Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Kondolerer så masse Ama, det var veldig trist å høre! Jeg har mistet både broren min og favoritt søskenbarnet mitt, så sorg er noe jeg har blitt god på! Du vet det at Gud plukker alltid de vakreste blomstene først.

Skjønner han godt jeg, for var det noen jeg ville hatt i min hage så hadde det vært store-storebror:) Og det gjelder garantert søskenbarnet ditt også!

 

Og vet du hvorfor det regner i dag? Det er himmelen som gråter av glede for den har fått tilbake en engel..

 

Varme og gode klemmer til deg fra meg *klemmerhardtpåC*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå ama så fryktelig trist.

 

I forhold til målene så har hun klart alle mål hun kunne gjøre noe med, der hun måtte gjøre en innsats!

Jeg er enig med Sessa i at mange som vet de skal dø ofte får det lille ekstra av livsgnist som vi andre ikke har.

 

Det var så forferdelig å lese dette Ama Stoor klem til deg vennen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig trist å høre, kondolerer.

Du har fått kloke ord her allerede, så jeg føyer meg til dem. Ta godt vare på de gode minnene, og hverandre.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei meg langt inni hjerterota for deg vennen. Så utrolig kjipt og trist. Føles unødvendig og urettferdig. Uansett hva man velger å tro på, så får man prøve finne trøst i at hun nå slipper å kjempe og slite mer med smerter i denne verden.

 

Hva si og hva ikke si. Det er pyton uansett. Si ifra om det er noe vi kan gjøre for deg. Skrevet på msn jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt mye på deg i dag ama og etter å ha lest innlegget ditt så måtte jeg gi Tilla en god kos for å holde tårene tilbake , hun var med på jobb idag.

 

Jeg har vært hos snill lege idag:) Vel så veldig snill var han vel ikke siden han har gitt meg blåmerke på kneet. og behandlet det så jeg ble kvalm av smertene.

 

Han har tro på at han har behandlingen som kan hjelpe kneet mitt. og så bekreftet han at diagnosen min gjaldt og skulle sende noen alvorsord til fastlegen min.

 

Så nå er ting litt greiere også økonomisk sett.

 

 

Ugh i morgen må vi opp tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny hobby: drite i badekaret, drite litt til når han står å hopper ved siden av badekaret mens mor vasker, og så fortstte å drite i dusjen når mor vasker barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny hobby: klage når stolene er satt sånn at hun ikke klarer å klatre opp på dem og videre opp på spisebordet

 

 

Dagens tips: sov når barnet sover! Har aldri fått det til før, fikk 5 min nå og det var DEILIG!!!! Tror jommen jeg skal prøve dette en annen dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny hobby: skravle på tråden?

 

 

hihi:)

 

Jeg har fri i dag og sitter dermed på nettet og leter etter: bryllupsgave til meg og B til sommeren(vi gjør annahvertår, og det skal ikke være en ting), 30 årsdagsgave til B(hva kjøpe til en mann som har alt?) og billetter til alle togturene fremover:)

 

Blir det bimbo`r og når i tilfelle? Og ikke minst: er jeg velkommen? hmmmm

 

Gutten min sier mamma, ha det og mmmmmrrrr (som betyr ku:)), vinker til meg når jeg går, klatrer opp i sofa og ned igjen (lillejulaften) har gått sine første skritt (julaften) drikker bare av kopp/glass og MÅ spise selv (i 1 uke ca)......

 

Jeg sliter fortsatt med smerter i nakke og rygg men skal på behandling i morra også håper jeg på time hos fastlegen snart ang prev og utredning på leddene mine:) (har vært flink og bestille time ivhertfall nå....tok litt mas fra ei spes ei da...men det blir det blir...)

 

 

Og forresten: hvorfor klage over stillheten når man kan pakke penger på 1d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ja best å holde aktivitet så man ikke blir ruinert.

 

Hvorfor må trikken tute så fælt a?

 

Parkeringsvaktene her er gale er jo her hele tiden jo!

 

Jeg har ikke problem med det da jeg har garasje, men kundene mine stakkars de derimot.

 

 

Nå skal jeg hjem snart

 

har vært her siden 8.15

 

Måtte vekke gutten i dag Bar ham ned la ham på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ham på hva?

 

 

Bimbor' blir det ikke i år. Annet enn for Sessa alene kanskje;) Dibbor derimot skal det bli. Dette er ikke et trådbord. Dette er noe Tiny og jeg ville gjøre i fjor og som vi vil gjenta i år. Poenget var å samle mennesker vi har møtt på bim/dib til fest og moro, ala julebord. Så uten at det er ment surt er dette Tiny og min sin greie. Hun og jeg vil arrangere en fest, fikser dato, bord, sted +++ og sender ut invitasjoner.

 

Det vil ikke bli lagt ut noe på tråden. Dels fordi noen irriterer seg så veeeldig over at vi pkanlegger frem og tilbake (for å prøve få med flest mulig) og dels fordi dette er et åpent forum.

 

Dette er ikke ment som ekskluderende eller "vi skal bestemme" men om man arrangerer en fest så pleier man jo inv. de man vil til når man vil og hvor man vil.

 

Går utfra at noen sikkert tenker sitt og tilter på dette innlegget (uten nødvendigvis å kommentere det) mens andre er glad til at de slipper tenke, planlegge og bare kan få ferdig inv. i post/mail.

 

Men det får så bare være....

