kaos83 Skrevet 22. januar 2008 #51 Skrevet 22. januar 2008 men det er jo veldig rart ettersomm billigtesten har vistt positiv:) Du er nok gravid... kanskje lurt å vente 2 dager før du tar ny test? Vet desverre ikke om det har noe å si... men er jo 5 dager til du har ikm... Jeg får min del har begynt å blø litt nå, tror det må ha vært en kjemisk graviditet... ialfall sa de cb folka at testen ble ikke pos. om du ikke er det. og at de kan vise ikke gravid når du er gravid men ikke omvendt.. så ikke fortvil.. testen din blir nok pos. snart
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #52 Skrevet 22. januar 2008 jeg HATER graviditetstester..... spørs vel om jeg klarer å vente 2 DAGER..... d er jo lenge til... hehe..... men jeg sitter jo her med 2 positive tester som er tatt i dag og streken kom jo nesten med engang..... men den dumme dgitale er negativ..... mye syt her nå.... blæ'..... nei så kjipt... kjemisk gravidtitet er noe drit.... .
kaos83 Skrevet 22. januar 2008 #53 Skrevet 22. januar 2008 Du er nok gravid, slapp av, skjønner d er vanskelig men....Du kan jo ta en i morra og, men er så irriterende for du vil jo ikke slå deg t ro med mindre den viser positiv.. og du kan jo ikke stole nok på den med mindre du venter noen dager... uff føler med deg, sender en trøsteklem
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #54 Skrevet 22. januar 2008 takk for trøsteklemmen:) jeg håper så indelig at du har rett.... hvis jeg ikke er d nå.. så skal jeg aldrimer teste.... da juger jo bare testene.... hehe....
kaos83 Skrevet 22. januar 2008 #55 Skrevet 22. januar 2008 hvis d hjelper deg å slnge dritt om testene er jeg lett med;)¨ ¨Forbanna dritt tester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #56 Skrevet 22. januar 2008 hehe.... må le litt av oss jeg altså.... hehe:) litt bedre humør nå kjenner jeg... hehe.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #57 Skrevet 24. januar 2008 hei shnuppelure... hvordan går d med deg? håper du har d bra? jeg som sagt er nok ikke gravid... har vel hatt d di kaller kjemisk gravidtetet... har positive og negative tester om hverandre... sysn testene er helt ubrukelig jeg... har sendt mail til billigtester, venter på svar fra di... syns d er rart å få en negativ og en positiv med samme urinen... men jeg har gitt opp nå, er sikker på jeg ikke er gravid... så nå venter jeg bare på tr.... håper hun kommer snart slik at vi kan gå videre med prøvingen... jeg har lært at jeg aldri skal teste før ikm og at jeg ikke skal bruke billigtester noe mer... HATER DI TESTENE...... så nå har jeg fått luftet tankene litt... så nå håper jeg d klaffer neste pp.... men da er jeg borte fra min kjære når jeg har el så jeg har ikke god tro..... HATER Å PRØVE Å LAGE BABY.... D ER STRESS...... klem klem.... ble mye syt her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå