Gå til innhold

moter jeg håper jeg ikke ser i 2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

-grisesvære solbriller som dekker hele ansiktet, og som har en sånn svær sak over nesa også.

-thights, og da mener jeg sånne uten fot som halve verdens damer har gått rundt med nå i 2 sommere og 2 vintere. Du må gjerne bruke fargerike strømpebukser for min skyld men det skal være tå i de!

-tunika, men herregud så lei jeg er å se småtjukke damer (jada, jeg er det selv) se ut som de er gravide i 7 mnd i mamma-tøyet sitt. Og jada, jeg skjønner at det er komfortabelt

-rosa lipgloss med shimmer i

-fuglereir hår og pannebånd har vært ut noen år nå damer

-ankelstøvletter og Thights!

- strikk rundt jeansen nede og forferdelig stygge vans sko med ankelsokker i! kom igjen a! Det er ikke fint! Og iallefall ikke på gutter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

du er så dømmende,,,strikk på buksa er jo hot

Skrevet

ja jøss! Spesielt han som jobber på kiwi her og har strikk nederst på de grønne kiwibuksene sine og går i vans. Nam! Hadde jeg vært butikk-sjefen hans hadde jeg måka til han. Strikk på buksene bruker man enten i militæret for å lage den "posen" over støvelen eller når man skal sykle og ikke vil ha olje på buksa.

Skrevet

Hver sin smak! :)

Flere av de tingene du nevner jeg ikke liker heller, men jeg synes nå folk får kle seg som de vil. Jeg klarer foreksempel ikke de svære husmorkjolene med gardinmønster enkelte eldre damer sverger til, men jeg har avfunnet meg med at det er lite jeg får gjort med det ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

oooh, he's hot! or not...

Er enig med deg da, så jeg antok du tok humor'n :P

Skrevet

Nej vet du hva, dette dreier seg ikke om smak.. Det dreier seg om å gjøre som resten av saueflokken gjør. bæææ. hehe.

husmorskjoler? tja, noen av mine er kanskje det. <3

Skrevet

haha, seff gjorde jeg det!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

søppelsekker, de med håndtak, og sløyfe under puppa!!

Skrevet

Er faktisk veldig enig med deg, spesielt med det med strikk neders i bukser, det er IKKE pent. Er heller ikke så begeistret for capri bukser, men begynner å venne meg til dem nå, synet av dem, har ingen selv...

Skrevet

Hehe.. Jeg håper du kombinerer dem med hvite fotformsko og støttestrømper :)

Skrevet

tja fint og fint..

jeg synes at helt vanlige jeans og hettegenser er et ok antrekk om man ikke bruker strikk på buksene feks. hehe.

ellers liker jeg

-sigarettskjørt

-band t-shirts om man faktisk har vært på konserten dems

-solbriller ala jackie onasis, de er store men dekker ikke hele trynet

-klassiske kjoler i retro-stil

-strømper med søm

-hår som ser nyvasket og gredd ut

-røde lepper

osv..

Skrevet

og en gråpapirpose til matavfall på hodet!!!

Skrevet

kan vel si dt sånn at tunika må du nok se en stund til. Lei av tights og hettegensr- hvem sa at det var kult? OG Bjørn borg pysj bukser er inneklær!!!

Skrevet

hehe.. nej, men med strømper med søm og mary jane pumps.. mine husmorskjoler er fra 40 og 50-tallet.. damer var litt stiligere da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nemlich! great mind, tinker, great mind!

Skrevet

ha ha ha da er det ikke anbefalt at du tar en titt i den nye H&M katalogen:):):) der er det mye stygt der... back to the 50`s and 60`s

Skrevet

Jeg synes joggebukser også er inneklær jeg, om man ikke bare skal i postkassa eller på vei til treningsstudioet...

Jeg så en gang en vestkantberte med joggiser og pumps.. jadda..og svæææær veske på skulderen og seff bleika fuglereir på hodet.

hettegenser liker jeg.. til jeans. til thights..not so much. jeg hater thights. De burde vært forbudt.

ja, huff..denne tunikatrenden altså.. hehe.

Skrevet

jeg har sett siljemor og jeg synes ikke det var så mye 50 eller 60-talls der... hm.

Skrevet

åhhh! du mente omvendt.. at jeg skulle holde meg unna for det ikke var noe fra 50 tallet der.. ja jeg skal det. haha

Skrevet

jaaah! mam <3

all of the above!

og snowjogs.. jeg har hørt det har vært sikkelig inn i vinter. haha. makan til dårlig beinstilling man får i snowjogs skal man lete lenge etter. folk tråkker jo på innsiden av foten gå går nesten uttafor såla!

Skrevet

alle har tunika.. jeg også..men jeg ser gravid ut i den.. hahahaha!

Skrevet

capribukser

tights

ballerinasko!!!!

tunika

pastell (kommer litt an på, men pastellfarga piquet-skjorter *grøss*)

Og myyyye mer.

Elsker forøvrig store solbriller, men de må ikke være alt for store. Pilotbriller, jeans og vintage rock t-shirts er bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...