Gå til innhold

Hva fikk dere av mannen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 18karat gull smykkemed diamanter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en pen-genser og en nakkemassasje-ting, sånn man varne i mikroen. akkurat det eg ønska meg!! er såååå happy!!!!!

Skrevet

Fikk et lite digitalt videokamera :) det eg hadde ønska meg :) og et englebarnsmykke i bursdagsgave :)

Skrevet

Fikk mp3spiller og vintersko, akkurat som jeg ønsket meg. Nå slipper jeg å fryse på bena når jeg triller tur med snuppa, også kan jeg ha fin musikk i ørene.

Skrevet

Digitalkamera, samt Fotoskriver med tilhørende programvare og masse "stæsj". Kommer godt med nå som nytt familiemedlem ventes:)

Skrevet

mobiltelefon, støvletter og englebarnasmykker......, det var fra mann og barn:-)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Et spill, 2 bøker og fint hjertesmykke !:-)

Skrevet

Ingenting, helt etter avtalen. :-) Vi har kjøpt ny tv og lydanlegg nå i nov/des, og det var årets julegave til oss selv fra oss selv. Jeg hadde kjøpt ei bukse og en genser til han, da, til pappa fra gullet og bikkja.... :-)

Skrevet

Han er så søt den mannen, han har plukket opp ting jeg har "klaget" over at jeg aldri husker å kjøpe. Kjøtthammer, en god ostehøvel og utetermometer hihi, så det fikk jeg fra hunden, julenissen osv. Så fikk jeg det jeg ønsket men ikke helt turde håpe på.... Ny bergansbukse til utebruk. Den var råstilig. Han er bare så flink, og en ny bok jeg kan lese på strandkanten siden vi reiser til syden om under 48 timer...

Skrevet

Fikk en lekker nattkjole, morgenkåpe og skinnhansker. Alt jeg ønsket meg :)

Skrevet

Mobiltelefon, smykke, 2 typer øyredobber.

Skrevet

Gavekort på klær, og det var det jeg ønsket meg! :)

 

Av babyen fikk jeg et smykke som det står "SuperMamma" på. Ønsket meg det også!

Skrevet

Gavekort på tatovering, bergans bukse og 'verktøykasse' til å ha strikketøy/broderier i!:)

Skrevet

Jeg fikk en svart kasse-gitar... (en skikkelig ordentlig en.. med utgang til forsterker tilogmed).. et stativ som gitaren kan stå i og en bok med sanger og noter..(hits 2007).. KJEEEEEMPE FORNØYD!!!!!!!!!!

Skrevet

zen creative mp3 spiller og liten søt ekstern HD som jeg kan legge alle bildene mine på så jeg slipper å ha de på daten min :o)

 

Kjempefornøyd :o)

Skrevet

jeg har fått ny cd/mp3 spiller til bilen (leenge etterlengtet) med usb inngang.. er driiiit godt fornøyd:o)

 

I tillegg har jeg fått karaoke til x-boxen:o)

 

ja, dette har vært ei dritbra jul!! (ikke bare pga pakkene selfølgelig)

vil ha reprise på denne alle år fremmover:o) :o) :o)

Skrevet

Fikk iPod nano og undertøy av mannen, og ørepynt av guttene mine :-)

Skrevet

Fikk gavekort på aromaterapi og dyprens med massaje :), slettetang og pafyme, akkurat som jeg ønsket meg:) kjempefornøyd:)

Skrevet

Jeg fikk ny rettetang, parfyme med body lotion, forstørra innrammet bilde av gullet og et gavekort på en klesbutikk :)

Skrevet

Neida :-p

 

Jeg fikk Kodak fotoprinter og fotopapir m/bluetooth saa jeg kan printe fra mobilen ogsaa.

Og konfekt.

 

Og i strömpa over peisen paa morgenen fikk jeg diverse ting til bilen min, og gavekort paa sportsbutikk (som jeg ville ha!!)

Skrevet

Hugo XX parfyme + nyyyydelige pynteting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...