Gå til innhold

Hva fikk dere av mannen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk canon 400 D speilrefleks kamera,

ble kjempe overrasket. Han sa han ikke hadde kjøpt noe og at jeg kunne velge meg ut noe selv. Jeg har klaget fælt til venninnene mine om at det hadde vært koselig om han for en gangs skyld kunne overraske meg.

Vel i år gjorde han det. Hadde aldri drømt om noe så dyrt og flott :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk vanntett og vindtett kjeledress, så nå er jeg like god og varm som ungene. Jeg fikk også hodelykt som jeg kan bruke på joggeturene mine. Og så fikk jeg en ny safir i ringen min. Er kjempefornøyd.

Skrevet

Hjertesmykke i gull og hvitt gull, og sexy undertøy fra Triumph :-) Korsett, g-string og svarte stay-ups...Ble helt overveldet jeg :-)

Skrevet

jeg fikk en brødboks (som jeg hadde ønsket meg..;) ) smykke med sånn medaljong der han hadde puttet et bildet av datteren vår inni.. ble kjempe kjempe glad..;) så sa han at på andre siden må vi spare plass til gutten vi venter..;)og en korg med produkter fra bodyshop..;) kjempe glad for alt..:)

Skrevet

digitalt kamera og regntøy=)

Skrevet

jeg fikk åttepresanger som jeg måtte åpne i en spesiell rekkefølge.

jeg åpnet først en hund (schæfer i plastikk...)

så åpnet jeg en plastikk tiara (utrooolig nydelig med blinkedingser og alt!)

så fikk jeg en formel1 bil (uten garasje vel og merke!)

så fikk jeg et gavekort på 100 kr på kleppestø senter.. og en lapp hvor det stod at jeg måtte gå opp i andre etasje og se under sengen til vår datter, der lå det tre presanger til.

En tryllestavsak med glitter og rosa fjær (stor utrolig godt til tiaraen!)

og en pakke med rosa hårklemmer med glitter og fjær! (gjett om jeg skal bli fin nå!!!)

og enda en pakke med gavekort på 100 kr (oj nå skal jeg slå meg løs gitt!)

 

og en liten lapp hvor det stod at gaven lå på gjesterommet.

og da fikk jeg et stort smykkeskrin til rundt tuselappen med nøkler til og alt,det var en kjempepresang siden jeg har en haug med smykker!! så nå har jeg sittet og sortert og hengt inn alle smykkene øredobbene og piercingene mine endelig!!!

 

 

Skrevet

Jeg fikk boblebukse og jakke. Det var noe jeg ønska meg veldig! Også fikk jeg smykke og øredobber i tillegg. Og en Buff fra lilleprinsen. Knallfornøyd!

Skrevet

Fra lillemann og mannen fikk jeg smykke i hvitt gull og diamant.

Anhenget var en liten gutt hvor beltet på gutten var i diamanter. Kjempefin og kjempefornøyd:o)))

Skrevet

Pussemaskin. Trodde jeg skulle le meg ihjel, men siden gubben hadde kjøpt seg ny lille juleaften og denne var dekket av støv skjønte jeg at det var kødd. Nedi lå gavekort på parfymeri:-)

 

Selve julegaven til oss selv bestilte vi nemlig lille juleaften, spatur til Tallin. Gleder meg!! Hørte noen rykter om at jeg får hele turen siden jeg har bursdag den dagen vi drar.

Skrevet

Jeg fikk bil!!! (ja en ekte bil:)

bjørn borg pysj

Nytt digitalkamera

Tøfler:)

 

han er gal:P

Skrevet

Jeg fikk gore-tex joggesko/tursko fra kjæresten og Twin Peaks definitive gold box edition(!) fra lille snupp! Veldig fornøyd, ja! :)

Skrevet

Jeg fikk store perleøredobber, Diesel bukse, Burberry parfyme, 2 Bjørn Borg boksere, Kari Traa lue og en Twist pose (øredobbene lå nemlig oppi twistposen.. :-))

 

Veldig fornøyd - fikk alt det jeg ønsket meg..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...