Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

UFF Ama det holder nå gjør det ikke? Sender deg nok en gang mange klemmer.

 

Så flott å møte Tippoldemor!! Det får vi nok ikke i vår familie -Altså om O får barn er nok oldeforeldrene hans døde.

 

Er ikke Leo litt på overtid med vaksine nåa? ja vet det ikke gjør noe. var hun for syk da hun var 15 mdr? Mente bare at du ikke hadde trengt ned til HS i dag så kunne de vel ha ringt deg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nå får det være bra snart! Siste 6 mnd..alt for mye død. Chatta akkurat med svanine, mer død der og. Er jo merkelig at det skal være så mye nå?!

Skjønner det med sorgen ama. Nå blir det jo litt anderledes og..når man blir så mye som 92. Det kan være like leit, men det føles ikke så urettferdig.

 

du trengte ikke nevne det med julekortet nå da ama... (flau) og var nå ikke mye til gave. Var bare det at jeg så sånn og tenkte på deg:) Også nå kan du se sånn og tenke på meg.

 

Leo er diger! 8cm høyere og over 1 kg (kanskje 2) mer enn E.

 

I Iran faktisk..ikke helt samme som da jeg satt fast på Åkrene i dag....

 

 

"Så tar vi den rosa sangen dere" Kan bli litt for mye "rosa sanger"..

 

synes det at Mo virkelig kjeder seg i dag?? Er nok å gjøre men alt å gjøre er kjedelig...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på overtid ja-opprinnelig time var den 07.01-den fikk jeg brev i posten at var flyttet til i dag-så ringte de i dag tidlig at de måtte flytte dagens time også. Men jeg gikk bort å veide likevel-lurte så veldig på hvor lang hun var.

 

Og ja,det holder nå-så alle andre jeg kjenner-hold dere levende! Eller så får dere med meg å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godt det ikke var noen rosa sanger i tillegg:)

 

Leo og O er like da. O er litt tyngre, veide 12,3 på 15 mndrn.

 

O så jo ut som en pygme i forhold til sin tremenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama: Klemmer masse på deg! Huff... vet ikke hva jeg skal si, annet enn at det alltid er sørgelig, men som Mol sier ikke så urettferdig når de har fått levd et fullt liv. Men det holder nå, ja!

 

Jeg har klart å få i meg 6 marie kjeks og et lite glass cola. Sovna litt på sofaen, men så ringte telefonen selvfølglig, så jeg sov vel 5 min og får ikke sove mer. Men jeg har sinnsykt vondt i bena mine, litt sånn influensa aktig! Var sånn med Linea også, bare at det var i begynnelsen av februar. Og sett i forhold til at jeg er ca to uker før med Linea så stemmer det ganske bra at dette er en del av min graviditet! Rart!

 

Herk: sånne store feiringer altså. Har heldigvis ikke hatt noen sånne på en stund. Mormor var for syk til å ferie sånn på sin dag og mamma og pappa spanderte heller tur til Frankrike når de ble 60. Pes med alle sanger og taler og sånn fra folk du ikke vet hvem er en gang...(fjerne slektninger og sånn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selskapet gikk jo egentlig ganske bra det da.

 

Det var egetlig veldig positivt at for vår og O sin del at vi forflyttet oss fra restautanten til huset til gubbens tante for kaffe og kaker. Ble litt variasjon, lettere å leke + at det var der O skulle legge seg for natten. (ja ikke for at det hjalp noe da)

 

Familiene våre er så forskjellig! Hos oss er vi ikke SÅÅÅ sosiale, vi ber helst på middager og ikke kaffeslaberas

 

Samholdet i hans familie blir jo bra da, men for en gjeng altså!!

 

 

Rart med det men når familiene bor på mangeulike steder i landet så får man en annen måte å forholde seg på. Blir litt mer sosiale egentlig

 

Man MÅ møtes når man er i byn og så videre

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da spyr NT også... flaks at jeg er blitt bedre! Har til og med fått i meg litt pasta. Endelig litt energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, det er mye død nå. Mamman til ei god venninne av meg døde plutselig på søndag, hjerteinfarkt. Nå er det nok død, mener jeg!

 

Ja, klem til Ama.

 

Vi skal på 15 mnd på fredag. Kl 12 er superteit tidspunkt, da skal de jo sove! Og hvordan gjør man det med bhg da? Skal jeg orke å levere de i det hele tatt?

 

God bedring sessa. Og gratulerer til 1D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske at det tar maks 5 min å gå til barnehagen. Om de er der noen timer på formiddagen fikk jeg kanskje jobbet litt i mens...

 

E ble forresten bitt i bhg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mer bitt kommer han til å bli. Lær ham å bite tilbake. (Molle pedagog uttaler seg)

 

joa, så lever dem da..hehe. Spørs når de våkner da. Vånker de 8-9 så gå jo tiden fort til 12 men er de oppe 6 så kan de jo få leke litt ja. Men dumt om alle legger seg da, men du henter dem kanskje før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel se det litt an. De spiser 11 og legger seg 12, sånn omtrent. Hadde vært kjekt å hente de ferdig spist så kjører vi bare til hs. Men ikke sikkert det funker sånn i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten at det ikke er snilt å bite E på kinnet. Han hadde visst blødd litt, H sa de virket litt flaue alle mann (damer) for de visste ikke helt hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bre, men sånt skjer. (også i kinnet da?!) Er helt umulig å nipasse på alle hele tiden. Håpe det ikke er en "biter" da. Sånn som biter masse hele tiden.

 

Lever dem du og hent 11:30. Si de ikke skal legges.

 

 

Amaaaa...gmailkultur? blinker ikke med farger der vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som glemte igjen en HM pose med sminke nyttårsaften?

Den er her ihvertfall.

 

Og så har Leo plutselig ett par mørkeblå ullsokker-tynne. Hvem savner de?

 

Jeg er supertrøtt-tror det blir soving mens Leo er i barnepark. Ho meinte det var morgen 05:45 i dag! Er ikke det-er natta da!

 

Ho ligger og sover i vogna no. Tok på henne regntøy siden det regna ute-ser ut som ei surra skinke-regnjakka var plutselig litt liten. Passer nok bra uten så mye klær under-men det høljer ned ute og det er kaldt. Du danset feil dans i går MOL! Snødansen skulle du danse-ikke regndansen!

 

Urk. Håper alle får en kjempefin dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da aldri påstatt jeg er flink til å danse. (eller ta marken (klasken) eller noe sånt)

 

Svaner ikke sokker. Vil ha dem. Trenger. Kanskje de er mine.. må se.

 

Surra skinke:) Se på sko eller? Var de Kavat du mente?

 

Pose toa.mappa vi jeg tro er MtG sin:)

 

Jeg kom 5 min for sent på jobb i dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig. Er en søting her. En gang lagde han sånn klikkelyd med tunga når han gikk forbi. Jeg svarte med samme lyd uten å se opp. Nå sier vi aldri hei lenger..bare klikker med tunga..uten å se på hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den store aktiviteten her i dag?

 

Ja ja skulle bare si hei jeg

 

Stikker nok innom i morgen eller i natt

 

 

sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og E klikker også med tunga til hverandre.

 

Vært hjemme i dag jeg. Dårlig form. Sov til 12, fikk jobbet littegranne før jeg henta gutta. Egentlig veldig greit å få lov til å være syk uten å være mamma også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann :)

 

Akkurat kommet ut av dusjen etter en arbeidsdag og kurs etterpå!! Kurs er vanvittig boooooring når man har vært gjennom det før!!! Digg å dusje uten innblanding fra barn....

 

Tiril min er stoooor jente idag!!!!!!!!!!!! Happi 1 1/2 jenta mi :)

 

Ama: sokkene er Tiril sine, ble glemt etter daten med A og leo :) Kan hente de en dag jeg for savner de!!!! Tenkte å stikke innom en dag å låne saksa også.. Når passer det?

 

Har fått tanta en dag for tidlig, men det er vel vanlig innimellom... Har 27-28 dagers syklus.. Da noterer du det mtg?

 

Lurer på om snella brygger på noe jeg for hun hadde sitti fanget hele formiddagen i barnehagen og det er ikke helt likt henne.. Håper det er vannkopper jeg altså!!!!!!! (det går forresten i barnehagen nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he O satt i fange en dag er og jeg sa at det var jo i grun koselig!! Gjør ikke det han for han har det så travelt

 

NÅ kan de jo være friske en stund og jeg kan sove zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHH!!!!

 

SKAL DET IKKE VÆRE MULIG Å FÅ EN GOD NATTSSØVN SNART?????

Sov crap natt til i går, for Linea våknet annen hver time. Fikk ikke sovet mer en 5 min på dagtid og var ganske sliten etter sykdom og dårlige netter i tillegg til legebesøk hos astma og allergi spesialist med frøken som skrek konstant gjennom alle tester. NT var jo syk så han var det jo ikke noe hjelp i. I natt har det også vært opp en del, riktignok ikke like mye, men nok til at jeg nå føler meg tygg på og spytta ut.... opptil flere ganger. Kjenner at jeg må ta meg av meg selv litt etterpå. Regner med at NT er i form i dag, men han vil være hjemme en dag til så han ikke er smittefarlig.

 

Jeg stemmer for en periode fri for sykdom og triste ting på tråden! Nå har det vært mye på alle kanter, synes jeg!!! T får bare vente med å bli syk, Tiny!! (Grattis med 1 1/2 i går forresten). Forresten så tror jeg Lille Sessa brygger på noe også. Lukter død av basjen og den er lyse gul og kommer både titt og ofte. I tillegg har hun dårlig matlyst og fiser som en mann. Håper det er hennes variant av det vi har hatt, for orker ikke spy på henne også nå!

 

Mol: Høres ut som du har herlige dager på jobb, da! Ingen ting er som litt flørting på jobb. Det er faktisk noe av det jeg savner litt. Jeg flørter bevist med alle kunder og selgere. Altså ikke sånn: Voulez-vous coucher avec moi? Du vet... Hvordan er tåa?

 

Svana: God bedring!

 

Nå sovner jeg nesten sittende i sofaen, men LS er i "testeutgrenser"-modus så hvis jeg ønsker å ha en jente uten brudd så får jeg vel følge litt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har Linea hengt seg opp. Hun går rundt å synger: Bah, Bah, sitte sam! Hele tiden. Prøver seg på andre strofen av og til, men holder seg mest til den første. Jeg begynner å bli litt lei nå. Ellers så har det kommet mye ord og dyrelyder i det siste. Sist innlærte er Bjim (Bjørn altså!) og fisken (fik) lager måpe fjes, opp og igjen med munnen med små smaskelyder med munnen!! ;) Det er søtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søtt:) Her synges det mest "bø" i oppe på fjellet sangen. Og petterkopp da. Kanke så mye dyr, men har heller ikke vært flink å sitte med ham. (hva kan han a Tiny?) buusshh (pus) har han jo sagt lenge da...

 

Kjeve bra (nesten bra i tann) og tå ok. Så var det mer på plusssiden.

 

Trente masseflink flaksepilates i går. Ble både svett og sliten:)

 

catta mi?

 

 

jah..mye rart...men om de trives og har det godt sammen så fint for dem:) Tror ikke jeg hadde takla det assa...Haddde nok blitt sjalusi. Er ikke en "deler";) Ser jo de praktiske fordelene da..hehe. Ja kanskje legge ve linken og ja..

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/14/523760.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...