Gå til innhold

Sitter barna deres i bakovervendte bilstoler???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Rister enda hardere på hodet*

Det er meg rent likegyldig hva du sier Spetakkel....Jeg, i likhet med veldig mange andre foreldre har tatt dette valget!

Skrevet

Foreløpig gjør hun det ja. Det endelige valget for neste sete er ikke tatt enda. Vi tenker selvsagt på sikkerheten, men det er andre faktorer som spiller inn også.

Vi vurderer framovervendt sete når hun runder 9 kilo fordi hun HATER å sitte i bil. Det har skjedd to ganger at vi har sittet på med folk som kun hadde forovervendt og da smilte hun hele turen. Hvis det er framovervendt som medfører at hun ikke skriker i bil, så kan det godt hende at det er det vi velger. Det har seg jo slik at pappaen og jeg blir bedre sjåfører med en fornøyd unge i bilen:D

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg så denne linken

http://www.babyverden.no/templates/Article____7989.aspx

og lurte på hva dere gjør ??

Derfor dette innlegget............

Min sambo kjører ambulanse - så her i huset er vi litt opptatt av sikkerhet kan du si....har sett og hørt om altfor mye stygge saker.......

Klemmer Tina

Skrevet

Selvfølgelig er han sikret, men ikke godt nok hvis uhellet virkelig skulle være ute! Nakken til små barn er alfor svak til å kunne tåle en kolisjon. Som den ansatte i butikken sa: "Beina kan man gipse, men nakken...!" Synes dette var veldig godt sagt, og det var ikke vanskelig å velge bakovervendt sete da!

Skjønner ikke hvorfor du gidder krangle når det står svart på hvitt på Tryggtrafikk.no hva som er best! Tror de har bedre peiling på dette enn deg;o)

Men lykke til videre med å forsvare ditt valg av bilsete:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...