Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #51 Skrevet 6. januar 2008 Jeg vet selvfølgelig at du foretrekker den dildoen i rassen når det er eneste gjenstand du kan få inn i kroppen!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #54 Skrevet 6. januar 2008 Nei, jeg får inn halvannenlitersflasker, squash store som balltrær, ja der sa jeg det: balltrær, småkvister, stolbein.....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #55 Skrevet 6. januar 2008 Snakker av erfaring? Tipper du er en homogutt som har gått helse og sosial, videre på barne og ungdomsarbeider, men som likevel synes du har god utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #56 Skrevet 6. januar 2008 Anonym 21:54 6.01.2008 her: Til deg Dr. Yppert, det er realitet jeg snakker om her. Tror de aller fleste her inne er møkka lei disse innleggene. Og ikke minst lei av deg! Du kan heller ikke være så innmari smart at det gjør noe Dr Yppert. Doktor meg i rævva, din utpulte dvaskete muggfitte! Og sånn til slutt så her jeg faktisk en familie, og desverre ingen lateksstav eller dildo;)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #57 Skrevet 6. januar 2008 Har ikke alle der jævla idioter fått sagt meningen deres nå??? Er vell på tide å la cat få gjør ting på sin måte uten at dere skal blande dere å dømme henne!?! Enkelte av dere burde vær flau over hvordan dere oppfører dere!!! Få dere et liv!!!!!!
Cat.68 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #58 Skrevet 6. januar 2008 Nei sikekrt ikke, jeg kunne ha fortalt deg akkurat hvor mye jeg gjort for ham, men det vil dere ikke høre så hold da for faen kjeft. Og for å være så helvetes lei inleggene mine så må jeg si et dere er ubegribelig engasjerte??
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #59 Skrevet 6. januar 2008 Hahaha!!! Det er jo ypperten som gjør det gøy å vær her! Det er en krangleside!!!! IKKE en vær snill side! "dritten" han skriver her er jo bare komisk!! men enkelte er vell bare ei sur tørr fitte
tåa™ Skrevet 6. januar 2008 #60 Skrevet 6. januar 2008 En god klem til deg, Cat. Ønsker deg og dine alt godt. *Klem*
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. januar 2008 #61 Skrevet 6. januar 2008 Er dette verre enn alle bildene av barna, mailadr. på profilen, navn osv osv. Hvis det sjulle være noen farer her, så mulig kidnappere og pedofile...da er historien om en sønn med rusproblemer langt bedre enn fullt navn, mailadr., bosted og bilder. Satt helt på spissen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #62 Skrevet 6. januar 2008 Har høyskole, men er vel egentlig ikke poenget. Snakk om personlig erfaring i forhold til egne barn.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. januar 2008 #63 Skrevet 6. januar 2008 da sikter jeg til andres profiler, og ikke cat sin....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #64 Skrevet 6. januar 2008 Cat du er så oppmersomhets syk at jeg sitter her og ler. Stakkars deg, gjør noe mer fornuftig med tiden din i steden for og brette ut alt om livet deres. Først var det om barna dine og jeg vedder på at den neste for tur er mannen din som vi kommer til og høre masse om. Stakkars deg, du er jo helt patetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå