Gjest -<<- Skrevet 5. januar 2008 #26 Skrevet 5. januar 2008 Næsj, vi fester'em med hyssing i skiboksen. Fordi vi er onde og hater ungene våre, så klart.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. januar 2008 #27 Skrevet 5. januar 2008 Ja, så lenge som mulig =) 3-åringen sitter fint enda, og klager aldri(han vet jo ikke om noe annet, hehe!)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. januar 2008 #28 Skrevet 5. januar 2008 Jepp, vurderer å snu han snart da for han er så sur hver gang vi kjører bil. Begynner å sutre bare etter noen minutter i bilen og det er ganske irriterende de gangene vi skal kjøre et stykke.. Han blir straks 2 år..
Sylteflesk Skrevet 5. januar 2008 #29 Skrevet 5. januar 2008 Ja, hun er 14 mnd og sitter bakovervendt.
Lykke*Li Skrevet 5. januar 2008 #30 Skrevet 5. januar 2008 Tarzan her på 2,10 år sitter forovervendt! Dette fordi han blir helt rabiat når han ikke får sett veien...Vi har bare 3-setere, og i de bilene sitter han høyt og får god oversikt!
Bea- Skrevet 5. januar 2008 #31 Skrevet 5. januar 2008 enta mi på 1,5 sitter forovervent.. Jeg er en veeeeldig dårlig mor ser du!
Lykke*Li Skrevet 5. januar 2008 #32 Skrevet 5. januar 2008 Tarzan har sitti forover fra han var 1,5 år han og! Ja, vi er fryktelig dårlig mødre....For alle de som har barna sittende bakover er perfekte foreldre...Yeah right!
tina_mor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #33 Skrevet 5. januar 2008 Heia....Nei....kan ikke si du er en dårlig mor :) Det har jeg ingen grunnlag for.... Men jeg tenker litt ang sikkerheten bare... Men dette vet du sikkert best selv
Lykke*Li Skrevet 5. januar 2008 #35 Skrevet 5. januar 2008 Er mye som er farlig! Det er farlig å la barn drikke vann av glass, for det kan dem sette i halsen! Det er farlig å la barn være ute å leke på vinterstid, for da er det glatt og de kan skli å slå hodet/brekke et ben! Mye som er farlig gitt!
milk Skrevet 5. januar 2008 #36 Skrevet 5. januar 2008 Synes det er merkelig at enkelt latterliggjør faren ved å sitte forovervendt i bil for barn under 4 år. Er det bare for å rettferdiggjøre valget dere har gjordt? Ikke vet jeg?? Det er jo ikke tull at det faktisk er veldig stor fare for at barnet får alvorlige skader hvis man skulle være så uheldig å oppleve en bilulykke. Men dere om det, er nå min mening. Men synes slike innlegg er unødvendige!
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #37 Skrevet 5. januar 2008 Han er 1 år og har byttet over til sete nr to, og sitter selvfølgelig den veien man anbefaler ja. Sitter sånn så lenge det er plass til bein og det går greit
tina_mor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #38 Skrevet 5. januar 2008 Huff dette er litt flåsete vel.......... Er jo snakk om og sikre det kjæreste du eier og har. Men mulig ikke du tenker slik .Men deg om det!!! Ha en strålende kveld...... Tina
Lykke*Li Skrevet 5. januar 2008 #39 Skrevet 5. januar 2008 Det er klart jeg bryr meg om ungen min....Gjør alt jeg kan for at ting skal komme han til gode. Men hele den greia med at det er så fryktelig å ha barna sine forovervendt i bil, er for meg rart! Det jeg sier er at det er ganske mye annet ute å går som er like farlig, samtidig er det større risiko for at det skjer...Som f.eks, slå hodet i isen eller drukne i et vannglass!
Lykke*Li Skrevet 5. januar 2008 #44 Skrevet 5. januar 2008 Det er godt mulig, men det er det ganske mange andre her som ikke gjør heller........ Er så mange bedrevitere der ute, så jeg blir kvalm!
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #45 Skrevet 5. januar 2008 Ja, det er vel fordi de vet bedre (ergo: bedreviter)
tina_mor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #47 Skrevet 5. januar 2008 Håper ikke du er seriøs nå????? Hva om du skulle (gud forby),havne utfor et biluhell...? Du sikrer deg selv med sikkerhetsbelte? om ja, så sikrer du også barna dine..... Drukne i et vannglass?? hmmmmmmm Håper du skriver dette kun for og provosere - og det har du tydeligvis greid med meg nå...... oi oi oi Tina
Lykke*Li Skrevet 5. januar 2008 #48 Skrevet 5. januar 2008 Oj, for en dømmekraft du har Spetakkel!!! Nå er det jo bare en anbefaling da det med bakovervendt sete så lenge barnet er over 9 kg eller 9 mnd..... Så det har vel ikke så mye å gjøre med hvem som vet best i det hele tatt, har heller med valg å gjøre...
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #49 Skrevet 5. januar 2008 Rister på hodet. Begge mine var over 9 kg da de var 4 mnd... Les litt på Trygg Trafikk du. Trengs visst.
Lykke*Li Skrevet 5. januar 2008 #50 Skrevet 5. januar 2008 Ja, jeg har på meg sikkerhetsbelte...Det har også min sønn, både belte og bilstol.. Han er da sikret selvom han sitter forovervendt??!!! Lukk opp øynene og se realiteter her a!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå