Gå til innhold

Hvor traff du mannen din, og hvor gammel var du ?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møttes på en fest i kollektivet hans, som jeg egentlig ikke var invitert til..

23 september 2006.

Jeg var 20 og han 26..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Traff min kjære på nachspiel! Vi var veldig fulle begge to, og jeg satte meg på fanget hans da det ikke var flere ledige plasser igjen. Ble sammen den helga - hadde det helt fantastisk - det var virkelig kjærlighet ved første blirkk. Ble sammen i oktober 2000 og forlovet oss i juni 01. Giftet oss i juni 03, og fikk vår datter i mars 04. Nå venter vi nr 2 til sommeren. Han er min beste venn og jeg elsker han over alt på jord!

Da vi traff hverandre var vi 22 og 27. Nå er vi 29 og 34. (Jeg er yngst)

Skrevet

Jeg og min samboer gikk på samme videregående, men hadde kjærester på hver vår kant.

Høsten 2002 ble jeg interessert i kompisen til min kjære, men dette funket heller dårlig. Vi ble iallefall introdusert på byen, og jeg fikk sms av han et par mnd etterpå. Etter en 4-5 dater ble vi sammen i januar 2003.

Nå har vi vært sammen i 5 år, venter baby i februar og gifter oss i august.

Jeg var 18 og han var 20 da vi traff hverandre; er nå 23 og 25.

Skrevet

Jeg ansatte kjæresten min, jeg... Stygg sak, men det gikk bra. Vi holdt det hemmelig til det hadde gått såpass lang tid til at det ble ansett som seriøst. (Ca 6 mnd.) Selv om vi visste at dette var "den store kjærligheten" med en gang. Vi har vært sammen i snart 4 år og venter vår første i februar. Vi er 28 og 29 år.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi treftes da vi begge gikk på musikk, dans, drama - linja på videregående i 2000, da gikk han førsteåret på musikk og jeg fjerdeåret på dans. Altså en liten aldersforskjell der...han var 17, jeg var 20=) Mange som løfta på øyebrynene da; han var ikke gammel nok til å kjøpe sin egen øl, mens jeg drev å kjørte tung motorsykkel.

Under det store tverrfaglige prosjektet fikk jeg øynene opp for denne nydelige, lidenskapelige gitaristen - han sang og spilte så jeg sto og skalv i kulissene, var nesten ikke i stand til å danse selv etterpå....

Kom akkurat ut fra et kjipt forhold med en dau fyr på den tida, så å se noen gi så mye av seg selv i musikken trollbandt meg helt! Så ekte!

Vi kom i snakk, og brukte de neste ukene på å bli kjent....ikke noe roting, kun snakking. Kjempespesiell tid! Tilslutt spurte jeg han bare rett ut ut om han ville være kjæresten min, og fikk da et første kyss som svar=) Vi gifta oss i 2003, så er nå i gang med det 5. året som mann og kone.

Kunne ikke ha hatt det bedre, mannen min er det beste som har hendt meg. Han er et spesielt, nydelig menneske - som jeg nå gleder meg til å se i rollen som pappa=) Fine, fine mannen min....

Skrevet

Jeg traff han når jeg var 34, gjennom møteplassen på internet. Vi bodde på hver sin side av landet. Etter mye prat i et halvt år, der jeg datet andre, utfordret han meg på en flytur mot han. Og jo da, jeg hev meg på. Og etterpå ble det oss. Jeg flyttet til han etter fem måneder. Og nå venter vi altså nr 1 ca to år etter at vi møtte hverandre!!!!

Skrevet

er det virkelig fem år siden dere giftet dere Grete?Hehe, tiden flyr!!!

Skrevet

På Garage i Oslo. Jeg var pære full.. noen dager etteprå inviterte han meg på en kaffe som ble en øl som ble to...som ble 5 dater på en uke og siden har vi vært sammen. I litt over et år. Nå venter vi første barnet i mars og har kjøpt hus sammen. Gikk litt fort, men tror ikke det er no fare! :)

Skrevet

vi traff hverandre på buzzkveld hos mine vennindes venn som er god venn med min mann som i tillegg er bror til ei annen venninde... hehe ? komplisert? Jeg gikk i klasse med to jenter hun ene er søsteren til min mann og hun andre er da venn med min manns venner...

Det var helt på nyåret 2006 jeg var 21 og han var 24.

Gravid med første nå

Skrevet

Vi traff hverandre høsten-97 da var jeg 18 og han 19.Har nå vært sammen i 10 år og gift i 4 av dem.Også har vi ei datter og håper på en til etterhvert.Så vi er nå 28 og 29 år.

Skrevet

Jeg traff mannen min i banken.

Hadde søkt om lån til leilighet i nettbanken og skulle da egentlig sende alle avtaler o.l. mellom meg og banken. Men da jeg hadde veldig dårlig tid og posten kan være treig så fikk jeg komme og møte "min nettbankmann" og signere papirene på hans kontor. Trengte å vente på litt papirer så det ble et langt møte med mye small talk. Når jeg gikk ut fra banken tenkte jeg "han var kjekk!" :-) En måned senere, etter div. mailande om bank- og lånerelaterte ting, sendte jeg en mail og spurte om han kunne tenke seg å møte meg igjen... og på den veien er det.

Han var 31 og jeg 29.

Skrevet

Hehe, morsomt spørsmål:-)

Jeg var hos min kusine som bad meg bølleringe til en kompis av henne.

For å gjøre det kort ble det til at jeg ringte han opp senere på kvelden og bad om unnskyldining og da ble vi sittende å prate i evigheter på tlf...

Snakket sammen hver dag etter det og etter 1 mnd på tlf møtte vi hverandre:-)

Jeg var 13 den gang:D

Skrevet

Første gangen jeg så drømmeprinsen var jeg 14 år og han 16/17. Jeg var dåneferdig og synes han var det fineste jeg hadde sett i to sko =)

Vi endte etterhvert opp i samme vennekrets og hadde andre kjærester på hver vår kant. Da jeg var 17 og han 19 sa det plutselig pang! Vi havnet på samme fest en kveld, og da han skulle kjøre meg hjem ble det litt klining i bilen................ jeg var solgt! Og det var heldigvis han også, viste seg at han hadde hatt meg i kikkerten ei stund.........hiii hi!

Dette var høsten -95 og til høsten har vi vært kjærester i 13 år!!!!!!!!! Det er helt utrolig. Føler meg så heldig og synes jeg har verdens beste kjæreste! Vil ikke bytte han bort mot noe ;-) Venter vårt andre barn, og lykken er stor!

Skrevet

Vi møttes på jobb:)) Jobber innenfor samme gren i helsevesnet. Jeg var 24, han en del eldre enn meg...Men nå venter vi vårt 2 barn:))

Var nok kjærlighet ved første blikk faktisk:)

Skrevet

Faktisk møttes vi i 2006 på det da nyoppstartede dating-nettstedet Q500 i mai..

Etter å ha vært sammen i 8 mndr forlovet vi oss. Begynte å planlegge bryllup i mai, og da festet det seg en liten spire.. :)

Barnet ventes når vi har vært sammen i bare 19 mndr..

Han ble akkurat 21 og jeg var 24..

Nå er vi 22 (snart 23) og 26

Skrevet

På fest langt utti hutiheita... :-) Var på en plattingdans, jeg var 15 og han var 17 1/2.... Men ble ikke sammen før sommeren etter da, på 'samme' plattingdansen, og da var vi følgelig 16 og 18 år.... :-)

Har vært sammen i 9 1/2 år nå... Huff som tida går!

Skrevet

Traff min kjære på byen i Mai i fjord. Må ha vært skjebnen for nå venter vi en liten jente i slutten av april nesten nøyaktig ett år etter vi traff hverandre og det er ikke det spor skummelt at det har gått så fort:)

Skrevet

Vi møttes når jeg gikk inn i Forsvaret for akkurat 10 år siden. Jeg skulle ta befalsutdanning og han var nestkommanderende i troppen min (fenrik). Vi ble sammen når jeg skulle videre fra grunnutdanningen. Jeg var 19 og han var 21. Feirer 10 år som kjærester i februar. Har vært gift siden 2002.

Har verdens hærligste gutt som blir 2 snart og venter nr 2 i mai:D

Livet er hærlig:D

Skrevet

i -99!

han krasjet på lett-mortorsykkel, og jeg redda han;) Vi var 16:)

venter vårt 1. barn=)

Skrevet

Mange gode historier her! Mannen min og jeg møttes på jobb - vi ble ansatt samtidig i samme bedrift sommeren '02. Jeg var da nesten 27 og han 22. Tilfeldigheter gjorde at han og jeg jobbet tett sammen, vi hadde god kjemi og mye til felles, og da vi (sammen med ca 10 andre kolleger) dro på en rølpetur til England samme høst bestemte jeg meg for å satse - han var ikke akkurat vanskelig, og siden den gang har det vært oss to... Vi ble samboere sommeren '03, foreldre til en gutt i april '05, giftet oss sommeren '06, og venter nå gutt nr. 2 i april '08.

Forøvrig har vi begge funnet oss nye utfordringer på jobbfronten, så kolleger er vi ikke lenger :)

Skrevet

Så gøy å lese at det er flere det har gått fort frem for!!! he he he he

Vi ble sammen sommern -04 (jeg var 19 og han 32)og kjøpte hus og forlovet oss desember-05. Fikk vår første sønn sammen i mars -06. Giftet oss sommeren -07 og nå venter vi sønn nr 2 den 4.april -08!!

Morro=)

Skrevet

Jeg traff min på ungdomsdisco faktisk, han var dj :P

Da var jeg 14 år, mens han var 17. Dette er da 8 år siden.

Skrevet

Hei hei! Morsom denne her. Jeg og mannen min traff hverandre første gang sommeren 1992, men ble ikke sammen før i januar 1993. Han ble 19 det året og jeg 16(i 1993 altså). Han er en kamerat av kjæresten til søsteren min og var med ham hjem til oss en tur, han begynte å komme innom stadig vekk gitt..... He he.Var visst ikke "bare" for å besøke kameraten sin viste det seg etter hvert. Har vært sammen siden. Vi giftet oss januar i 2005, og venter nr 3 i mai. Har 15 års dag i slutten av mnd =o)

Skrevet

Jeg var 17 og det var han også..

Traff min samboer gjennom en felles kompis,når kompisen vår henta meg og ei venninde. fikk et godt øye til hverandre i bilen,men jeg hadde allerede kjæreste,så jeg tenkte ikke så mye over det.

Ble så vi møttes noen ganger når vi satt på til kompisen,så ble det sikkelig flørting og sms fram og tilbake,så vi ende opp med date 2 dager på rad,så ble vi kjærester;)

Nå sitter jeg her 6 år etter,23 år og har værdens beste samboer en nydelig jente på 3 år og det kommer enda ei jente i slutten av mars=)

Skrevet

Jeg traff min første gang i 2001, da var jeg vel 19 år. Var med hjem til ham et par ganger fordi vi hadde felles venner. Men ingenting skjedde og vi så hverandre ikke igjen før våren 2007. Da var jeg blitt god venn med broren hans, så vi møttes der og fikk veldig god kontakt. Dermed ble det oss, og nå får vi en liten en før vi har rukket å være sammen ett år en gang ;) Skal legge til at jeg har kjent den andre lillebroren hans i mange år, men aldri møtt kjæresten gjennom ham. Har liksom blitt kjent med alle tre på hvert sitt hold og så etterpå funnet ut at de er brødre. Men veldig kjekt nå siden jeg allerede kjenner svigerfamilien min godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...