Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Takk sessa:)

Det er akkurat det jeg og tenker med Leo-jeg går jo hjemme med henne på dagtid jeg også og det ble mye neinei- så jeg lar henne få finne ut av ting så lenge det ikke ødelegger noe eller er skadelig. Men sambo er ikke enig med meg. Han kommer hjem og jeg føler at det er bare ett ord han kan si til vesla og det er nei. Blærk. Typisk han å være sur på meg nå når jeg faktisk ikke trenger han til å være sur,men til å være god med meg. Menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, Ama Det er akkurat samme situasjon her. NT mener at vi må si nei til så mye, men jeg orker bare ikke gå sånn hele tiden. Det er bedre å skryte når de gjør noe bra synes jeg da. Så lenge det er vi som er hjemme mest, synes jeg i skal få bestemme, Ama!! Så kan man heller passe litt mere på når man er borte på besøk, men sånn går seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den myntet på meg eller, Mol? Alle venter vel på en kommentar fra meg nå.. Vel, det kommer ingen!!

For sånn fungerer det her i huset -Hvis jeg får invitasjon, leser jeg den, ser om det er noen som passer meg ang, dato, hvem som kommer, tid og sted. Passer det meg så svarer jeg ja og passer det meg ikke så svarer jeg nei. Ikke noe verre en det;)

 

Håper det går bra med deg ama, sender en ekstra klem til deg:)

 

TFS

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hohohohoho

 

 

(og ikke så veldig egentlig nei...)

 

TFS

 

Ama: kommer i morgen med pizza.

 

Tå: Meget mer au. Gidder ikke lege for de får ikke gjort noe uansett. Og har ei tid til gipstull. sikkert bare en kraftig forstuing. Men litt av et syn å se meg rekke mobilen vil jeg tro:)

 

Tiny: Du er en knupp! Tenk å ta med seg jobben hjem slik...M er vel hos deg nå. Det er vel svigers og..huff.

 

Kvelden her skal brukes til å rydde gjennom for smått og babygreier og plukke ut en del til salgs. Ja man skal kanskje ha fler, men vil sikkert ha noe nytt da. Des kaaaan det jo være bruk for rosa? (stakkars neste gutten min som må gå kledd i rosa kjoler...) Blir sikkert en pils el to. Må jo ha arbeidspils!!!

 

Også skal vi spise Stratos.

 

(kjøpte med han vett, og stor plate! Gjett hvem som drømmer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å ta med meg jobben min hjem slik...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg, ama...

 

Eh, molle. Hvis du har brukket en tå, er det vel lurt å dra til legen? Det er ingen som har tid til å være syke, men slike ting rår man ikke over selv bestandig. God bedring!

 

Status: LH veier nå 10910g og er 80cm lang. Sjarmerte hs som vanlig, og gråt ikke av vaksinen. Begynner tilvenning i barnehagen på tirsdag, gru-gleder meg litt... Avd. heter Knøttetoppen, LOL!

Sover ikke helt topp om natta, men tror det skyldes tenner, så håper det går over snart. Jaggu bra jeg fikk anti-rynkekrem til jul!

 

På onsdag så jeg tarmene mine fra innsiden, meget spesiell opplevelse... Og vondt!

 

Hvis noen vil vite det, så gifter vi oss 01.08.09. JIPPI!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først vil jeg gi mange klemmer til ama *klemmepå*

 

Nå er jeg sliten etter å ha jobbet i maaaange timer overtid :) hehe... M kom inn i bhg og slenger ut på vei ut at han setter igjen sete sånn et jeg eller mtg kan ta med E hjem fra bhg'n... Godt man har barna på samme sted slik at man kan hjelpe hverandre!

 

Om M ikke har oppdatert deg Moll: E sov ca 2 timer (opp 13.30) og bajset 2 ganger. Den lille røvern måtte jo stinke som et lite helvete akkurat når vi skulle gå i gangen å kle på!!!

Vi har spist fisk og poteter til middag. namme nam, og kanelbolle og is til dessert! Var bare koselig å ha besøk og det synes LilleT også!

 

Jeg skal på fæst ihvertfall og håper dere andre blir med!!! Har en liten erfaring på at det er like godt at noen planlegger utenfor tråden og sender info på mail slik at man ikke irriterer andre ved å legge mange innlegg her... Og som Cat sier, man ser jo om man kan eller ikke!

 

Tiril er straks 1 1/2 år og det feires med tråta på søndag! Vet ikke hva enda, men kan jo se om jeg smeller sammen noe jammi:) Kom de som vil etter sov: dvs ca 15. Kanskje melde pt også, lenge siden vi sett henne og A.

 

Moro med bryllup simba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra kickoff. Ble dessverre ingen fylletelefoner da jeg rett og slett ikke ble full. Alltid digg å være på hotell og spise masse god mat. For ikke snakke om å sove uten å bli vekt. Sessa, skjønner forrsten ikke hvordan du klarer de nettene + ha bolleiovn. Få ho der Karin Naphaug til å komme en tur. Jeg blir sliten av bare å lese om det.

 

Hurra for EAG som er 15 mnd i dag. Og mtg, har fått tr så du kan notere det.

 

Brukket tå?

 

En headhunter ringte meg i dag, men tror ikke jeg er klar for å bli salgssjef gitt.

 

Stas med bryllupsdato, simba. Vil også ha!!! Lykke til med tilvenning, det kommer til å gå kjempebra. Gutta stortrives i alle fall.

 

Flink Lillingen har blitt også! E er blitt ganske flink til å spise selv, A er mest opptatt av å rope på alle tingene han vil ha på bordet. Også har de begynt å kose og klemme så mye, tror det er mye av det i barnehagen.

 

Jeg kommer på bord om jeg kan og blir invitert. Vi kan jo spise sushi f.eks. Ho hohohohoho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*notert* (vet om et bra sted vi kan dra som ligger ved..nei vent..tror kanskje det er nedlagt)

 

Skal sies at om det ikke var mulighet hadde M dratt fra kurs-kjørt hjem-dratt på jobb igjen.

 

Du er super Tiny! M fortalt at det ble sent men der satt de i nesten like klær pent på hver sin stol med hver sin skål og hver sin skje og ventet på is de hadde ventet på lenge og varme kanelboller i ovnen. Også fisk til middag ja. Dæggern du er et husmoremne. Eg kjem på tråta.

 

Klar for det er du svanine! Sånn kvalifisert. Men tar mye mer tid sikkert, og med små.

 

Gratulerer med dato. LH er større enn E. Usikker på hvor stor og tung han er for var MtG som veide og målte..og først hadde han gått ned 0,5 kg og så var man ikke helt sikker. Jeppjepp:P

 

Sånn ellers hei og hopp og poff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy børshdai 1D!!!!!

 

Ikke lett å skrive med barn på fang, så får komme med mer etterpå.. Stinker bajs her også forresten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Gratulerer med dagen 1D:) Fikk meldingen din for noen dager siden,men glemte å svare-men satt pris på omtanken.

 

Kan jeg komme en tur til deg i morgen Tiny? Suns jeg så noe om kake.

 

Molle kom ikke i dag ho-blæ på ho.

 

Det snør!

 

Er en bedre dag i dag forresten- nå tenker jeg mer på det vi har opplevd sammen,enn tanken på ho død. Det letter litt, men merker jeg må holde på med noe hele tiden. Huset er derfor veeeldig rent og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blæ på ho som var dirtlei av å bare være hjemme, gledet seg til tur til Ama og etter hele dagen alene med gutten hadde gjort alt klart og kledd på vasket og bare ventet på å dra....

 

merklempåama

 

I dag sov E 50min. 50min!! Så gråt han masse. Snakker hyling. Kom gigalangerapen. Og så en til og en til..virkelig manneølraper. Bare gråt og gråt. I borti en time i strekk. Bar han på magen over armene mine som da han var baby. Da var han litt stille. Fikk ikke sette meg ned. Store babyn min:) Stakkarn hadde jo vondt, men man blir litt frustrert likevel. Etter det var han utrolig nok en engel (jajo) resten av dagen. Så engel som en på 1,5 kan være;) Prøvde legge stuptrøtt unge kl 19 men det var ikke snakk om! Lot han få stå opp igjen og han lekte og pusla med sitt. La han på nytt 19:30 og da gikk det litt bedre. Han var vel ikke klar da:)

 

Ellers er det tannbajs her. (guh for en søt vemmelig lukt!) Siste jekselen har brutt igjennom (tror jeg) men er vel litt vondt igjen. Er på stadiet bryte igjennom. Så da er det 12 tenner her.

 

Tå er noe bedre men fortsatt au. (drar jo til legen om det ikke bedrer seg Simba..men erfaringsmessig blir man sent hjem noen dager før røntgen...og da jeg er alene på jobb uten andre som kan gjøre jobben i 2 uker kan jeg faktisk ikke ha gips(ikke kjøre bil) nå. Men tror det bare er kraftig forstuing) Kjeve, tannkjøtt og halve tunga er fra helvete og fortsatt litt appelsin i halsen (altså vondt å svelge..greit jeg ikke svelger da;) ) Mer detajert finne på www.sytogklag.com

 

Gårsdagens tips: Sug ikke mann med munn full av Stratos. Om dette gjøres-lukk øynene!! Cat har rett i noe merkverdig følelse av at saken sitter fast i ganen dersom lite Stratos i munn.

 

(ok den var kanskje litt ekkel (I said share-not scare! (hvor mange husker hvor den er fra??) ) men i god gammel trådstil, iaf slik tråden var i sin begynnelse)

 

Dette ble jaggu et langt innlegg av Molle. Med oppdatering på bajs, sov, tann, vondt. Ikke ille. Pressa inn litt syksex og. Japp, oppdrag utført. Over og ut.

 

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gårsdagen, 1D! *klem*

 

Skrev et innlegg i går, men så mistet jeg seff nettforbindelsen i det jeg skulle lagre og blæh... orket ikke skrive alt på nytt. Hadde dum kveld, med spy på lille Sessa (takk til mersa på august klubben, me like nytt navn!). Tror det bare var litt slim som skulle opp fra lungene hennes. Men ikke gøy likevel. NT gikk og la seg 21:30 etter å ha fått henne til å sovne igjen. Jeg vasket hele rommet hennes og sovnet på sofaen kl 22:50... skulle bare se ferdig cable guy, jaja...

 

Lille Sessa har sovet hos oss i hele natt og jeg har sovet litt dårlig for jeg tenkte så masse på hva som feilte henne, lille frøkna mi!!! Også drømte jeg om farfar! Men veldig koselig drøm.

 

Joa, Svana: Er pes å ikke sove godt om natten, men vant med det etter 17 mnd. Dessuten hjelper det å ikke jobbe! Må liksom ikke være kjempe opplagt når dagen består i huslige oppgaver og pass av barn.

 

Så bra ting går bedre, Ama. Men husk at det er lov til å være trist også, så lenge man trenger det! Men det er ganske koselig å tenke tilbake på gode stunder man har hatt sammen. Det tenker man liksom ikke så mye på når de er i live... i hvertfall ikke på samme måten. Jeg har fortsatt bilde av en dansende og syngende farfar i hodet! ;)

 

Lunsj i dag hos en liten frøken vi ikke har sett på 5 mnd... og hun er 6 mnd nå så regner med at vi ser litt forskjell. Kanskje hun til og med er våken. Glad Ls ikke er noe dårlig, for var litt redd for at vi måtte droppe lunsjen i går... Nt er ute på ski, flinke mannen, mens jeg skal ta meg sammen nå og gå i dusj og rydde loftsstua (julepynten kan jo få plass i bod i stedet for å stå midt på gulv f.eks.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi oppbevarer julepynten på spisestuebordet vi...skal den ikke det??

 

Tusen takk for supernam kake Tiny! Den VAR god altså. Tror du kan stole på det altså..MtG og jeg ble busta i fråtsing av rester på kjøkkenet;)

Ta en msn date i morgen kanskje?

 

Må ikke glemme å spise oppi all ryddinga di Ama....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn: ikke tilstedeværende.

 

Fikk ikke sove. Sovnet 1:30. W opp fullt påkledd kl 2. Får beskjed om å legge seg. Må så ut å hente barn som lager seg mat på kjøkkenet. 2.30 våkner E. Sovner i grunn ikke mer før 6. Ørten turer opp og i egen seng og vår seng og flaske og så lagde jeg velling og la ham og da ble det stille i 5 min så tom velling, så glaske og han sovnet?!

 

Fikk da igjen ikke sove og sovnet 6.30 da jeg skulle opp. Vi kom oss opp rett før 7.30. For sent på jobb:( M var så snill og stod opp masse, men han sovner jo med en gang igjen, det gjør ikke jeg. Men man våkner jo hver gang ungen hyler og man prøver finne en løsning. Regner med det var tanngjennombrudd på nr. 12.

 

Har vel et par timer fordelt søvn i natt. Jobbe til 16.

 

TRØTT!!!

(all form for underholdning mottas med takk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Molle du underholdt meg litt emd det innlegget der i allefall:) Kanskje ikke gøy for deg , men måtte le av din aktive natt:)

 

Går w I søvne er det det eller misforto jeg noe?

 

Hva har skjedd med deg? Har ikke fått med meg det jeg står det noe over her ? Blåse på auaene!!

 

Mente du at E var større enn LH nå eller på 15 mndren?

 

O har møtt sin overkvinne! Hva vekt og størrelse angår i alle fall!

Kusinen (hun som kom 20. aug med termin 10 aug.) var ikke mindre enn 13.5 kg på 15 mndrn og 87 cm

Slår vår T (tinys T) med 50 % eller noe det!!

 

 

Vi har gratulert 1D live og på sms, men skal sef gjøre det her også så Grattis med 30 1D!

 

GRATULERER MED bryllup Simba da har jeg 2 bryllup i 09 ja jeg skjønner at jeg ikke blir bedt, men jeg syns det er så flott når noen gifter seg at da er jeg litt med likevel.

