Gå til innhold

Hva fikk dere av mannen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk nytt speilreflekskamera før jul, men fikk et fint smykke som var fra sønnen vår!!!

Skrevet

jeg fikk diamantring som jeg ønsket meg, nydelig han samboeren min.

Skrevet

marsipangris, med 1000 kr inni=) til å kjøpe meg noe nytt tøy nå, trenger det nå som magen vokser=)

 

men det søsteste av alt var et kort hvor han hadde skrevet:

 

takk:

for at du er min bestevenn

for at du gjør meg til en bedre mann

for livet vi har sammen

for at du gjør det så lett å elske deg

 

dette er et gavekort på fotmassasje så ofte du vil!!=) (til babyen kommer...)

 

utløper desember 2008.

 

Herregud å sjønn han er, etter 9 år så er han fortsatt like romantisk! dåååån, ja jeg vet jeg er heldig=)

 

go jul jenter!

Skrevet

en perfekt veske fra en pytteliten amerikansk nettbutikk

en ny repro-retro-kjole

berlinerpopplene

høyhelede danse-sko.

 

 

alt som jeg ønsket meg altså!!! fantastiske kjæresten!!!

 

 

Skrevet

ingenting.

Skrevet

Kjempefin Esprit-klokke og Greys Anatomy dvd :D

Skrevet

Smykke i hvitt gull

Skrevet

vi hadde kjøpt oss billetter til bon jovi i oslo i juni, så vi skulle bare kjøpe en liten ting til hverandre som var fra ungene.

 

jeg fikk gavekort på kjøpesenteret her fordi jeg ønska meg klær.

han fikk et litt tynt kjettinghalskjede i sølv som han ønska seg.

Skrevet

kjede i hvitt gull med perle og diamant :) heeelt nydelig

Skrevet

Jeg fikk faktisk bergans jakka jeg ønsket meg og i tillegg fikk jeg en sort silkepysj. Snille, snille mannen min!! :o)

Skrevet

diamant ring, noe som jeg trodde jeg aldri skulle få, hehe

han er så snill;o)

Skrevet

Jeg kjøpte to singstar spill i gave til meg selv fra gubben =)

Skrevet

Skikkelig gode lammeskinnstøfler, noe jeg ønsket meg veldig og en stor gavepakke fra clarins. :) Flinke mannen. ;)

Skrevet

ny mobil

lost sesong 3

high school musical 2

den siste filmen til Harry Potter

ny dvd hylla

jakke

sims dyreliv

Parfyme

 

tror det va alt :)

 

snille snille gutten min... fikk mye litt før jul da jeg er total nyskjerrig, men jakken og parfymen hadde han kjøpt uten at jeg visste det :) hehe...

Skrevet

Jeg fikk kjørehjelm, kjørehansker og brannsikker lue til å ha under hjelmen. Var akkurat det jeg ønsket meg. Dette var fra samboeren, Natty og lille Kjøtern;)

Skrevet

Det vet jeg ikke ennå for vi er hos svigers på juleferie og samboeren glemte igjen julegaven min hjemme :( Gleder meg til å komme hjem å åpne den da :)

Skrevet

jeg fikk et canon 400 D speilrefleks kamera!! =) akkurat det jeg øsnket meg!!!!!!! hadde ALDRI drømt om å få det..........

Skrevet

fikk et gavkort på 1000kr, og et 19" lcd tv med innebyggd dvd spiller som jeg skal ha på soveromet=)

 

i tillegg "ga vi til hverandre" et 50" plasma tv for å ha i stua like før jul=)

Skrevet

Jeg fikk gavekort på sjokolademassasje. Det kan bli spennende:-) Så fikk jeg morgenkåpe men den hadde han skrevet at var fra barna.

Skrevet

Samlebok m/ favoritt-tegneserien min, topp!

Skrevet

Jeg fikk billetter til Dolly Parton konsert og er storfornøyd!!

Nevnte konserten for mannen for en mnd siden og han bare gryntet til svar, så jeg tenkte at det ble ikke noe av....

Men det blir det.:-)

Skrevet

Hadde ønsket meg medlemsskap på SATS og fikk det også.

Gleeeeeeeeeeeder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...