Gå til innhold

moter jeg håper jeg ikke ser i 2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høhø, synes det er fint jei!

Nå har jeg så jævli stygge Donald bein, men hadde jeg hatt korrekt stilling på beina mine hadde jeg gått i tunika og tights ja:)

Og olabukse med strikk nede med svææære lommer OG hettegenser Og vans bruker jeg ofte!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tåler å se det meste, jeg, as... men den pysjbukse trenden som har vært her jeg bor - DEN kunne jeg klart meg uten! ;)

Ellers er tunika digg!!!!!!! (Men nå er jeg gravid også, da.... Da er det lov!!!! Solbriller som koster masse og kun brukes en sesong er teit! Thights skjønner jeg liksom ikke helt når jeg skal bruke. Lipgloss skjønner jeg ikke hvordan man skal bruke... forsvinner jo med en gang. Pulerufs er noe man har etter at man har pult! Strikk rundt jeansen er jeg ikke helt sikker på hva jeg synes om ennå....

Skrevet

Er døds lei av sigarettbuksene jeg da, men det er nok fordi de ikke passer min kropssfasong,og butikkene er fulle av dem (nytter nesten ikke å finne en helt vanlig bukse)

Tights syntes jeg kan være fint, men jeg er lei av prikkete, stripete o.l

Fake vesker med digre logoer på, brunkremsoverdose,ihjelbleket hår som er tupert, eller tupert i det hele tatt!

Sokker OVER buksa og vans er ikke det fineste jeg ser, Pysjbukse ute, lue med brem på, klær i frote,bukser som er høye i livet

Skrevet

twintipp..

du er gæ'rn.. Hva er strikken god for egentlig? Kan dere ikke bare kjøpe dere skinny-jeans så trenger dere ikke strikk?

Skrevet

mjaaaa.. capribukser er jeg litt ambivalent til, fordi de var en stor hit på 40 og 50 tallet men da med høyt liv så klart...

ellers.. kjør på. ballerinasko.. ugg!!!

Pilotbriller er snasent! Det går aldri av mote.

Skrevet

Er u gærn? Jeg ser ut som en fange på rømmen i tvangstrøye med sånne jeans. Med strikk nede er de litt vide, og det passer meg ypperlig:) Har sånn knea nedi skoa kroppsfasong..*grøss*

Skrevet

(S)TinkerBelle <3

nå lurer jeg..

hva er et sigarettskjørt? noe man har på seg når man går ut for å røyke? hihi :):)

vel, eg går i en topp, liker godt de fra ONLY da.. og en dongeri-bukse..

sikkert et par sokker, om eg ikke går barbeint, det gjør eg nesten hele året da..

åsså har eg endten satt opp håret mitt, eller har det i to fletter.. også har eg en adidas-genser til, og en umbro-genser til om den andre er skitten...

nice, hæææ??

hahah!!

Skrevet

hm, tja på litt baggy bukser kan jeg skjønne det kanskje.. men folk går jo med det på trange bukser også!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ah., var det det var ja... Hm, point! MEn jeg kjøpte de når jeg var gravid da :P Hehe

Skrevet

Ferskenfargete/korall tunikaer fra Gina Tricot

Alt i fersken-korall

Pels på støvler.

Snowjogger

Menn med slim-jeans som ser ut som om de er sprayet på

Pannebånd. æsj!

Pirat/Capribukser

Korte Canada Goose jakker, stygge og ikke nødvendig når det er plussgrader heller.

Skrevet

adidas og umbro-genserene dine falt jeg sikkelig for lenej. ehm.. ehm.. hahaha!

et sigarettskjørt er et smalt skjørt som er høyt i livet og ender under knea. Også kaldt et blyantskjørt eller pencilskirt på engelsk da.

Flettemette kan du være alt du orker for meg, bare du grer håret ditt innimellom!

Skrevet

ja da er du unskyldt.. men nå kan du legge den bort for nå skal jeg og du bli flotte og smekre sylfider.. men da kan vi jo bruke tunikaer da, for da tror ikke folk vi bare prøver å skjule gravidmagen..evt flesket!

Skrevet

Hehe, må være langt etter her jeg bor, aner ikke hvordan de buksene med strikk nede ser ut engang. Har ikke hørt om dem før nå heller.

Vans vet jeg heller ikke hva er.

Når det gjelder thights, er det noe jeg virkelig klarer meg uten.. Synes det ser veldig harry ut.

Dette vil jeg ikke se;

Stripete/prikkete klær

Storblomstrete klær

Klær med anker på. Hehe,kan ikke fordra det,vet ikke helt hvorfor.

Svære gummistøvler med knallfarge og blomster.

Rosa klær til mannfolk

Tennissokker i sandaler

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Der har du et poeng tinker... Da ser vi jo rett og slett bare HOTTE ut! Mohahaha! :)

Skrevet

Jøss! Jeg er ikke helt fjern når det kommer til mote likevel..

Jeg har aldri synes vans har vært noe fint. Heller ikke de tightsene.. nei.

Og strikker på olabukser? Det trodde jeg kun syklistene brukte for ikke å få olje på buksebenet.. Jada. Jeg har gått ut på dato.

Liker det så plaint som over hodet mulig ..Også er jeg vel tilhenger av sort.

Skrevet

ja ja ja ja jeg har vel kanskje ikke så mye peil på hva som er fra når men det var lite fint der i alle fall:):):)

Skrevet

enig, men har du sett ellos katalogen?! den var ille den!!!

Skrevet

OMG!!!!! satt og bladde i den i stad og måtte bare legge den pent fra meg for jeg holdt på og klikke. på en måte greit da.... slipper jo å bruke ¨så mye penger på å bestille masse....

Skrevet

hhaahah. ja til og med barneklærne var ille helt til man kom til de siden der de har sånne ubersøte penklær med blonder og sløyfer på kjolene.

Skrevet

Bergans boblejakker, eller andre boblejakker i minst to nr for store. De som går med det har gjerne på seg en slitt Champion el. joggebukse eller jeans med strikk nederst på bena, samt "sparkel" i ansiktet i minst en nyanse for mørk. Grusomt!

Skrevet

men jeg har gutt så jeg driter i dissa blondene og sløyfene!!!! he he er sååå mye lekkert på de big sidene der assa... ha ha ha ha herregud håper virkelig ikke det er noen som bruker de klærne

Skrevet

Øy! Bergans boblejakke er ikke stygt da.. Varm den skal jeg si deg.. !

Skrevet

hehe, ja men de har sånne linbukser og søte skjorter til gutter da. De er jo søte. hahaha ja, men alt var ille.. ikke bare big sidene!

Skrevet

Tenkte ikke på de som bruker en jakke i den str. som passer til dem. Tenkte på de som har den type jakke i minst to nr. for stor ;)

Skrevet

Jammen.. da er jeg med deg. Sånn.. hodet ser ut som en ert lizzm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...