Niem og Patrick Skrevet 5. januar 2008 #51 Skrevet 5. januar 2008 På Ormen Lange prosjektet, av alle plasser!! Jeg var 20 og han 25. Faktisk ble lillegull til i brakkeleiren på Ormen Lange også
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. januar 2008 #52 Skrevet 5. januar 2008 Via internett for 5,5 år siden Da var vi 23 og 24
Tomaten Skrevet 6. januar 2008 #53 Skrevet 6. januar 2008 Møttes på fest på nyttårsaften for 6 år siden:) Da var jeg 21 og han 27 år.... Flytta sammen nesten med en gang, kjøpte hus etter 1,5 år, og nøyaktig på dagen 2,5 år etter vi møttes første gang kom førstemann til verden:) Nå sitter vi her og venter nr 2 til sommern:)
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 6. januar 2008 #54 Skrevet 6. januar 2008 vi har alltid vist hvem den andre var (bodd på samme byggefelt, siden vi var små) men møttes ikke før på nyttårsfest 01, han kom med den dårligste sjekkereplikken "om du skal ut på byen får du ringe, så skal jeg spandere en drink på deg" (vet ikke om det sier mer om meg som gikk på den ;O) ) men etter en uke tok jeg kontakt med han, for jeg skulle ut på byen med noen veninner. vi var sammen som venner hele neste uke, før jeg skulle på russe tur. da han kom å hentet meg ble vi sammen 14 januar 01 vi forovet oss 09.09.04 da jeg var høy gravid med sønnen vår. fikk datteren vår i 06 giftet oss 14juli 07 og venter vårt 3 barn i juni 08 jeg var 18år og han var 20
Bolla med lille nurket. Skrevet 6. januar 2008 #55 Skrevet 6. januar 2008 Jeg traff min på New york nattklubb i stavanger og jeg var 20 og han var 26.Ei fine tid.
gullegget Skrevet 6. januar 2008 #56 Skrevet 6. januar 2008 Han var sjefen min i ett par mnd, jeg var 22 og han 27. Så når vi sluttet hang i sammen:) Nå er vi gift og venter nummer tre:)
Nullenusken Skrevet 6. januar 2008 #57 Skrevet 6. januar 2008 Vi møttes på bursdagsfesten til en felles kamerat, og vi var begge 17 år Har nå vært sammen i 4,5 år, gift i 1,5 år
mamiladi Skrevet 6. januar 2008 #58 Skrevet 6. januar 2008 :-) jeg traff min kjære mann i 2000, jeg var 19 og han 28. Vi hadde begge en ekstrajobb på et utested. Jeg falt så pladask for ham at jeg nesten ikke fikk fram et ord da jeg skulle prate med ham :-D Jeg så bare rar ut, men til slutt fikk jeg spurt om han ville være med på en date :-) Vi ble sammen nyttårsaften og har vært sammen siden i 7 år. Vi giftet oss i sommer og jeg er like betatt ennå :-) og nå venter vi vårt første kjærlighetsbarn.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 6. januar 2008 #59 Skrevet 6. januar 2008 Traff han første dagen etter at jeg flytta hit jeg bor nå... I baren han var medeier og sjef i. Han var på jobb, og spurte om jeg hadde jobbet i bar før... Begynte å jobbe der neste helg, og ble gravid 4 mnd etter! Nå, litt over 4 år etter, er snuppa blitt 3 år og blir storesøster i mai! :) Jeg var 22 år, han var 28...
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #60 Skrevet 6. januar 2008 Så morsom lesing! Vi møttes via nettet i juni 2006, og har i grunn vært sammen siden det. Da var jeg 28, og han 33. Skulle ta lang tid før jeg møtte den jeg visste var den rette for meg. Det som er litt gøyt er at vi har bodd ca 500 meter fra hverandre hele livet, og visst hvem hverandre var. Og for 10 år siden prøvde venninna min å spleise oss på en fest, men da hadde han ikke sjans! Så nå har vi flyttet sammen, og er veldig glad i hverandre, og har det kjempegodt!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #61 Skrevet 7. januar 2008 Vi gikk på samme høyskole; han siste året, jeg første (jeg var 21, han 24). Han hadde kikket på meg i gangene, og var skråsikker på at vi flere ganger hadde øyekontakt, og at jeg dermed flørtet med ham Så på en skolefest, etter at han hadde drukket seg til mote, kom han bort og la ut den ene elendige sjekkereplikken etter den andre. Heldigvis for han var jeg pære full den kvelden jeg og, og da han fristet med at han hadde så innmari god nattmat å by på hjemme i leiligheten sin, var jeg lettlurt og trasket med ham hjem..Hehh.. Da vi endelig kom hjem til ham gav han med en kald wiener og spurte om vi skulle legge oss. Sjarmerende! Men da var jeg så stuptrøtt og tanken på å traske hjem til meg selv var lite fristende, så jeg tenkte pytt. Overnattet hos ham, og våknet til ferske rundstykker med roastbeaf - samt sjokomelk og kald cola (et MUST dagen derpå!) og ble hos ham til langt ut på ettermiddagen. Var solgt da jeg forlot ham den dagen - visste med én gang at dette var noe helt spesielt! Dette er nå straks tre år siden, og han gir meg enda samme kilingen i magen bare ved å ringe og si at han er på vei hjem... Vi venter vår første nå hvert øyeblikk, og jeg er verdens lykkeligste..!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. januar 2008 #62 Skrevet 7. januar 2008 traff mannen min på deiligst.no faktisk når eg va 14år=) blei sammen når eg blei 17 å nå blir eg jo snart 19... oj=)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. januar 2008 #63 Skrevet 7. januar 2008 han blir 23 i år. å me hadde en lang reise før me kunne bli sammen. flytting å exer å sånn småtteri=) bodde 3-4 timer fra kverandre:P
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #64 Skrevet 7. januar 2008 Vi er ikke gift, men vi er samboere og vi traff hverandre på Valentines Day. Det blir 4 år siden nå den 14 februar... Og det var på en 80 tallsfest som hans søster og en venninne av meg arrangerte. Vi var skikkelig "lekre" i kostymene våre + at jeg hadde brukket armen på den tiden så jeg følte meg skikkelig lækker...hehe... Må si vi var spente den første daten med normale klær..hehe....Men det gikk bra og idag venter vi vårt første barn i juli og gleder oss ENORMT!!:-))) Blir litt av en historie å fortelle barnet vårt når han/ho blir stor....hehe..:-) Jeg var forresten 29 år og han 24:-)
Piken på landet Skrevet 7. januar 2008 #65 Skrevet 7. januar 2008 Han "rappa" meg fra kameraten hans som var forelska i meg. Ganske lusent gjort egentlig.... Jeg var 20, han 23.
Nordlyspar♥ Skrevet 7. januar 2008 #66 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 30 og sambo 29... Vi bodde i samme boretslag som naboer (jeg opp og han nede) i 6 år før vi begynte å tuske i lag.... Vi møttes ved postkassa eller søppelboksene av og til, var på fester hos hverandre... hadde en avtale om at vi kunne bråke så mye vi ville, og ingen av oss skulle klage på den andre.... Plutselig på en fest sommeren 2006, nede i hans leilighet.. så begynte vi å rote... nå har vi vært sammen i 1,5 år og er 20 uker på vei med vårt første barn.... Hvem hadde trodd at man skulle finne kjærligheten i naboleiligheta, hehe...
Line-80 Skrevet 7. januar 2008 #67 Skrevet 7. januar 2008 Jeg var 23 år, og traff ham på vorspiel via felles venner
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 7. januar 2008 #68 Skrevet 7. januar 2008 Vi gikk i samme klasse på ungsomskolen og ble sammen når vi var 14 begge to. Det er 15 år siden nå. Nå har vi vært gift i 8 år og venter barn nummer to. Tenk av alle de mennene som finnes i verden så slumpet jeg til å få den beste.
titti1983 Skrevet 7. januar 2008 #69 Skrevet 7. januar 2008 Kjæresten var hodestups forelsket i min aller beste venninne, men hun var bare interessert i han som venn. Vi tre var alltid sammen ,og jeg ble raskt forelsket. Etter et par mnd fortalte han at han hadde forelsket seg i meg. Nå har vi vært sammen i 7 år. Vi har nettopp fått vårt første barn, og i August gifter vi oss. Bestevenninnen min skal være forlover! Takket være henne at jeg møtte gutten i mitt liv. Jeg var 16 og han 18 da vi møttes.
Kakebakesøte Skrevet 7. januar 2008 #70 Skrevet 7. januar 2008 Møtte min utkårede når jeg var 25, men vi ble sammen når jeg var 26, han 31. Mannen min er en god venn av mannen til venninnen min Romantikken blomstret på en fjelltopp som nærmest blåste bort også giftet vi oss i fjor etter 8 år sammen og. Har ei på snart 2 og venter en gutt nå straks!
Gemini7 Skrevet 7. januar 2008 #71 Skrevet 7. januar 2008 Vi møttes på tampen av 2000 da vi begge var 23 og jeg hadde da mistet all tro på hankjønn og hadde bestemt meg for å være singel de neste par åra for å ha et ukomplisert følelsesliv (myye dårlige erfaringer:). Og hva skjer- etter den siste avsluttende samtalen med en ex? Min kommende make og mitt livs kjærlighet flytter inn på hybelen ved siden av! (bodde da på studentby hvor 2 hybler delte kjøkken og bad). Han hilser høflig og etter første håndtrykket sier han "joda, det skal nok bli bra det her!"- ingen av oss ante HVOR bra:) De neste ukene begynte han å gjøre forsiktige tilnærminger (jeg var jo innstilt på å være singel til tross for at han var kjekk, søt, humoristisk, hyggelig, intelligent, romantisk og en ordentlig drømmegutt). Flørten intensivertes raskt, og jeg ga etter da jeg skjønte at dette var en sjelden skatt- og med ett var det gjort. Uadskillelige etter et par måneders tid som room-mates, etter 9 måneder gravid med 1. barn (født 2002) og nå er vi etablerte m jobber og leil og nr to på vei:) Det hører også med til historien at jeg faktisk gikk til resepsjonen for studentboligene på forhånd og spurte om hvem som skulle flytte inn på nabohybelen og fikk vite at det var en gutt. Og jeg lurte da på om de ikke kunne bytte med en jente som kanskje skulle inn i en annen hybel samme dato (ville ik bo så tett m en gutt, kunne jo vært en sløøøv ex.phil datanerd som sldri vasket el ryddet;), men de sa det kun var 1 som skulle flytte inn den datoen, og det var han. Og han SKULLE inn der. Hadde jeg fått byttet han bort "usett" hadde jeg vel vært singel og ulykkelig enda .. Så det var nok skjebnen som gave us a hand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå