Gå til innhold

Haugesund-damer


brattiann

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye heih.Håper du hadde en fin fødsel.Ja nå er det bare meg igjen da.Håper ikke det er så lenge til.Dere må kose dere masse jenter med babyene deres.Stor klem til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til heih, ja. Jeg har mistanke om at du er søskenbarnet mitt, uten at jeg kan si det med sikkerhet ;-). Jeg (Siri) venter selv om 9 dager (keisersnitt, St.Olavs, Trondheim). Litt flaut selvsagt om du ikke har et søskenbarn som heter Siri, men jeg lar det stå til. Mamma (Torhild) gratulerer også masse :-)).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komt deg hjem nå heih? Håper du vil fortelle om fødselen når du har sjangs til å sitte med dataen litt! Hos oss går det kjempe fint, var på helsestasjonen i dag og veide Malin, Hun hadde lagt på seg ca 400 g siden vi kom hjem, veide 3830 g nå, så hun har matvetet i orden! Godt å få bekreftelse på at hun får nok mat. Ellers så bruker vi mye tid ute og går tur! Helt utrolig så godt hun sover i vogna, og mammaen har ikke akkurat vondt av å bevege seg litt. Hvordan går det med resten av gjengen? Er Ida hjemme på heltid nå, eller er det litt pendling mellom sykehuset og hjemmet ennå, giggsi? Har Patrick lagt på seg mer? Fødsel på gang Snikers? Fortell fortell folkens!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei brattiann.Det er så kjekt og høre at dere koser dere.Og at Malin legger på seg.Da har du godt med melk.Jeg går her forsatt og magen vokser og vokser.Er veldig føde klar og håper jeg får fø før termin.det er jo full måne i kveld så kanskje kanskje.Kos dere videre brattiann, og jeg håper vi kan møtes snart så jeg kan få se prinsessa deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

 

Nå er Ida utskrevet fra sykehuset.Hun ble utskrevet den 07.01.Vi var på kontroll på sykehuset dn 18 og da var hun 45 cm lang og 2918 gr.Så hun vokser bra.Alt ser bra ut. Min fødselshistorie får komme på dinbaby tenker jeg.Vil ikke skremme folk her.

Nå gleder jeg meg til det blir bedre vær så vi kan være mer ute.Har bare hatt noen småturer med vogna til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrick va 4325gr sist uka, ska vega han på nytt 12 februar, gleda meg..:) han har begynt å få valkar på lårene jaffal ;)

Me e og eindel ute å går, deiligt å få lufta vetet, å Patrick sove godt i vognå si:)å nå e pappen reist på jobb, så me e heima åleina te 4feb, spennandes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare gi beskjed hvis du vil ha selskap når du går tur, sende deg nummeret mitt på privat beskjed. Me og går ein del tur og e alltid kjekt me litt selskap :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det 1 HEI SIRI!!! Joda det er jo meg søskenbarnet ditt vett du:) Hvordan går det med deg? du kan jo sende meg melding til "min egne side" og fortelle:) Veldig koselig om du hadde gjort det. Det er år siden jeg har sett deg nå og jeg hører at du er gravid og skal ha i februar stemmer ikkke det?

 

Ellers er vi ikke ennå skrevet ut fra sykehuset, men har fått dagspermisjon idag. Hulda-Marie som hun må ligge på overvåkning om nettene ennå. Det hele har vært litt mer omfattende og vanskelig enn som først antatt. Fødselen gikk helt strålende, men hun var helt livløs da hun kom ut og det tok noen minutter før de fikk igang pusten. Det i seg selv er jo ikke noe uvanelig, men det viste seg på blodprøvene at hun hadde stor mengde co2 opphopning i blodet, noe som tilsa at hun hadde hatt det tøft mye lenger ennn antatt, minimum 20 minutter før hun kom ut. Det var ingen ting som indikerte på dette og det kom som et sjokk på jordmor og oss andre selvfølgelig. Dagen etter fødelsel såg alt normalt ut, men på kvelden begynte hun med kramper. Hun har fikk så krampemedisiner, noe som slår henne helt ut (bare sover), for at hjernen skal unngå minst mulig akivitet. Krampene kommer av forstyrrelser i nervetrådene hennes og kan være alvorlig, men trenger heller ikke ha stor innvirkning. Ingen kan med sikkerhet si hvilke konsekvenser dette får for jenta mi, men tiden vil vise. Det vi kan si er at det ser veldig bra ut nå og at MR undersøkelse var helt fin foreløbig. EEG en viser at hun har noen epeleptiske forstyrrende signaler på hjernen, men disse har dempet seg siden forige test... Vi tar nå dag for dag og nyter å være sammen med den deiligste lille (store) jenta på jord. Har veldig god tro på at dette går fint:) Har vært en tøff uke, men ¨nå ser det så lyst ut og jeg er bare så utrolig glad og lykkelig. NYter øyeblikket og er bare så utrolig takknemelig. Spent på om jeg treffer deg på sykehuset snart Snikers;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, da høyrdes tøft ut! Stakkar liten.. håpa hu blir friske snart, å at dåkå får komma heim begge to :)

Heldigvis e da flinke folk på sykehuset! Me fekk jaffal veldig god behandling både på barsel å nyfødt:)

 

Skjer da nåkå Snikers?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil eg gratulere dere med god jenta.Dere har nok hatt noen tøffe dager på sykehuset.Men heldigvis ordner kroppen opp i mye selv og jenter er sterke og tøffe.Kommer nok til og gå bra.Jeg var hos legen fredag og fikk beskjed at det blir en stor gutt på over fire kilo.Alle prøver er fine.Har tatt knekken på en uvi.Så svangerskap messig har vi det bra.men det har skjedd mye trist de siste dagene med ting som har skjedd flere av mine nærmeste så jeg er ganske preget av det.og håper jeg kan gå litt over tiden .Men har jo termin på mandag.Uansett ordner allt seg etter hvert.Sender dere alle positive tanker og kos dere masse med skattene deres.Klem fra meg.Ps. dere skal få beskjed når Sander er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heih; Gratulerer så masse med jenta! Hørtes ut som dere har hatt d tøft, håper dere snart kan komme hjem! Heldigvis er de flinke på sykehuset....

 

Snikers; Håper Sander lar vente på seg siden du tydeligvis har det litt tøft for tiden. Sender deg en stor klem og håper at det går bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Heih? Tenker på dere. Om du trenger noen å snakke med må du si ifra.

 

Har det skjedd noe siden i går Snikers?

 

står alt bra til med Malin ,Brattiann?

 

Og Niem har jeg ikke truffet.men jeg så den skjønne gutten hennes på nyfødt før jul. Håper han vokser og trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei giggsi.Hyggelig og treffe dere i går.Det er ei nydelig jente dere har fått.Har termin i dag, men ingen ting på gang ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giggsi: såg du han altså?:) Eg va veldig dårlige sjøl, ramla ut av sengå å greier, så folk så såg meg trudde nok eg va blitt mishandla av mannen eller nåkå;) Han e 6 uker i morgen, å vokse kjempemasse, nerma seg nok farligt 5kilo!:) Koss e da me jentå di då, e hu blitt store?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ein skikkelig slitsom dag i går! Malin hadde skikkelig masse luft i magen og bare grein og grein og ville henga i puppen heile dagen...... -Men i dag e d møkje bedre, va på apoteket og kjøpte ammete. Føle d funke ganske bra, hu får ihvertfall all lufta ut då!

 

Glede meg t me kan treffas heile gjengen. Blir jo kjekt å sjå alle babyene. Tippe Malin tippe over 4 kg ka ti som helst. Ser på henna at hu har lagt på seg ein del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ....Brattiann,du kan vente deg flere sånne dager.Vi har noen kvelder med skriking bak oss.Ikke for hun har vondt noen plass,men hun vet ikke selv hva hun vil.Er egentligt trøtt,men klarer ikke å sovne.Men hun er flink å sove om natta.Vi skal på helsestasjonen i morgen og veie henne.Tipper hun er 3,3 kg nå. Skal på sykehuset til øyenlege med henne på Fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utolig å tenke på at Ida kje vege d som Malin vegte når hu blei født...... Tenk så liten hu va når hu blei født! e vel litt enklere med klær nå tenke eg, kor fekk dåkke tak i klær t henna når huva så liten? Godt at d går bra me dåkke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første klærne bestilte vi på nettet.Det er først nå vi har begynt å kjøpe i vanlige butikker.Hun holder på å vokse ut av str 44 nå og inn i 50.Køpte klær for 1500 kr til henne på salg her en dag.Så nå har hun masse å vokse inn i.Er så mye fint til disse små jentene.Jeg orker nesten ikke å tenke på hvor liten hun var.Blir livredd ved tanken.Det var kjempe skummelt.Nå sover gullet så godt her,bare for jeg hadde tenkt å gå en tur.Ja,ja,bare til å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som her da! Malin sovnet ca 12 og jeg hadde tenkt å gå tur før pappaen kommer fra jobb, men får visst ta d litt seinare i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlegen giggsi :-)? Banka på vindu og greier....... Såg at du gjekk tur rett forbi huset mitt, sko akkurat gi Malin mat så eg kunne kje springa ut! Har ennå kje komt oss ut me! Du må gi beskjed neste gang du går tur i vangen området, så henge me oss på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte ingenting Brattiann.He he.......Vi var ute og gikk i 2 timer i dag.Ida sov hele tiden. Og hun har sovet godt i hele ettermiddag.Hører hun ligger og grynter litt nå.Kan sende deg mob nr mitt i pm til deg så kan vi avtale tur en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og Hå! Igår ble vi skrevet ut fra sykehuset. Det er så deilig å komme hjem. Nurket lå og sov i armkroken til mamma i hele natt og var bare så søt. Hun vil bare sove når hun får være inntil. Skikkelig kosejente. På nyfødt fikk vi beskjed om at vi skal behandle henne som en frisk og normal baby, det er helt fantastisk:) Vi nyter hvert sekund:) Ja nå får vi snart ta og samle gjengen for en trilletur i vangen. Vi får vente på snikers, tenker meg at hun snart har gutten sin i armene. Kjempespennede!

Giggsi det du har vært i gjennom er det ingen som kan forestille seg. Det har vært tøft. Ida er jo bare et under. For en sterk og tøff jente. Gleder meg til å se henne og alle dere andre søte nurk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...