Gå til innhold

hei fomle&ariel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går d med deg? har du fått tatt en ny test eller?

jeg er veldig spent på hvordan d går? jeg har veldig god tro på at du er gravid siden du har hatt en positiv test....

ønsker deg all lykke:) jeg skal krysse fingrene...

stor lykke klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann jeg tok en test idag og den var også neg. det var en quik respons.. men da det var gått 6-7 min kom det strek på den også... men den skal jo ikke leses av etter det er gått 5 min så da er den ugykdig. Jeg vet ikke jeg, jeg skal jo ikke teste nå egentlig men er så usikker på når jeg kan teste, Har stor tro på at eg er gravid, puppene mine har vokst en str siste uken så.... hehe

Hvordan er det med deg?

Når kan du teste?

Skrevet

jeg husker når jeg var gravid og tok den første testen, da kom ikke streken fram før etter tidsfristen. men jeg var gravid.. så jeg tror nok du er d...

jeg håper hvertfall du er... jeg husker jeg tok en digital samme dag og den slo ut gravid... så neste gang du skal teste ta en digital test:) så vil den nok lyse gravid mot deg:)

jeg har litt problemer med el testinga nå... jeg skal egentlig ikke ha el før til søndag.. men jeg har testa noen dager bare for å se...

på søndag fikk jeg en sterk strek men ikke like sterk som kontroll streken... mandag var den enna sterkere.. tirsdag kunne jeg ikke se noen strek nesten.. men i dag så kan jeg se en strek men ikke like sterk som den på mandag...

så nå skjønner jeg ingenting,,, har jeg hatt el? eller kommer den snart? fatter rett og slett ingenting....

er litt kluss i syklusen etter sa`en, men d fins jo grenser.. hehe...

ble litt langt d her og sikkert ikke så lett å forstå:)

klem:)

Skrevet

heisann vet ikke så mye om sånn testing jeg deverre:( Kan ikke hjelpe deg.. Men du jeg føler på meg du blir det snart, i februar sitter den som støpt det er jeg sikker på ....:)

Klem:)

Skrevet

ja jeg får satse på du har rett.. blir spennende å se om d stemmer, d hadde jo vært morro.. da hadde jeg tatt trippel salto... :)

du må gi meg tilbakemelding på hvordan testinga går:)

har god tru vettu:)

klem klem:)

Skrevet

dytter denne litt jeg:)

er så spent på hvordan d går med deg:)

Skrevet

hei vennen:)

Jeg har bestemt meg for å vente noen dager med å teste, spurte på spå og horoskop og hun mente den ikke ville vise skikkelig positivt før den 15.... Blir gal av å vente.

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Hei shnuppelure:)

d går bra her i gården... håper jeg har el i helga.. så nå satser jeg på d klaffer.... hehe:)

den 15 ja.. off, kjedelig å vente sånn... men når skulle du egentlig hatt tr?

klem klem

Skrevet

Heisann:)

Ja da er det bare å tenne stearinlys åpne en flaske vin , slå av alle tlf stenge verden ute, og tilbringe tiden i sengen:) Så deilig da.. hehe

Klarer dere å nyte babylaginga eller er det blitt stress utav det?

Jeg skal ha mensen på mandag tror jeg men aner egentlig ikke pga uregelmessig mens, har ikke peiling... Har en test i skapet, har lyst å teste i morra.. vet ikke om jeg klarer å la være. Men burde vell vennte til mandag. Men har følt at jeg har vært gravid i 2 uker nå... så d burde jo vise;)

Skrevet

Hey u:)

jeg føler d bare er stress å lage baby.. har liksom ikke så lyst på sex når vi liksom må:( kjedelig greier... skal ikke si vi har vært så veldig aktive...

sex er ikke d samme når du må hverdag eller annenhver dag...

så jeg får se om d blir så mye nå i di nærmeste dagene...

frister ikke og har ikke fristet med det di siste dagene.. menmen...

ja, jeg syns du skal ta testen i morgen, jeg er sikker på d vil vise... :)

spennende:) Ta testen i morgen du oxo gir du meg beskjed så fort du har mulighet:)

lykke til shnuppelure:)

klem klem

Skrevet

heisann tok en test som også er svakt pos. men det står jo at så lenge streken er farget er den pos.. hehe men vi får no se.. tar en ny på mandag om den ikke er skikkelig pos da så er jeg nok ikke gravid, men rart at det kommer en strek på de... hm...

hvordan er det med babylaginga da?

Jeg tror d er viktig å kose seg for å få det til... Kan du ikke gjøre som jeg sa med lys og fin musikk i dag da... jeg tror dette er deres mnd:)

klem:)

Skrevet

En strek er en sktrek vettu:) sier forsiktig gratulerer;), jeg er 100% sikker på at du er gravid:) men forstår at du ikke vil tro på d før streken er sterk...

jo vi har hverfall hoppet i høyet et par ganger:) så får jeg prøve med noen lys og fin musikk som du sier:) humøret er litt bedre nå enn d var istad:)

jeg håper du har rett og at d klaffer denne mnd:) da kan vi gå over til 1 tri sammen:) det hadde vært koselig:)

idag så var vi på et reisebyrå og bestillte tur:) Reiser til Den dominikanske republikk 2 mars, så da blir d karibien på oss i 14 dager:)

gleder meg kjempe masse... di fine strendene og alt mulig.. blir en skikkelig kjærlighetstur... :)

men d ble jo mye dyrere enn vi hadde tenkt.. er ikke billig å reise dit hvertfall:) men morro og koselig blir d nok:)

Skrevet

heia det hadde vært superkoselig, om vi kunne gått sammen på 1 tri:) håper og tror...hehe

så deilig med tur da.. skikkelig bra tid å rese på også, mine foreldre har vært der og de hadde det helt supert:)

dyrt er det men det er nok verdt det...

jeg tenkte å teste i morra

ble spådd av en inne på spå og horoskop som har treffet meg veldig godt før, hun mente jeg var 5-8 uker på vei... men at testen ikke slår onkelig ut fordi kroppen min produserer så lite hcg av en eller annen grunn.. men er det mulig?

Skrevet

oy oy oy så spennende:) det er jo noen som produserer hcg senere enn andre:) så du er nok helt sikker gravid siden du har fått et par streker:) dette er så spennende:)

du må si ifra med engang du har mulighet:)så utrolig spennende:)

jeg er vel en av di som produserer hcg ganske tidlig...sist gang jeg var gravid så testa jeg 6 dager før ikm og d kom en strek... eller så har jeg hatt el tidligere... men jeg testa etter el husker jeg....

men er d likt ved alle svangerskap.. at man produserer hcg hormonet like tidlig? jeg har ikke peiling, har lurt litt på d:)

ja blir gådt å reise til karibien.. har hørt d edr en veldig fin plass:) gleder oss kjempe mye... selvom d er en laaaaaaaaaaannng reise:( off 14 timer på fly d er lenge d.....

lykke til shnuppelure:)

klem

Skrevet

Hei fomle&ariel,

har du testet deg i dag????? er så spent om du er gravid :)

Skrevet

Heisann:)

Grattis med graviditeten:) Jeg viste det:) haha jeg ble så gla da jeg så innlegget ditt i sted hihihihhihihi:) jippi:)

hvordan føler du deg?

Jeg tester fortsatt så svakt d går nesten ikke an å se, så jeg lurer på om d er skyggestreker? de burde jo bli sterkere om jeg var gravid... men både meg og kjæresten ser at de er blå og da skal d jo bety at mannn er gravid... irriterende altså... jeg tror kanskje jeg ikke er det, men hvorfor dukker de strekene opp hver gang da? Vet jeg burde ta en digital og det skal jeg gjøre, men tenkte å betille på billig testene, blir jo ruinert av dette her.. haha

Skrevet

jeg tviler på at jeg er gravid...

foe egentlig så skal ikke jeg har tr før den 27...

så d er noe som ikke stemmer... min test og er supersvak, men jeg kan se at den er blå hvertfall... men d er noe mystisk her altså....

hva slags tester har du brukt.... ?

nå er jeg bare helt forfjamset.....

Skrevet

hei har brukt cb jeg og...

og som du sier til meg, en strek er en strek... må du se den i et spess lys for å se den? du ser jo på bruksanvisningen og der er det bilde c den er jo supersvak, men positiv alikavel... Jeg har sendt en mail til cb jeg og spurt dem hva som skjer, og om det evt vil slå ut på en digital...

Je3g tror du er gravid:)

Skal vi teste sammen i morra tidlig? hehe spennende dette her:)

Skrevet

ja d kan vi...

teste i morgentidlig.. :) så må du gi b\meg beskjed med engang du har testet....

ja jeg håper d stemmer for oss begge to...

jeg må se nøye hvis jeg skal se den... du da?

klem klem

Skrevet

hvis din er sånn som på bildet så er du nok gravid... :) huuuuuuuuuurrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jeg har sikkert bare innbillt meg strekene jeg... jeg får vente å se hva som skjer... d er jo altfor tidlig å teste nå for meg... hvis jeg ikke har hatt el tidligere da... ikke vet jeg.....

men gi meg en lyd når du vet noe mer:)

lykke til shnuppa:)

Skrevet

har du vært å kjøpt en digital da?

Jeg er klar til å teste i morra... har lyst å ta den med en gang. hehe;)

kjæresten min mente forsåvidt at min var svakere enn på bildet.. hehe

Skrevet

jeg har ikke noen digital liggende.. men jeg har vanlig test.... hehe... kan ta en sånn også kan jeg ta en digital om noen dager... hehe

jeg er sikker på den vil lyse gravid mot deg:)

spennende dette her... :)

Skrevet

hei...

jeg tok en billigtest i dag og d var blendahvit....

så jeg har nok sett syner eller så har d vært en skyggestrek...

jeg å nok vente en god stund til før jeg tar en ny test:)

hvordan gikkd med deg shnuppa... lyste d gravid mot deg? håper håper håper:)

klem klem

Skrevet

hei min venn, jeg testet: ikke gravid, så da er jeg nok ikke det ... Men men..

Du bør vell vente til 27 med å teste... klarer du det da? tihi blir litt smågal av dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...