Vet at enkelte psykiske lidelser som feks manisk depressiv ka gi utslag i feks, utroskap, kjøpegalskap, sette økonomien over styr eller andre uoverveide impulsive lite gjennomtenkte ting. Håper han får den hjelpa han trenger og at du etterhvert klarer å stole på ham igjen.
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #58 Skrevet 13. mai 2008 Min har mange jentevenner, og har t.o.m sagt til meg noen av de som er litt interessert i han også. Noe så klart ikke jeg likte da..men da fikk jeg bare høre at det skulle jeg aldri ha sagt til deg. Så jeg må vel bare bite tenna sammen og bare godta han er likt blant venninnene sine :S Men han er trofast og det stoler jeg 100% på da..greit at han har venninner, men liker ikke de som er litt for interessert i han eller han har hatt en flørt med før..alle har han blitt godt kjent med før min tid..
Trulte76 Skrevet 13. mai 2008 #59 Skrevet 13. mai 2008 Men hadde min vært så hemmelighetsfull som din hadde jeg blitt veldig sjalu og mistenksom..min er heldigvis åpne han da..
Gjest 2barnsmor:) Skrevet 14. mai 2008 #60 Skrevet 14. mai 2008 huff, stakkar.. hvordan går d me deg?
Tia med 2 ♀ Skrevet 14. mai 2008 #61 Skrevet 14. mai 2008 Mannen min får ha jentevenner så mye han vil men ikke noe hemmelighetskremmeri, og ingen flørting. samme med meg og guttevenner. Har en jeg tøyse flørter med og det syntes mannen min er greit for denne gutten er homofil. SÅ kan ikke bli misforståelser ut av det. Vi er helt åpen med ting oss i mellom om han vil sjekke min msn, eller epost så kan han det samme med meldinger på telefonen, ikke skjuler jeg hva jeg skriver hverken her eller i beskjeder til andre. Og samme gjelder meg om jeg vil sjekke hans så har jeg alle passord. Nå går verken jeg eller han inn på den andres epost til vanlig, er vel mest om en er borte og ikke har internett så kan vi be den andre om å se etter om det har kommet noe intresangt. Elers hender det at han går ut med en gjeng venner, hvor det er både gutter og jenter. Noen er single andre er i forhold. Noen ganger er jeg med andre ganger går han alene fordi det ikke passer å ha med jenta vår.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. mai 2008 #62 Skrevet 14. mai 2008 Leser det du skriver Irritert og blir litt satt ut av måten du skriver på.. Virker til at du har dårlig selvinnsikt og ikke kan se ting fra andre vinkler enn din egen. Det blir vel litt slik at man kjenner lusa på gangen og jeg ville ikke veddet en krone på at du er ærlig nå.
Northernlights Skrevet 14. mai 2008 #63 Skrevet 14. mai 2008 Hm, sånne nære jentevenner som du beskriver, og at ting virker hemmelig, DET er ofte tegn på at det er litt mere enn vennskap i bildet. Synes ikke det er du som er problemet,nei. Hvis du føler det er noe ukomfortabelt over hele greia, er det nok sikkert det. Og da er det ikke sunt for ditt og mannen din sitt forhold. Hilsen ei som vet hva sånt kan føre til..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. mai 2008 #64 Skrevet 14. mai 2008 Ah, leste ikke helt ned da jeg svarte over her i stad. Ser jo hvordan det gikk nå og det forundrer meg ikke. Håper du greier deg HI, at du kommer deg videre. Nå må DU sette noen spilleregler for din del også og ikke hoppe etter pipa hans. Lykke til. Og husk, det at han har gjort det allerede, uten å innrømme det med det samme er en god pekepinn på hvordan hans fremtidige oppførsel vil være. Fungerer det ikke så fungerer det ikke.
Northernlights Skrevet 14. mai 2008 #65 Skrevet 14. mai 2008 uff, nå leste jeg resten (skumleste), og ser at det var noe i det =o( sender en STOR klem! Håper du har mange som støtter deg der du er. Det trenger du,
sannamin* Skrevet 14. mai 2008 #66 Skrevet 14. mai 2008 Nei han har ikke nære og gode jentevenninner. Hadde reagert ja. Iallefall hvis han måtte "skjule" eller ikke hadde ønsket å delt det nye vennskapet m meg også. Det går på felles venner her og hadde dette vært meg så hadde han ikke godtatt det. Han hadde blitt sjalu tror jeg. Vi sier ikke alt til hverandre men når det gjelder slike ting så er vi vel ganske konservative vil jeg tro... DU er ikke problemet i allefall.
Vårunge08 Skrevet 14. mai 2008 #67 Skrevet 14. mai 2008 Hei Fredslilja. Beklager å si det, men jeg hadde ikke villet gi ham en ny sjangse.. En gang utro, alltid utro... Jeg har innsett at nære venneforhold som inneholder flørting ikke funker når man er i et forhold, min 'beste venn' har jeg ikke kontakt med nå etter at jeg stiftet familie. Han har nye venninner, selv om han også har stiftet familie med sin samboer.. Fortsatt utro. Hilsen meg som har vært den single venninna uten respekt for forhold. Ta vare på deg selv. Alle fortjener å være sammen med en de kan stole på. At sykdom gjør noe fra eller til tror jeg ikke noe på, men, men. Du kjenner ditt liv best. )
Dunder Skrevet 14. mai 2008 #68 Skrevet 14. mai 2008 Ut i fra det jeg har lest synes jeg denne mannen høres ut som en manipulernede psykopat. Var det virkelig han som skrev det innlegget fra Irritert? Han må jo være sprut gal! Kom deg vekk!
camilla^ Skrevet 14. mai 2008 #69 Skrevet 14. mai 2008 Min mann har noen jentevenner han skriver masse med, og møtes men det er ikke like ofte. Siden de ikke bor i nærheten. Jeg har ingen problemer med at de møtes eller prates, det syns jeg bare er hyggelig. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bedt om en mer utfyllende forklaring og fortalt at jeg begynte å bli litt bekjymret. Jeg mener at man bør ta opp ting når man får en ekkel følelse, og er den ekle følelsen feil blir det oppklart om det ikke er en grunn til den ekle følelsen. Evt spør om hun veninnen til din mann kan komme på kaffe endag, slik at du kan få roet deg litt ned. Bare for å vite hvem denne kvinner er litt mer. Bare før de skal noe osv.
Sivalur Skrevet 15. mai 2008 #70 Skrevet 15. mai 2008 Husker godt denne tråden ja... Trist å høre at det var sant og at alle vi 'gærne' kvinnfolk her på dib hadde rett, skulle jo ønske at vi ikke hadde hatt det. Men samtidig så er det nok greit at alt har kommet for en dag og at dere er i gang med å finne ut av ting. Håper det ordner seg til det beste for deg og husk at han skal jobbe hardt for å gjøre dette godt igjen - det bør han innse selv også. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå