Butterfly_Flip Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk 18karat gull smykkemed diamanter
lenej :o) Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 en pen-genser og en nakkemassasje-ting, sånn man varne i mikroen. akkurat det eg ønska meg!! er såååå happy!!!!!
SUKK!! Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Fikk et lite digitalt videokamera det eg hadde ønska meg og et englebarnsmykke i bursdagsgave
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. desember 2007 #5 Skrevet 24. desember 2007 Fikk mp3spiller og vintersko, akkurat som jeg ønsket meg. Nå slipper jeg å fryse på bena når jeg triller tur med snuppa, også kan jeg ha fin musikk i ørene.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Digitalkamera, samt Fotoskriver med tilhørende programvare og masse "stæsj". Kommer godt med nå som nytt familiemedlem ventes:)
Skravlemamman Skrevet 24. desember 2007 #8 Skrevet 24. desember 2007 mobiltelefon, støvletter og englebarnasmykker......, det var fra mann og barn:-)
Gjest Lille jenta mi Skrevet 24. desember 2007 #9 Skrevet 24. desember 2007 Et spill, 2 bøker og fint hjertesmykke !:-)
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #11 Skrevet 24. desember 2007 Ingenting, helt etter avtalen. :-) Vi har kjøpt ny tv og lydanlegg nå i nov/des, og det var årets julegave til oss selv fra oss selv. Jeg hadde kjøpt ei bukse og en genser til han, da, til pappa fra gullet og bikkja.... :-)
skorpionfruen Skrevet 24. desember 2007 #12 Skrevet 24. desember 2007 Han er så søt den mannen, han har plukket opp ting jeg har "klaget" over at jeg aldri husker å kjøpe. Kjøtthammer, en god ostehøvel og utetermometer hihi, så det fikk jeg fra hunden, julenissen osv. Så fikk jeg det jeg ønsket men ikke helt turde håpe på.... Ny bergansbukse til utebruk. Den var råstilig. Han er bare så flink, og en ny bok jeg kan lese på strandkanten siden vi reiser til syden om under 48 timer...
Gjest Skrevet 24. desember 2007 #13 Skrevet 24. desember 2007 Fikk en lekker nattkjole, morgenkåpe og skinnhansker. Alt jeg ønsket meg
Mrs. Bouquet Skrevet 24. desember 2007 #14 Skrevet 24. desember 2007 Mobiltelefon, smykke, 2 typer øyredobber.
Turid Laila Skrevet 24. desember 2007 #15 Skrevet 24. desember 2007 Gavekort på klær, og det var det jeg ønsket meg! Av babyen fikk jeg et smykke som det står "SuperMamma" på. Ønsket meg det også!
Niem og Patrick Skrevet 24. desember 2007 #16 Skrevet 24. desember 2007 Gavekort på tatovering, bergans bukse og 'verktøykasse' til å ha strikketøy/broderier i!
smågodt prinsessa Skrevet 24. desember 2007 #17 Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk en svart kasse-gitar... (en skikkelig ordentlig en.. med utgang til forsterker tilogmed).. et stativ som gitaren kan stå i og en bok med sanger og noter..(hits 2007).. KJEEEEEMPE FORNØYD!!!!!!!!!!
Blue Lady Skrevet 24. desember 2007 #18 Skrevet 24. desember 2007 zen creative mp3 spiller og liten søt ekstern HD som jeg kan legge alle bildene mine på så jeg slipper å ha de på daten min ) Kjempefornøyd )
Guttemamma til tusen :) Skrevet 24. desember 2007 #19 Skrevet 24. desember 2007 jeg har fått ny cd/mp3 spiller til bilen (leenge etterlengtet) med usb inngang.. er driiiit godt fornøyd:o) I tillegg har jeg fått karaoke til x-boxen:o) ja, dette har vært ei dritbra jul!! (ikke bare pga pakkene selfølgelig) vil ha reprise på denne alle år fremmover:o) ) )
piano♫ Skrevet 24. desember 2007 #20 Skrevet 24. desember 2007 Fikk iPod nano og undertøy av mannen, og ørepynt av guttene mine :-)
☆lillastjerne☆ Skrevet 24. desember 2007 #21 Skrevet 24. desember 2007 Fikk gavekort på aromaterapi og dyprens med massaje , slettetang og pafyme, akkurat som jeg ønsket meg:) kjempefornøyd:)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 24. desember 2007 #23 Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk ny rettetang, parfyme med body lotion, forstørra innrammet bilde av gullet og et gavekort på en klesbutikk
Patetica fåkksi Skrevet 24. desember 2007 #24 Skrevet 24. desember 2007 Neida :-p Jeg fikk Kodak fotoprinter og fotopapir m/bluetooth saa jeg kan printe fra mobilen ogsaa. Og konfekt. Og i strömpa over peisen paa morgenen fikk jeg diverse ting til bilen min, og gavekort paa sportsbutikk (som jeg ville ha!!)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. desember 2007 #25 Skrevet 24. desember 2007 Hugo XX parfyme + nyyyydelige pynteting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå