Gå til innhold

hva vil du kalle din evt neste unge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

William eller Nathalie er mine favoritter, akkurat nå hvertfall :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eline, Henrik eller Jonas er mine favoritter, men spørs om jeg får gjennomslag på det. Fikk ikke det på første...

Skrevet

Hadde jeg fått en gutt da jeg fikk min datter, så hadde det blitt William.. Ett nydelig guttenavn. Men det ble ei jente og hun heter Oda.

Skrevet

Om vi får en jente til så vil jeg at hun skal hete Linnea:-)

Om det blir en gutt neste gang har vi et alvorlig problem i og med at sambo ikke liker noen guttenavn...hehe, vi har seriøst gått gjennom alle:-)

Skrevet

Sønnen min heter William:)

Jeg vil ha enten Amalie, Maren eller Jørgen på nestemann..

Skrevet

Jente-Felicia eller Mia

gutt:Mikael eller Samuel

:D

Skrevet

Nola Kristin

eller Milo Sebastian (evt. Neo Aleksander)

Skrevet

Linus, Sokrates, Conrad..... Venter gutt til sommeren, men mannen vil er ikke enig i navneforslaga mine, så vi får se.

Skrevet

Michelle, Noah Elias eller kanskje Isaac?

Skrevet

Frej Ameliè for jente

og gutt..tjaaa..

Skrevet

Jente: Augusta....

Gutt: tja... si det...

Skrevet

Samboeren min mener seriøst at hvis vi noensinne får en gutt så skal han hete Jesse James eller Jack Daniels så jeg vet ikke helt om jeg vil ha flere barn gitt;) Hehe...

Skrevet

Hadde vi skulle hatt flere barn og det var helt opp til meg så hadde det blitt Sina eller Mathias. Men vi skal ikke ha flere og det hadde uansett ikke vært opp til bare meg. ;o)

Skrevet

Jente: Jenny, Molly, Eva, Maria, Selma...Masse fine jentenavn

Gutt: Hmmm...hakke peiling=)

Skrevet

Vet ikke. Vi behøver navn som funker like bra på engelsk som på norsk, og de er stort sett blodharry og grimme. Det er mulig vi kunne enes om Edmund eller Edward, men et eventuelt jentebarn ville løpe overhengende risiko for å forbli navnløs.

Skrevet

Sander hvis det blir gutt.

Aurora, Julie eller Isabelle hvis det blir jente.

Skrevet

Edward er jo kjempefint! Oscar er også nydelig...Da kom jeg på iallefall 2 fine guttenavn.

Skrevet

Nemo og Timian synes jeg er fint. Men sambo er uenig. Emil liker vi begge. Jentenavn blir oppkalling etter tanta, Katrine.

Skrevet

Selma og Kasper. Har en datter som heter Mathea.

Skrevet

Nathalie er fint det, men Natalia er finere :))) heter mi lille snuppe :)

Skrevet

Det er da mange jentenavn som går godt på norsk og engelsk.

Ava, Ella, Emma, Anna, Cathrine, Susanne, Jenny osv.osv. Det trenger heller ikke være typisk engelske for å gå på engelsk.

Synes du virkelige alle er så grimme?

Edmund og Edward er begge fine:-)

Skrevet

Gutt: Håkon

Jente: Selma, Linnea, Erica

Men har seg slik, at han jeg bor sammen med har ikke lik smak som meg på navn!

Skrevet

viss jeg noen gang får en gutt, skal han hete Johan :o)

Skrevet

jente : Telma , Henrikke eller ulrikke

Gutt . conrad

Skrevet

Neida, mange av dem er helt greie. Men ofte bare det. Både jeg og kona har en ganske konservativ navnesmak, men på hvert vårt språk - dermed synes jeg Astrid og Johanne og slike er nydelige, mens hun holder en knapp på navn som Abigail. Så det hadde nok blitt en saftig diskusjon - får satse på vi holder oss til guttetrenden om vi skulle anskaffe flere unger, eller får tak i en som har navn fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...