 

(og nei dette var ikke bare ment kun som svar til deg 1D)

 

 

 

 

 

jejeje krass meg her og ærlig meg der....vel...thats me!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel så er det deres greie Jeg er litt lei av at alle skal være så mitt og min i de og vår greie at ja .

 

Ha et fint DIB bor

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha visste det. Måtte komme. Var IKKE ment som surt til noen eller noe. Tiny og jeg planla å ha sånt bord og ja vi har tenkt det. Men info kommer på mail og ikke ut her. Av to grunner som er nevt. Ikke så kult å få masse pes fordi man gjør om og ombestemmer og fordi man vil be fler eller et eller annet.

 

Vi, dere, oss må gjerne arrangere et rent trådbord, for all del, men vi (t+meg) ville nå iaf samle flest mulig av de vi har blitt kjent med, og håper såklart flest mulig kan komme.

 

Gikk mer på at vi skulle ha med FLER enn tråden og ikke BARE tråden. Mitt og vårt..ja altså arrangerer man en fest er det jo vanlig at man selv bestemmer hvem hvahvor da...pleier gjøre det når jeg inv. til fest....Er ikke treff heller da. Synes nesten det er rart at Tiny og jeg kan sitte å prate om noe og "ja det gjør vi" også er det ikke vår greie å gjøre det likevel...

 

Litt lei av at det alltid blir feil for noen jeg... spes når man bare prøver få til gøy. (siktet ikke til deg nå Herk..selv om jeg svarer etter deg)

 

Blir jo feil enten man spør og jabber frem og tilbake eller om man sier vi fikser alt uten innblanding. Alltid! Ja så gadd jeg ikke "pynte" på da...

 

jeje

 

Du er hjertelig velkommen Herk og håper du kommer! Samme gjelder seff dere andre og. + en del andre som ikke er sneller!

 

TFS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Molle! Jeg synes det er flott at du sier hvor du mener skapet skal stå. Din (og t's) fest er din fest! Sånn er det med den saken!

 

Noen som vil ha frøkna mi? Våkner nå to ganger pr natt, hvor i hvert fall en av dem er av typen "måbyssesisøvnigjen". I dag våknet hun halv 6 og var klissablaut! Oppdaget det ikke før jeg hadde løftet henne over til sengen vår og hun hadde lagt seg til ro. Hadde mest lyst til å drite i å gjøre noe med det, men gm instinktet slo til! Så da våknet hun til og vi fikk ikke sove mer. Flott, for jeg er jo ikke noe trøtt da. I dag skal jeg vaske huset, har ikke gjort det i år. Tenkte gjøre det dritfort og sove når hun sover i dag også!! Bra plan!

 

1D: så flink gutten din er!!!! Det er gøynår de begynner å mestre alle nye ting, men så begynner man å forbanne det igjen når de kommer seg opp og overalt. Vel, det vet du jo alt om fra før regner jeg med!

 

Ama: Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny favoritt leke når mor er på driter'n: En boks med tampax! (så poppis at den må være med ut i stua så hun kan fortsette å leke med den!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Sessa: går bra ja-dagene og livet går jo videre. Er litt uvant- i 2 år nå så har vi venta på neste beskjed og så neste beskjed, men nå er det ingenting å vente på lenger. Det er over. Må venne meg til den tanken.

 

Håper jeg blir invitert på Dib bord uansett hvem som fikser det jeg. Men jeg kan ikke 16.februar-er på årsfest med jobben da.

 

Spm: Leo drar kjøkkenkrakken rundt omkring og klatrer opp på den. F.eks bort til akvariumet for å se på gullfiskene eller bort til kjøkkenbenken for å se på mor eller far ta oppvasken. Vi har en uenighet her hjemme om hvorvidt hun skal få lov til å klatre på denne krakken eller ikke. Noen ytringer/meninger fra dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart med det, Ama! Julen for 6 år siden forsvant en gutt i nabolaget der jeg vokste opp, han ble funnet død i elva rett over nyttår. Det var helt surrealistisk for han hadde jo vært levende da jeg så han sist (han pleide å ha mye fester som hold meg våken for soverommet mitt var ut mot huset hans....) Men så fant jeg en sang av Anastasia (av alle ting) som heter How come the world. Den satte litt ord på det uforståelige som hadde skjedd. Teksten er noe sånn som:

 

Somebody told me

you were not coming home

the words are spinnin' in time

and the air suddenly went cold

 

The sun is still shining

but everything feels like rain, oh

and if I had one wish

it would be to see you again

 

Nothing's fair

when we loose

without a moment to say goodbye

How come the world won't stop spinning

now that you're gone (now that you're gone)

I know every end has beginnings

but this one's all wrong (this one's all wrong)

so wrong, so wrong

 

Tar litt tid å vende seg til tanken på at man ikke skal se vedkomne igjen. Tror liksom fortsatt at farfar skal ta telefonen når jeg ringer farmor...

 

Jeg lærte noe av kusinen min i helgen. Hun har to barn på 9 mnd og 3 år og mann som jobber en del, så hun er vant til å være en del alene med begge to. Trikset hennes for å overleve hverdagen er å si ja til alt du ikke har en god grunn for å si nei til. Jeg har adoptert det trikset. Følte at jeg gikk og sa nei hele dagen fordi Linea klatrer og rører alt hun ikke for lov til. Nå har jeg bestemt meg for at så lenge hun ikke tar skade av det så får hun holde på - stort sett! Vet ikke om det er svar godt nok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...