Gå til innhold

hva vil du kalle din evt neste unge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente:

Jenny eller Thuva

Gutt:

Vanskelig, siden jeg kommer fra landet og de klarer å fucke opp uttalelsen på navna så veldig.

Har en Elias fra før, og de klarer å uttale det på de mest utrolig måtene.

Men liker Mikael da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

circus leander

Skrevet

Jente: Ella, Marina, Sophia eller Adele

Gutt: Peter, Pelle, Jacob eller Emil :)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Neste unge heter enten: Marcus Andre` (etter sin pappa) eller Nathalie :-)

Skrevet

gutt: Espen

jente : Lilly eller Hanne

Skrevet

her er far i huset fast bestemt på at hvis vi får en gutt til så blir det Thor "ettellerannet", så da blir det det, jente liker jeg mange Kathrine, Carmen, Anniken

Skrevet

Så sant sambo hadde sagt seg enig ville en eventuell gutt hete Oliver og en jente Mathilde.

Har Teodor og William fra før

Skrevet

tror ikke det går ann å bestemme sånnt på forhånd, sambo sa en stund før jentungen ble født(egentlig før hun var tiltenkt) at hvis vi fikk jente skulle hun hete Ronja. Jeg sa meg vel egentlig værken enig eller uenig, men når hun ble født var ikke det navnet oppe til diskusjon engang.

Vi skal ikke ha flere barn.

Skrevet

Gutt: Sondre, Nikolai (etter olderfar Knut Olai), Eirik, Jonas (etter olderfar Jon)

Jente: Eg liker Solveig litt, men har ingen jentenavn eg synes er så veldig fine. Kanskje oppkalling etter mormor Inger Johanne, Ida Johanne, Johanna. Nei æsj, mannen får bestemme jentenavna. (eg skal berre ha sønner alikavel, hehe).

Me har vanskeligheter nok med å finne eit ungarsk mellomnavn til Tuva (mannen som valgte navnet, eg gav opp då ho ikkje vart Solveig.)

Skrevet

Jente: Lisa eller Sunniva

Gutt: Henrik kanskje... ingen storfavoritter der i øyeblikket.

Men her blir det ikke flere barn, så jeg kan jo spare dem til barnebarnforslag (ha ha ha ha ha).

Skrevet

satser på at vi både får en gutt å ei jente til :-) da blir det Kaspian, å hannah-fredrikke...

Skrevet

Circus? Som i sirkus? Eller uttales det på ein anna måte?

Skrevet

Vilja Linnea var reservert allerede tel nr.1 men vi fikk gutt og han het Thomas Nicolai...skulle det blir en gutt tel så blir det kanskje Isak Amandus...ja ja hvem vet

Skrevet

Liker godt Klara og Lars.

Skrevet

Blir det jente smaker jeg litt på Emmeli, men vet ikke enda..

Hvis gutt blir det sannsynligvis oppkalling, og det kan jeg ikke skrive her. Blir for spesielt.

Skrevet

Julie dersom det blir jente og Leon om det blir gutt.

Skrevet

Må bli en Emilie eller Jonas.

Skrevet

Jente: Cesilie

Gutt:Sindre

Skrevet

Tomine, Thelma eller Nora

gutt?: Jonas, Johannes...evt Andreas (etter bestefar)

Skrevet

Hmm.. Iver, Johan, Karen, Mathilde, Mathea, Oscar, Erik, Maria

Skrevet

Jeg syns Konstanse er så nydelig... men det kommer gubben ALDRI til å godta, hehe... bra vi har fått de to ungne vi skal ha :)

Skrevet

Jeg bare tuller:) Skulle se om noen reagerte. Tok litt tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...