Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laga en ny tråd, den gamle var jo sååååå laaaang:)

Liten oppdatering fra meg:

Tanta kom i dag. Første etter MA'en, da er jeg forhåpentligvis i rute. Selv om jeg gjerne skulla vært den foruten:(

Hvordan går d med dere jenter?

God romjul alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Så bra at du er i rute igjen, da er det jo bare å kose seg da :)

Jeg tok en cb test i dag tidlig....og fikk et svakt kryss :)) Men er litt redd for å juble enda.....kan jo være tull...eller????

Romjulsklemmer

Skrevet

OI;OI;OI:)

Guri malla, Lindus.......Et kryss er et kryss sies d her inne.

Grattis fra meg!:) Så spennede, virker ikke som tull for meg.

Krysset mitt var ikke like sterkt som kontrollstreken sist heller.....

Så jeg håper jeg ser deg inne på 1.trim om ikke lenge.

Gøy at d er så mange på denne tråden som har blitt "gravert"siden vi startet!!

Har EL i uke 2, noen flere?

Skrevet

God romjul alle sammen! :)

Lindus:) du er nok gravid. Testen lyver nok ikke. Jeg har en tendens til å tro det jeg ogs, lurer litt på å få bekreftet det hos legen en av dagene. Men det skulle jo ikke være nødvendig.

Jeg er litt bekymret ang all vinen og gløggen jeg drakk før testen viste pos. Huff. Men det går vel helst bra.

Har dere hatt en fin jul? Eller har, den er vel ikke over enda..jeg har bare jobbet så den helt store julestemningen har utblitt. Nå er det heldigvis FRI!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei sann! Er det plass til en til i denne tråden tro? Så, det er mange som er blitt gravide av dere ja. Så flott! Suger til meg litt babystøv her *S*

Jeg er 39 år og har to barn på 11 og snart 18. I april fødte jeg for tidlig i uke 25, og vår bittelille gutt fikk bare leve i to dager. I juli ble jeg gravid igjen, men hadde en MA i uke 12. Nå prøver vi igjen. Vet med sikkerhet at vi traff EL denne perioden, og er veldig spent nå. Har IKM 1. januar, og tenkte å teste på nyttårsaften. Har litt symptomer i form av ekstrem tretthet og økt matlyst. Går og fyser hele tiden. Også mye luft i magen. Ligger på sofaen og prøver å holde igjen så godt jeg kan...ikke greit gitt.

Håper det blir mange gledelige meldinger å lese her etter hvert *S* Ha en fin dag jenter!

Skrevet

Tjoho alle sammen!!

Jeg er gravid!!!!! har fått to cb-digital tester som er positive nå :))))

Lykke til alle dere andre, også ses vi snart igjen inne på 1.tri :)

Masse babystøv til dere:)

Skrevet

Heisann jenter......vi har jo havna på side 2??????

D kan vi ikke ha noe av!

Denne tråden er jo den som d flyr inn med positive gaviditetstester:):):) GRATULERE Lindus!!!

Velkommen så gla` Her er d plass til alle:)

Huff, trist bakgrunn: med en tidlig fødsel og en MA:( men d lover jo godt med de symtomene du har:) Du må oppdatere oss på testinga nyttårsaften:)

Jeg for min del, har sendt jule-besøket vel avgårde. Byttet noen julegaver som turbo fikk bobbelt av og hatt energi-kikk(bruker å ha d når TR er på besøk) og vaska hele kåken og begynnt sånn smått å rydde ut jula......og forberede nyttårsfeiring:)

Nå varmer helten opp litt restemat til oss og vi gleder oss til enfredelig kveld i sofakroken:)

.Ha en fortreffelig kveld damer:)

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten Lindus! Ta godt vare på deg selv og spiren *S* Takk o takk for babystøv.

Skrevet

Gratulerere så mye, du er gravid ja ;)

Håper det blir min tur snart, skal ha mens om 1 uke, håper den ikke kommer ;(

Skrevet

Kan jeg melde meg inn her? Over 30 og går å håper at barn nr 3 er på vei snart!

TR nå så satser på oktoberbarn denne gangen.

Skrevet

Velkommen til oss:)

Vi prøver på nr 2 (ønsker oss 3) Har også TR, venter EL i uke 2. Skal vi slå følge?

Skrevet

Henger meg på jeg også.. over 30 og er i 28 pp. Har ikm om en ukes tid...

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner :):)

Også håper jeg at mange av dere kommer etter inn på 1 trimester rett over nyttår :)

Masse lykke til!!

Skrevet

Slår gjerne følge! Jeg fikk mensen 26.12 og går å venter på at den skal takke for seg nå! Gleder meg til å ta fatt på prøvinga denne mnd! Håper på klaff! Øsnker oss en lten baby iløpet av året:-)

Skrevet

Nå er det snart 2008 jenter!! Håper det blir et særdeles fruktbart år.

Jeg skal på middag til noen venner, og de er vant med at jeg alltid takker ja til god vin. Har lurt på å ta med alkoholfri, men tror det kan bli vanskelig i og med at vi er bare 7 stk og deler vel flaskene. Har IKKE tenkt å røpe noe, er bare 5 uker på vei i morgen. Føles som en evighet siden testen viste gravid, men det er bare en uke. *ler* Tiden går nok fortere når jobben begynner for fullt etter høytiden.

Hvordan er det ellers med dere? Noen som har IKM de kommende dagene?

Skrevet

Hallo!

Melder meg også inn her.

Er 38 år. Har tre store barn, og ønsker oss en attpåklatt.

Mistet i MA uke 12 i vår, og har etter det ikke blitt gravid igjen.

Har EL disse dager, så ikm ca 14 jan.

Har fått innkalling til min gynekolog den 15, for å starte utredning.

Fra ca en uke etter el forrige pp har jeg hatt væske i det ene brystet mitt, noe som gjorde at jeg var sikker på at jeg var gravid, men tante rød kom som vanlig.

Gleder meg til å få snakket med legen min, blir jo litt bekymret når det kommer væske fra puppen, ikke normalt det!

Koselig tråd dette her, med noen nygravide, og mange voksne prøvere.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

God morgen og velkommen til deg maritmora. Jeg er ganske fersk selv på denne tråden, men fint med en tråd for oss litt voksne. Ønsker deg masse lykke til med utredning, og håper spiren snart sitter.

Jeg skulle nå egentlig vært på apoteket for å kjøpe test, men det slapp jeg visst...Her kom det uønsket tantebesøk i løpet av natten. Hersens tante!!!

Men, nytt år og nye muligheter. Stå på jenter. La 2008 bli et godt fruktbart år! Ønsker dere alle en deilig nyttårsfeiring! Godt Nytt År!!!

Skrevet

God formiddag jenter:)

og ønker også alle et RIKTIG GODT NYTTÅR! 2008 SKAL bli et fruktbart år for oss!!

Noen som har nyttårsforsett, foruten om d å bli gravide? Jeg vurderer om å bli snill i 2008........;););) Blir vel d vanlige:trim,trim,trim for etter å ha veid meg i går fikk jeg lettere sjokk. Lurer på om batteriet på den hærsens vekta har lurt meg;)

Vellommen maritmora:)

Huff, nedtur å våkne med tante-besøk da så gla` hadde jo en god følelse om at du allerede hadde èn fot innafor 1.trim.....

Lykke til med festen i kveld skrekkblanda, har desv ingen gode tips ang vin utenom å "våte av" en alkoholfri og en med alkohol label og bytte..... De andre merker vel ikke forskjell med ett glass????

Her skal vi feire nyttår alene: helten, turbo og meg.

Skulle til et vennepar, men de bor så langt unna og hadde ikke overnattingsmuligh så vi valgte istedet å være hjemme.

Egentlig fornøyd med d, helten har blitt orntli forkjøla stakkar...

Har kjøpt kalkunfilè, så lager vi god mat og sender vel opp raketten mens turbo enda er våken.

Har lagt sjampisen i kjøleskapet, så da koser vi oss med den rundt midnatt:)

Nyttårsklem i fra meg:)

Skrevet

De som skulle ha middagsselskap i kveld hadde ikke kjøpt kalkun. Jeg klarte å skaffe dem en, men den er jo dypfryst. hehe. At de ikke planlegger lengre frem i tid når de har invitert gjester?? Må le altså. Men jeg skulle lage valdorfsalaten, og til så mange ble det jammen 4-500 kr. Så de får fint invitere til kalkun i morgen. :D Jeg kaster ikke de pengene ut vinduet nei! ;)

Jeg har funnet ut at jeg sier ja takk til et glass vin. Noe annet hadde vekket STOR oppmerksomhet på en slik dag. Jeg skal selvsagt ikke drikke dette glasset, får snike det over til mannen sånn av og til. Og solbærsafta har jeg i veska. :) Champagnen jeg kjøpte har under 0,5% alkoholinnhold, så den kommer jeg til å ta en slurk eller to av. Jeg vil for all del ikke røpe min lille, store hemmelighet enda, ikke før vi er lengre på vei og alt ser fint ut.

Kjipt med tantebesøk så gla'. Vi følger spent med deg i januar da.

Vil bare ønske alle sammen en flott nyttårsfeiring, og gleder meg til å henge her sammen med dere ut i det nye året!

Skrevet

hei, jeg hiver meg med har igjen jeg og. Vi er igang med første pergokur etter SA og jeg venter spent på EL. Har kommet på dag 19 tidligere så da er det et par dager igjen enda. Hadde vært sånn en fin start på året....

Skrevet

Vil gjerne være med på denne tråden jeg også.

Er 32 år og prøver på førstemann nå. Har IKM 3. januar og lever i håpet om at jeg har en liten spire i magen nå. Har prøvd i snart 8 måneder nå, så føler det er vår tur snart...

Har en rar og varm følelse i magen, men det kan jo like så gjerne være tanta som sier i fra at hu kommer snart som at det er en liten spire der. Får bare håpe det er det siste, heldigvis ikke mange dagene til jeg veit om det er det ene eller andre :)

Godt nytt år alle sammen :))

Skrevet

heisann!!

jeg har også akkurat blitt gravid. 6 uker på vei. Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Tiden går ufattelig tregt. Helt sykt. Føler det er flere mnd siden jeg ble gravid. Sa til min mor at dette kom til å bli min største tålmodighets prøve. Er nervøs enda for at dette ikke skal gåbra, men håper i det lengste. Lykke til alle sammen. Ser ut som om kjerringrådene fungerte for meg... He he... kanskje,....Sender masse babyblessing til dere alle her inne.

MÅ DET NYE ÅRET BLIR SVÆRT FRUKTBART OG GLEDELIG FOR OSS ALLE.

Skrevet

REFERERER til det skrekkblanda fryd skrev... babyblessing til dere alle

Skrevet

Vil bare si godt nyttår til dere alle!

Måtte de som har fått en spire, -få vokse og kose seg, og vi andre snart få oss en liten spire å bekymre oss for!

Skål for det (i mineralvann for noen av oss)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...