Gå til innhold

hva vil du kalle din evt neste unge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å nevne Olga og Laura...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg fikk bestemme hadde det kommet en jente som het Ronja, Ingeborg eller Oda. sambo er uenig, men vi er enige i Maren.

Gutt kan vi ikke få for da blir han navnløs. eller, kriseløsning - oppkalles etter begge bestefedrene. Og de to navnene i kombinasjon blir grusomt harry.

Skrevet

Lotte/Lotta eller Adrian =) Har en Malin fra før..

Skrevet

Jente: Sarah, Mia eller Maria (men tror igrunnen ikke jeg får sambo m på noen av de...)

Gutt: Noah (der er vi enige :))

Har en liten Leah fra før :)

Skrevet

He he, min datter Selma skulle hett Kasper om hun ble gutt.. :o).

Dersom jeg skulle finne en fantastisk mann og vi får barn sammen, så liker jeg godt Julian og Esther også :).

Skrevet

Skal ikke ha fler,

men om minstemor hadde vært gutt skulle hun hete Filip eller Noah.

Men det ble nå en Leah i stedet..

(Stod mellom Leah, Aurora og Amelie, men sistnevnte skjønte ingen av de eldre i familien hvordan man skulle uttale, så det stod mellom de to første. Vi valgte da Leah siden det passet best til mellomnavnet).

Skrevet

nathaniel eller benjamin om det blir gutt neste gang

om det blir jente så liker jeg..hmmm skal vi se...thea nikkoline kanskje hehe...kaja..eller kaisa.hmm nei vet ikke helt jeg altså

Skrevet

Jente : Oline, Nathalie, Isabell

Gutt : Julian, Lukas, Nickolas

Skal nok mest sansynlig ikke ha flere barn, men disse navnene liker jeg veldig godt, og ble vurdert på minste :-)

Skrevet

Christiane/Kristiane eller Thea hvis det blir jente...

Blir det gutt så har jeg kjempe lyst at han skal hete Simen.. men sambo liker ikke det navnet.. så da blir det kanskje William eller Andreas eller noe i den duren:)

Har veeeeeldig lyst på ei lita Kristiane jeg da..:)

Skrevet

Har en gutt som heter William, og er veldig fornøyd med navnet:)

Ho i magen skal hete Mathea:)

Evnt tredjemann skal hete Nicolas hvis gutt, og Sofie hvis jente. Det er i alle fall tanken...

Skrevet

Nathalie er forresten også favoritt... så enten det eller Sofie;) Men tviler igrunn på at det blir noen tredjemann her... blir nok stopp etter Mathea er født;)

Skrevet

Hvis min datter hadde vært en gutt, så hadde hun blitt hetende Noah Kristoffer. Så hvis nestemann er en gutt, så blir det nok det. Jente er jeg litt usikker på. Iallfall Linn, men jeg vil ha et navn til. men har ikke bestemt meg for hvilket.

Skrevet

Jente: så blir det Marlene' (uttales Malen)

Gutt : Jesper, eller sander.

Datteren vår nå heter Thea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...