Gjest Skrevet 15. januar 2008 #26 Skrevet 15. januar 2008 ååååååååå d var synd:( men kan jo hende du er d fordet... jepp jeg skal vente til den 27 med å teste:) må bare klare å vente:) hvordan går d med deg da? klem klem
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #27 Skrevet 16. januar 2008 hei shnuppa.. hvordan går d med deg? off syns d er så kjipt at du har fått svakt positive tester oxo sier den digitale ikke gravid... skjønner ingenting jeg.. håper d går bra med deg hvertfall:) nå sitter jeg her da og nesten teller dager ti den 27... åååå håper så inderlig at jeg er gravid... men jeg har ikke så veldig god tru faktisk... vil så veldig gjerne at d skal klaffe.... d var ei som spådde og trodde jeg var gravid nå eller hvertfall rett rundt hjørnet... blir spennende å se om d stemmer... jeg krysser fingrene for d hvertfalll.... hehe:) har du tenkt til å ta en ny test om noen dager eller? klemklem
kaos83 Skrevet 16. januar 2008 #28 Skrevet 16. januar 2008 heisann jeg spår jeg også, men er nybegynner da hehe:) Jeg har bestilt tester på billigtester, vet du hvor lang tid de pleier å bruke? har masse mensmurringer men ingen mens.. mEN DET GÅR HELT FINT LIKSOM:) jEG TELLER DAGER MED DEG:) DET ER RART FOR DU ER AKKURAT SOM EN DEL AV HVERDAGEN MIN, JEG GÅR RUNDT OG ER SKIKKELIG SPENT PÅ DINE VEINE... HEHE:)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #29 Skrevet 16. januar 2008 hehe, d var jo koselig å høre... ja du er i min hverdag du og.. må innom flere ganger om dagen for å se om du har skrevet noe nytt:) kjekt å ha ei å dele litt med... syns d er veldig lett å snakke med deg:) sp du blir ikke kvitt meg så lett... hehe:) jeg pleier å få testene etter et par dager.. di er ganske kjape:) ja jeg håper du får en ordentlig positiv test snart... kanskje du produserer hcg veldig sent:) forstår godt frustrasjonen din over å ikke vite... ja da må jeg spørre deg om hva du ser i meg... vet du har spådd meg tidligere men kanskje du ser noe nytt.. født 27.06.86... ser du kanskje en graviditet på meg om ikke så lenge eller om jeg er gravid:) klem klem....
kaos83 Skrevet 16. januar 2008 #30 Skrevet 16. januar 2008 har jeg sett på deg før? når da ?og hva så jeg? husker ikke spår ganske mange hver dag..hehe.. Jeg ser iallfall at du er gravid nå eller blir det veldig snart... får opp at du har testet pos innen feb med en liten gutt:) jeg tror jo egentlig at du er gravid nå siden du har testet pos:) klarer du la hver å teste... Bestilte testene igår før 16 så kanskje de er her alt i morra:)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #31 Skrevet 16. januar 2008 ja sist du spådde meg så trodde du januar/ februar og at d ville være en gutt:) så d er akkurat d samme som nå blir spennende å se om d stemmer... jeg tror jeg må ha sett syner jeg på di testene:) hehe... jeg haper jeg klarer å holde meg med å teste... hi hi... er ikke så veldig lett... men jeg tror ikke jeg er gravid.. har ikke vært så veldig aktiv i senga for å si d sånn... hehe.. har bare hatt sex 3 ganger på 14 dager.. d er ikke så mye å skryte av.. så jeg tviler på d blir graviditet denne mnd... men d kan jo hende... hehe:) ja får satse på du får testene i morgen... oxo at du får en veldig positiv test:) jeg krysser fingrene jeg....
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #32 Skrevet 17. januar 2008 så lenge klarte jeg og holde meg.. hehe... testa i dag jeg... hihi... kan se en svak strek hvis jeg ser nøye... hehe... testa med billigtest... hehe... off må le av meg selv altså... jeg har blitt testoman... hehe.... tragisk.... hvordan går d med deg vennen min ? klem klem
kaos83 Skrevet 17. januar 2008 #33 Skrevet 17. januar 2008 heisann:) Lett for at det blir sånn:) Jeg tror du er det jeg da.. siden d er strek der, men blir ikke klok på disse testene, hehe men håper du er det:) Jeg kjenner jeg er litt lei idag, Jeg har lyst å gå på jam idag og drikke øl, men så får jeg dårlig samvittighet fordi tilfelle jeg er gravid, men så er jeg jo nesten garantert sikkert ikke det... men de 4 svakt positive testene ligger liksom og skurrer baki hodet mitt... men har jo hatt egtivt etter så da er det jo ikke noe... Blir helt gåen i hodet av dette..
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #34 Skrevet 17. januar 2008 ... kjedelig når du ikke kan få noe klart svar... har du tatt noen ny test etter d eller? er jo ikke noe gøy når du få forskjellige svar... håper testen blir positiv snart og at du kan få litt glede... åååååååååååå jeg som var så sikker på at du var gravid.... urettferdig.... håper d går bedre med deg? klem klem
kaos83 Skrevet 18. januar 2008 #35 Skrevet 18. januar 2008 heisann, ja tok en test igår som var helt klar neg.. Så da gikk jeg ut og hadde meg en heidundrane aften på byn. Med god samvittighet... tror jeg må vente litt med å bli gravid jeg.... Vi er egentlig ikke aktive prøvere, men herregud så glade vi blir om det skjer:) jeg går på skole nå så det passer jo egentlig ikke å bli gravid men Jeg har så lyst på liten baby, men er jo i samme båt som mane andre her. hehe har du testet enda mer?haha:)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #36 Skrevet 18. januar 2008 hei hei:) var d gøy med en by tur da? hehe... nei jeg har ikke testet mer ennå.... prøver å holde meg... er ikke lett altså for jeg er blitt testoman... hehe... får håpe d klaffer for dere nårr dere har lyst og når dere er klare for d:) og at d klaffer fort... hehe:)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #37 Skrevet 22. januar 2008 hei vennen... da har jeg tatt 2 tester til i dag.... den første billigstrimmel var negativ, ble kjempe lei meg.. så jeg tok en til med den samme urinen.... og den var positiv, ble positiv med en gang.... streken er mye sterkere enn den var igår... så jeg vet ikke hva jeg skal tro... vet ikke om jeg tør og ta en digital, er redd for å den skal vise ikke gravid.... off skummelt d her... hva tror du? hvordan går d med deg da? vil atvi skal gå på 1 tri sammen:) klem klem
kaos83 Skrevet 22. januar 2008 #38 Skrevet 22. januar 2008 heisann, Tenker sånn på deg... jeg tror du er gravid, har du en cb nå? jeg skrev mail til cb jeg etter denne testingen min, og fikk til svar at du kunne stole på at du var gravid om du fikk strek på deres teter:)Uansett hvor svak den måtte være... Ta en nå da:) Jeg kan holde deg i hånden så blir det ikke så skummelt;) hehe:)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #39 Skrevet 22. januar 2008 hehe:) jeg må resie å kjøpe en cb digital først... skal bare sminke meg ferdig så kjører jeg:) er cb digital mer sensitiv en vanlig cb....?
kaos83 Skrevet 22. januar 2008 #40 Skrevet 22. januar 2008 å så spennende:) er jo ikke sikkert den blir positiv siden du tester tidlig... vet ikke ang sensitiviteten. men har du morgen urin enda?
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #41 Skrevet 22. januar 2008 offf... d blir spennende... jeg kjenner jeg gruer meg... men nå resier jeg.. er straks tilbake... hehe....
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #43 Skrevet 22. januar 2008 na er jeg her... off jeg tørr ikke... er sikker på den visier ikke gravid...
kaos83 Skrevet 22. januar 2008 #44 Skrevet 22. januar 2008 hei, d er mulig men da er d fordi du tester for tidlig.... kom igjen , jeg er her sammen med deg...
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #46 Skrevet 22. januar 2008 den tenkte veldig lenge.. men den viste ikke gravid:( da er jeg sikker ikke gravid.... snufs snufs
kaos83 Skrevet 22. januar 2008 #48 Skrevet 22. januar 2008 tok dumed morgenurin? jeg tror du er d uansett, men at du tester for tidlig... sånn er det når vi ikke kan vente med å teste:(
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #49 Skrevet 22. januar 2008 ja d var med morgenurin... den har jo stått på badet uten lokk lenge... har d noe å si? nå er jeg bare mega skuffa... dumme dumme test... men jeg har en digital til på lur... får se om jeg tar den i morgen.......
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #50 Skrevet 22. januar 2008 ble så sur at jeg måtte ta en billigstrimmel til... men den var positiv den også.... skjønner ingenting jeg.... sur og lei nå..... dumme dumme dumme tester... hehe... har du testet noe mer eller har tr kommet... vil at begge skal være gravide....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå