Turid Laila Skrevet 7. januar 2008 #51 Skrevet 7. januar 2008 Ja, og armene er altfor lange og jakka går nesten ned til knærne
lenej :o) Skrevet 7. januar 2008 #52 Skrevet 7. januar 2008 isj.. eg vet om ei her som hete mette, å ho er så space... isj.. eg treng meg nye klær.. seriøst!! har ikke handla no nye klær sia mammaklærne da.. å dem er jo pakka bort.. bare de gamle dongeriene mine jo.. sku hatt meg noen nye.. dongerier..!!
Januarjubel! Skrevet 7. januar 2008 #55 Skrevet 7. januar 2008 Mikroskopiske håndvesker er jeg rimelig lei.
Januarjubel! Skrevet 7. januar 2008 #56 Skrevet 7. januar 2008 Mikroskopiske håndvesker er jeg rimelig lei.
Januarjubel! Skrevet 7. januar 2008 #57 Skrevet 7. januar 2008 for å understreke hvor lei jeg er altså;-p
meg & to små vampyrer Skrevet 7. januar 2008 #58 Skrevet 7. januar 2008 Tights er og har alltid vært harry! Snes noen tunikaer er fine, men de må ikke være formløse.. om dere skjønner. Liker ikke den maritime stilen de kjører hver sommer. Ellers må jeg tenke på hva mer jeg ikke liker..
cherry coke Skrevet 7. januar 2008 #59 Skrevet 7. januar 2008 Kom på litt mer=) Brede pannebånd både til gutter og jenter. Åltrange bukser til menn, gjerne kombinert med vans og jålete hår! Usj! Horete støvletter fuskepels på alt mulig (støvletter, jakker, vesker) Får også noia når jeg ser jenter med hårbånd, store solbriller, store øredobber, store smykker, brede belter, store armbånd kombinert!! Jeg er ikke alltid for less is more, altså, men dette blir for mye=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå