Gå til innhold

Ja jeg har vært åpen om......

Anbefalte innlegg

Skrevet

ihvertfall gammel nok til å gjennkjenne dritt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utlevert alle problemene Hans?. Hvilke problemer untatt at han har rusproblem har jeg lagt ut??

Skrevet

Fryktelig mange mennesker i fryktelig mange stillinger har fordommer mot folk som har rusproblemer og som har psykiske problemer.

Du gjør selvsagt det du mener er riktig, men jeg tror ikke man skal kjempe alle kamper selv, eller dvs de kampene der man drar inn andre mennesker. Skjønner argumentet med åpenhet, men selv ville jeg ikke utlevert mitt barn i den grad, fordi det faktisk kan få kosekvenser senere..

Ellers er jeg nok ganske utleverende selv til tider, men altså, jeg utleverer meg selv.

Videre så ville nok ikke jeg tenkt at det var greit å utlevere en person som sliter, selv om vedkommende selv mener dette er greit.

Poenget mitt er at det kommer en tid etter problemene for ham, og det er ikke sikkert at han vil se ting likt da..

Skjønner at du har en fæl dag, og jeg ønsker deg virkelig alt godt. Jeg håper inderlig at 2008 vil være et år hvor ting blir formidabelt bedre.

Så jeg håper du ser at i hvert fall jeg skriver og debatterer på generelt grunnlag, ikke deg spesielt.

Klem.

Skrevet

ja herregud, jeg skrev ikke at det var møkka som gjorde at du trengte antidep heller

later..

Skrevet

Trur du dette er et problem som har kommer over natta?? Han har hatt denne problematikken lenge og har hatt nok av "rusfrie" perioder til å ta beslutt om hvor åpen han ønsker å være. Han er faktisk 19 år bur i egen leilighet og har sagt at han synes det er helt allright at vi snakker åpent om rusproblematikk.

Skrevet

Du snakker som du har fortsand til. Det var Se&Hør som kontaktet oss din nepe!!

Gjest MyIian
Skrevet

jeg syns du burde være mer forsiktig. dette er informasjon som lagres for alltid. selv om han sier det er ok at du legger ut alt du gjør syns han kanskje ikke det er gøy om ti år. folk her inne vet hvem du er, identitet, se&hør osv. du er en "kjent" her inne og derfor vet man hvem sønnen din er. det er nok ikke så gøy om ti år.

videre fatter jeg ikke hvorfor du lager en diskusjon til om dette. først med munchausen og nå dette.

la det ligge. du er voksen.

Skrevet

Hva skal man med fiender når man har nettvenner som mange her inne? De snur kappen etter vinden. Baksnakker deg på msn til andre.

Cat.68. Du er ikke den første som har sakt for mye her inne og du kommer helt sikkert ikke til og bli den siste.

Fortell meg om livet ditt, og jeg bruker det mot deg etterpå!

Jeg kan sitte å sende deg oppmuntring og klemmer ene dager for å tråkke deg ned i søla den neste. Slik er moralen her desverre. Ikke blandt alle. Men en del har denne mentaliteten.

Tro meg. Jeg vet at din åpenhet kan skade deg. Jeg har fått kjenne det selv. Jeg trodde heller ikke det kunne skade meg at jeg var åpen om ting på nett. Det var helt uskyldige ting, trodde jeg. Det viste seg senere at det var totalt feil. Du aner ikke hvor grusomme enkelte kan være. Dette var ikke DIB men en annen nettside. Men at samme folk finnes her er helt klart. Kan plukke ut 6-7 med en gang som jeg vet snur seg etter hvem de snakker med. En skal ikke stole på på mennesker en treffer på nett. Absolutt ikke. Det er en syk verden.

Skrevet

Vi har alle vårt. Man kommer ingen vei ved å sette seg ned og syns synd på seg selv. Man kommer heller ikke videre ved hele tiden å søke medlidenhet. Realiteten er hard. Life goes on.

Og ja, jeg har fått min dose her i livet jeg også, men jeg tar med erfaringene og lever videre. Man kan ikke sørge for alltid. Ingen som orker å høre på "sutring".

Skrevet

Det gjør jeg KaMa, du er ei av de som altid e saklig og ikke kommer med unødvendig dritt.

Jeg skønner hva du mener til et visst nivå. Faktum er at hvis jeg ikke sagt en verldens ting om han eller hans situasjon her, så har han selv gjort det på masse andre steder så iså fall er skaden allerede skjedd. Og som tally sa. Hvor mange graver etter problemtikken hans på DIB "krangleside"?? Hans navn er ikke lagt ut her.

Skrevet

Og en annen ting. Hvorfor ikke bruke energien din på å rydde opp i problemene dine, i stedet for å være her inne hele tiden.

En 68 modell bør være mer moden enn som så.

Skrevet

hehe..tro meg, jeg VET at rusproblemer ikke oppstår i løpet av natta. han er som du sier 19 år, man er ikke alltid like voksen i tankegangen som 19 åring? han vil kanskje mene noe annet som 30-åring? og når du snakker om åpenhet, hvilke vinning har han over åpenhet på dette forumet? hvor du skriver "for" han? har han noe utbytte av det? får du noe utbytte av det, annet enn svada fra skuelystne annier? jeg har historier i livet mitt jeg også, men jeg velger å avstå fra å fortelle dem her inne, rett og slett fordi jeg ikke vil bli konfrontert med dem på et senere tidspunkt av personer jeg egentlig ikke hadde lyst å dele dem med. jeg vil selv ha muligheten til å velge hva jeg vil at andre skal vite om meg. jeg hadde absolutt ikke satt pris på at moren min fortalte nettvennene sine livshistorien min, selv om jeg var 19 år og hadde egen leilighet. man er ikke generelt voksen selv om man eier sin egen leilighet.

Skrevet

Hvem faen har snakket om sorg NÅ???? Og hva i helvete vet du hva jeg gjør eller gjort for å kjempe for mine. Rull inn ditt nek!!

Skrevet

Vi får vel bare godta at Cat68 er mer pr- kåt og vel villig til å brette ut sitt privatliv til hele Norge enn de fleste andre på DiB tilsammen.

Skrevet

Men vet du hva DAN, Jeg trudde faktisk ikke mitt inlegg over min frustrasjon over Helse Norge skulle gi meg Munchausen og det som verre er. jeg skal ikke legge ut et djævla innlegg til om min sønn, det er helt klart, ikke fordi vi trenger å holde noe hemmelig men pga av at det er så få som klarer å holde konstruktive debatter.

Er dessuten ferdig med å være konstruktiv jeg også, Hva er vitsen?. Nå skal faen Annie få smake sin egen medisin.

Skrevet

Skrev tidligere ett positiv og hjelpende svar til deg.

Men som flere sier, nå holder det. Nå har vi skjønt greia, og nå er man ikke like "keene" på å høre om deg og dine problemer lenger. Det sier stopp til slutt, og folk blir bare irriterte da du fortsetter og fortsetter med disse "syte-innleggene" dine.

Og til å være 39 år, virker det for meg at du kanskje er litt "kort i toppen" da du sitter her inne på dib konstant. Og i tilleg blottlegger deg selv fullstendig!

Hadde jeg vært 39, med 3 unger og en mann, tror jeg jammen jeg hadde hatt litt mere fornuftige ting å gjøre enn å sitte her...

Nå er vi LEIE av deg og dine "sønne" innlegg!

Skrevet

Nå var det KUN minste jenta som var avblidet og navngitt i Se&Hør.

jeg lager innlegg fordi jeg er lei dritten.

Skrevet

Herregud, hvor oppmerksomhetssyk går det ann å bli?

Skrevet

jeg skrev at jag var fortvilt over at han ikke fikk hjelp når han trengte det til tross for at han var suicidal, ikke livshistorien hans, herregud da.

Nei du hadde ikke likt at moren din snakket om problematikken rundt livet ditt . Det er dermed ikke sagt at sønnen min har det, og ikke kan du utifra det avgjøre hvor moden han er i tankegangen sin heller.

Kan jo fortelle at hans mål når han blir frisk er å arbeide aktivt for å hjelpe andre med rusproblemer og gjerne reise rundt i skoler og fortelle sin historie. Det gjør meg stolt og synes det er flott at han har noe han vil egne livet sitt til, og kjempe for.

Skrevet

Anonym over her!! For det første så får du ALDRI noen mann og noen pene barn!! Dine gener er for uspesifikke til at det ville bli noe vellykket!! Det nærmeste du kommer noe mann er den velbrukte latexstaven som ikke har noe særlig valg før den plasseres med makt i kalkunfitta di... Ta deg ett par dajm så du får opp blodsukkeret litt!!

Skrevet

Du gjør tydeligvis ikke nok. Og av div innlegg og svar så ser jeg at du må bruke veldig mye tid her inne. Tid som du kan bruke til å hjelpe f.eks din sønn med rusproblemer. Vet av erfaring at man må bruke mye tid og krefter på kjempe mot systemet her i landet. Det går ikke av seg selv. Tydelig at du har et enormt behov for oppmerksomhet. Vet ikke om det skyldes at du har fått eller får lite av det ellers? Du vet det best selv.

Skrevet

Er det ikke litt smør på flesk å påpeke fremtidig mangel på både mann OG barn? Ingen mann ingen barn.... Eller skal du komme med masse vissvass omkring genforskningens utallige muligheter?

Tror en dildo hardt oppi ræva er deiligere enn den snabelkàse-befengte kjøttfløyta di.

Skrevet

jeg har vel for faen ikke noe behov for oppmerksomhet!! Duer jo helt forblåst i nøtta med slike surfitta oppgulp!!! Som oftest er det slike som deg som havner hos psykolog når livet ramler sammen rundt deg pga egen elendighet... og den var til anonym over her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...