Gå til innhold

Sitter barna deres i bakovervendte bilstoler???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke, hvorfor??

 

bare lurer her...........

Tina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA

Skrevet

Nå blir det bråk igjen :-O

Men ja, de sitter bakovervendt til de blir 4 år, ja!!

Skrevet

eldste på 4 år: nei

lillesøster på 8 mnd: selvfølgelig

Skrevet

JA! Hun er jo bare 2 år.

Skrevet

Vil du ha bråk?

 

Ja, mini sitter bakovervendt. Han er skikkelig utålmodig i bilden nå, så tviler på at vi berger fram til han blir 4, men vi prøver så godt vi kan.

Han er nå snart to år.

Ikke trangt, men kjedelig. Vurderer å kjøpe DVD-spiller, men er så redd for at den skal løsne i en kolisjon...

Skrevet

Yngste på 2 år gjør, men ikke eldste på 5 år. Hun er for lang, for tung og for stor.

Skrevet

Nope, jeg vil ikke ha bråk... men erfaringen tilsier at man nevner ikke ordene "forovervendt bilstol" her før det blir krangel...

Skrevet

Nei han har sittet i forovervendt siden i sommer.

Skrevet

Ja. ( Rett over 3 år.)

Skrevet

elstemann på 2.5 år stter framovervent og minstemann på 6 mnd bakovervent...

Skrevet

Jepp, 2 år og 8 mnd, skal sitte bakovervendt i alle fall til fylte 3 år.

Skrevet

nei,ikke nå!

De er 5,5 år og snart 3 år.

Skrevet

JA. (20 mnd...)

Skrevet

De sitter fremover.

Skrevet

Vil du ha bråk var ikke ment til deg da, men til HI;)

 

Å spørre om dette er, som du sier, en bønn om bråk...

Skrevet

Min gutt på 2,5 år sitter bakovervendt. Det skal han gjøre så lenge det finnes seter som passer ham :-) Til han når 25 kg eller vokser ut av 25 kg setet på lengden(når hodet ved ørene når over kanten på setet).

 

Du som har en urolig krabat: Har dere prøvd med speil slik at barnet kan se dere? Det hjelper neppe å snu ham fremover pga. at han er urolig :-) De er jo ganske så aktive i den alderen uansett hvor de er :-)

 

http://sikringavbarnibil.blogspot.com/

Skrevet

Nei - fordi det er det som passer oss best

Skrevet

Nei, de sitter fremovervendt begge to. Er 18 mnd og 2,5 aar.

 

Har ikke rare valget da de ikke selger bakovervendt (untatt babystol) her. Troester meg med at trafikkbildet er en del annerledes her saa det er lite front-mot-front kollisjoner her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...