 

 

Ama : tenker på deg også! så fint det går bedre med deg, men husk at

det er lov å være lei seg og å gråte!

 

 

 

 

O var flink i helgen, men natt til søndag tror jeg han hadde for mye oppleveser å bearbeide! Mulig de nye tenna gjør vondt også.

Han våknet kl 1.30 og slet så med å sovne at kl 04.40 å tok jeg med meg gutten ut i snøføyka og trillet ham i søvn for så å trille ham inn i gangen

0503 lå jeg under dyna og våknet kl 9.00.

Han hadde sovet til 8.30

 

I dag så våknet han kl 05.56 og var ikke fornøyd med det men fikk ikke sove igjen.

 

Håper det går seg til.

 

 

Var ikke så underholdende dette molle , gi meg noen innspill så kanskje jeg tøyer opp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk, stakkars meg! Orker ikke skrive alt på nytt så legger bare ved link til sytetråden min på augustklubben: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136531852

 

Ikke mye til underholdning fra denne kanten med andre ord! Det skal sies at jeg er veldig sjelden syk, så nå føler jeg at jeg har hatt mitt for i år med både kraftig forkjølelse og oppkast. Var det ikke sånn da jeg gikk med Linea også mon tro... at jeg ble letter syk, mener jeg?? Hmmm... All sympati mottas med takk og en virituel klem uten bakterier sendes til Mol (og Herk også) som plaster på såret for drittnetter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemzer hit og dit....

 

W gikk ikke i søvne. eller altså våken var han da ikke.. klokka gikk feil på mobilen så ringte og han stod opp. Men helt borte da.

 

Edvard var og er mindre enn LH. MtG veide ham 3/1. Fikk tallene 9765 og 77,5. På 15mnd. så veide han rundt 10 500, så etter litt samtale med MtG viste det seg at det kanskje var 10765 han var;)

 

Ser ut til at han blir stutttjukk som sin mor. Med noe lavt lortfall.

 

Bra helg Herk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sessa: Stakkars deg da:( klemmer på deg.

Det er jo ikke alltid man et hvor smitten kommer fra, kan jo ha vært personen som tok i suppeposen før deg i butikken osv.

 

Kan sef. være skurken i magen som er den skyldig også :)

 

Moll ha ha stakkars W. O har gått ned han også

 

Vi har jo hatt bra natt i natt, men O var ikke utvilt når han tok morngenen.

 

Ellers så kan jeg jo nevne at jeg har vært dårlig også når vi er inne på det.

Ble "flysyk " på frdag og fortsatte med å føle meg bilsyk. På natten fikk jeg akkutt diare og da skjønte jeg at jeg nok var noe annet en fly og bilsyk.

Har vært uggen hele helgen men har ikke kastet opp så da er det ikke "amadritt", men "noedritt" er det i allefall.

 

 

Lyst å veie o men er jo ikke mulig det siden HS er åpen mitt på dagen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg fikk dagmamman til å veie ham. Men saken er den at MrG husker ikke (selv om hun skrev ned) så kan godt være han er 10765. Er jo bare å ta ham på vekta hjemme da. Man ser jo en hel kg i forskjell:)

 

Rart om han har gått ned for han SPISER! Seriøst han spiser. Har jo nevnt typisk dag her før. Og som hos tiny i går... Barna spiste og gikk og lekte..og Edvard spiste og spiste og spiste..tittet på barna og spiste og spiste.. Passer jo bedre å ha gått opp 200g på en mnd enn gått ned 700g!

 

Også får gutten min mer og mer krøll i nakken. Supersøtt:)

 

Dritt med dritt. Kjipern med dritt når man er borte! Ja ble det bra fest da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 års party med MANGE taler, Føler at det ble litt sånn at nå har så mange sagt noe at nå må vel jeg også si noe -stemning rundt bordet.

 

ALLE familiene rundt bordet sa noe.

Stønn he he O og T(tremenning- skrev nok feil før) var veldig flinke.

de fikk barnemeny Pommes og pølseblekksprut!

Deilig hjemmelaget is.

 

 

T(jenta) var ram på matfatet da hun dytta inn 3 sjokoladekake stykker på rappen he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Først: takk for kjempegod kake Tiny! Og takk for gave Mol:) Og PT-kjempefint julekort.

 

Kjipern natt Mol-og pes for W og da-å tro det er morgen midt på natta!

 

Veide Leo i dag; hun er 84,5 cm og 11,8 kg. Ingen vaksine da legen stod fast i Iran. Blir vaksine 30.01.

 

Oldemoren min døde i dag. Jeg merker at jeg ikke har plass til sorgen for henne akkurat nå. Men det er vemodig. Hun ble 92 år gammel. Så da har ikke Leo tippoldemoren sin lenger,men de fikk no se hverandre før hun døde og det er bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...