*Urolig* Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Kjekt å se hvor folk traff hverandre og hvor gamle de var.
LilleBanan blir storebror Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 På byen faktisk....møttes i November 2004 for litt over tre år siden, men ble ikke sammen før April 2006
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 På en nyttårsfest for fem år siden,jeg var da 19år gammel!!Ble sammen ganske så med en gang,forlovet oss halvåret etter.Å er fortsatt sammen.Nå venter vi vårt første barn!Dream come true...
LilleBanan blir storebror Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg var da 22 og han 25....
Simbasa Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Traff han faktisk på internet. Var da 28 år. Vi var venner lenge før vi ble et par, trodde aldri vi skulle bli det, men nå fungerer det utmerket.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Førtse gang jeg traff han kjente jeg han ikke,Traff han drita full i byen natt til 1 mai...han lirte fra seg en glose til meg full som han var der jeg stod med en felles kompis(som jeg da holdt på med)Tror det var i 00 eller noe... I 2004 traff jeg han igjen hos en kompis på film kveld,fikk vite at han hadde hatt øye te meg på byen over lengere tid men turte ikke og gjøre noe mere med det.... Det ble mye filmkvelder hos kompisen min før vi begynte og treffe hverandre i hemmlighet(vill bli kjent med han uten at noen skullle blande seg)sånn er det når man bo på en liten plass;=) Etter mye dating ble vi sammen i jula 04 og siden ha vi vært sammen:=)jeg var 20 og han 22 Viste med en gang når jeg traff han at han var mannen i mitt liv:=)rart det der.....
Smula 80 Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Hei. Min var trener for et jentelag i drett faktisk.... Jeg var 14 og han var 19. Det tok 6 mnd før vi ble et par. Så... unge var vi... jeg er nå 27, og han er 32. Vi venter vårt 2 barn, og planlegger å gifte oss på nyttårsaften neste år.... (Reiser laaaaangt unna, med kun oss og barna og gifter oss :-))
2SmåTroll Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Ble sammen med samboer da vi var 18 år. Er 28 år nå. Vi traff pga kameraten hans ble sammen med venninna mi (de holder ikke sammen)
Axus' girlfriend Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Vi møttes på privatfest, hvor jeg ankom sammen med en litt fjærn kompis av nåværende kjæresten min. Vel, alt snudde den kvelden og kjæresten min og jeg ble sittende å snakke og kline hele kvelden - hoho. Jeg var da 15 1/2 og han var 20 år - barnerov, hehe:) Og der har dere grunnen til at vi satt å klina første kvelden, vi var jo så unge. Siden har vi da vært sammen!!Nå er jeg 21 år og han straks 26år - samboere, forlovet og venter vårt første barn!
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Ute på Byen en august natt for 7 år siden... Jeg var da 18 og 21...=o)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Vi traff hverandre første gang på romjulsfest i 1998, jeg var ute å luftet meg litt, og plutselig er det en hånd som tar tak i skjorta mi ved halsen og drar meg til siden.. Og så lirer han av seg et hyl.. hehe.. Han hadde et sånn hyl som han brukte å hyle av og til på den tiden, også ler han.. kakefull begge to.. Snakket bare litt sammen, også lurte han på om han kunne få mobilnr mitt, men han var så full at jeg måtte lagre det på mobilen hans.. Så gikk det lang tid, tenkte egentlig ikke så mye mere på det.. Så en dag satt jeg å sendte meldinger med en felles kompis, (det viste ikke jeg da), de kjørte sammen fra jobb den dagen, og plutselig tikker det inn en melding fra sambo uten noe mål og mening, så måtte jo sende en tilbake å lure på hva han mente med det... Etter litt meldinger frem og tilbake så lurte han på om jeg ville bli med ut å råne litt.. Og ja, det ville jeg jo, så kom han å hentet meg.. Kjørte litt rundt, også hjem igjen sent på kvelden, sånn gikk det noen dager.. Og jeg kjente jeg ble mer og mer tiltrukket av han. Husker den ene kvelden da han kjørte meg hjem, satt jeg å så på han i sidesynet, og hadde veldig lyst til å ta et steg videre, men turte ikke... Men den kvelden ble han med inn en tur.. Satt på senga å snakket sammen, og tullet litt, småkiling osv, og plutselig så bare kysset vi.. hvem som kunne til det vet jeg ikke... Hehe.. Men godt var det, og vi rotet sammen noen uker.. Så ble vi sammen i påsken -99, også var det litt av og på til den sommeren, og siden juli -99 har vi vært sammen, flyttet sammen i oktober, forlovet oss i juli -00, og kjøpte hus på høsten samme år. Da vi traff hverandre var han 21 og jeg 15..
Gjest mphs Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Traff han ute på byen da jeg var 26 år. Jeg fikk tlf.nr hans og sa jeg skulle ringe neste dag. Nå er vi gift og venter jente nr.2 )
<3 qleopatrice <3 Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Ute på byen... Han kom bort til meg og skjelte meg ut, jeg kjente ikke mannen og ble helt overaska hvor frekk går det an å bli !! Satt der med typen som jeg hadde da... Jeeg begynte å tenke på han flere ganger om dagen og kunne ikke skjønne hvorfor han skjelte meg ut. Etter noen uker gjorde jeg det slutt med han typen jeg var sammen med (han skulle i militæret+jeg var ikke forelska). Så etter en mnd. tid ser jeg han jobber i en bar jeg var på, jeg var litt frekk tilbake med han... Men han ser på meg hele tiden og jeg tilbake, så pang ble jeg kjempeforelska.... Han kom opp til meg ved bordet jeg satt ved, gav meg en lapp og sa du kan ringe meg hvis du tør... Jeg ringte han dagen etter.... vi var kjempeforelska og kunne sitte å bare se hverandre inn i øynene uten å gjøre annet..... Dette er 6 1/2 år siden, jeg var 17år og han 20 år.... nå venter vi barn nr 2 sammen og er enda litt småforelska :)
mamma`n til nurk Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Vi møttes hos sambo, gjennom en felles bekjent. Jeg var da nettopp fylt 16, og han var 24. Ble ikke sammen da, men det ble litt flørting frem og tilbake, tok seg opp et par år etter, var sammen i en heeel uke, før det ble slutt av div. grunner. Holdt litt kontakt frem og tilbake i noen år, før det ble full stopp. Så møttes vi igjen i august i fjor(-06), ble sammen etter en uke, flyttet inn til han 3 mnd senere(offisielt) og nå venter vi barn nr en:) Jeg er nå 27 og ha er 35:)
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Han er egentlig storebroren til ei ungdomsvenninne av meg. Vi var ikke intr i hverandre i begynnelsen og var begge to i forhold med andre. Så ble det slutt mellom han og xen og mellom meg og min ex. Så ble han intr i meg og begynte å flørte, sende mld osv. Jeg ble mot min egen vilje mer og mer intr i denne gutten, og snart flørtet vi heftig=) Så ble vi sammen i begynnelsen av 05, og har stort sett bodd ilag siden da! Når vi ble sammen hadde jeg akkurat fylt 19, og han 23. Nå venter vi førstemann sammen, og er kjempelykkelige=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 Via kontaktannonse på Internett i år 2000. Jeg var 21, han 23 år.... Vært sammen siden det- et veldig godt forhold. Og vi venter nå nr 1.
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 Han så meg i en skolekatalog kan ikke fatte hvorfor det vakte videre interesse men.Traff han litt rundt forbi.Så en mnd etter på var vi sammen. Jeg va sytten og han var sytten:) Nå er vi gift og har et barn Jeg har aldri vert så trygg og glad og lykkelig..
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 5. januar 2008 #18 Skrevet 5. januar 2008 Koselig tråd dette her Første gang jeg så han var på vei til byen på t-banen et par dager før nyttårsaften 03. Syns han var utrolig kjekk og håpet at han skulle komme på nyttårsfesten jeg skulle på. Han var med en gjeng jeg pleide å feste litt med. Etter mye frem og tilbake dro jeg og bestevenninna mi på den nyttårsfesten. Skulle egentlig et annet sted med en vennine til, men droppet det. Og gjett hvem som var på festen? Nettopp! Jeg og BV'n mi oppførste oss som noen skikkelige fjortiser og siklet på han hele kvelden. Fikk vite at hun hadde kysset han og fant ut at det ville jeg og så jeg gikk bort tilhan og spurte om jeg kunne få et kyss jeg og, hehe (jeg sa vi var skikkelig fjortiser ) Det hele endte opp med at vi rotet resten av kvelden, og 1 feb 04 ble vi kjærester. Det betyr at vi har vært sammen i snart 4 år nå. Jeg er nå 22 og han er 24. Kjøpte leilighet sammen i sommer og venter nå vårt første barn. Det hører med til historien at året etter, på samme nyttårsfest, møtte BV mi broren til kjæresten min, og noen dager senere ble de et par også. Så nå er vi en big, happt family!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. januar 2008 #19 Skrevet 5. januar 2008 Jeg var 16, og venninna mi hadde bedt 3 gutter på besøk til oss. Var akkurat kommet hjem fra jobb på gatekjøkken så følte meg ikke akkurat så veldig attraktiv! Men han likte meg og jeg likte han, så en uke senere blei vi sammen - fort og gærn`t!!!
UpsyDaisy Skrevet 5. januar 2008 #20 Skrevet 5. januar 2008 Jeg var avstandsforelsket i mannen min i to år før jeg torde be en venninne spørre ham for meg:o) Ble kjærester da på en rølpefest, han var 16, jeg var 14. Nå er jeg 29, han 31. Vi giftet oss i fjor sommer og vi venter vårt første barn i februar. Bare blitt mer og mer glad i ham:o)
snart 3barnsmor <3<3<3 Skrevet 5. januar 2008 #21 Skrevet 5. januar 2008 jeg traff min samboer på internett da jeg var 16 og han var 31... var litt skeptisk på aldersforskjellen, men nå har vi hver ilag i 2år i mårra:) venter vårt første barn i april:o)
Mamma til snart 4 Skrevet 5. januar 2008 #22 Skrevet 5. januar 2008 traff han på fest hjemme hos han, vi holdt på ett år, ble sammen august og jeg ble 17 januar året etter. nå fyller jeg 20 år i morgen og han 30 i april, fikk en jente nå i oktober og forlovet oss feb06.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #23 Skrevet 5. januar 2008 Traff sambo gjennom en venninne. Han kom på innflytningsfest til meg og en annen venninne. Han hadde sett bilder av meg, så han var betatt før han så meg....hehe- Det er 9 år siden nå. Tiden flyyyyyyr : )
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 5. januar 2008 #25 Skrevet 5. januar 2008 Jeg så / møtte min samboer for over 5 år siden, han leverte varer på jobben min. Vi tålte ikke tryne på hverandre, haha litt før min 19 års dag , han var 23. Vi venter vårt første barn i Juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå