nickoline og supermann Skrevet 24. desember 2007 #27 Skrevet 24. desember 2007 fikk nytt speilreflekskamera før jul, men fikk et fint smykke som var fra sønnen vår!!!
carmelasoprano har født:) Skrevet 24. desember 2007 #28 Skrevet 24. desember 2007 jeg fikk diamantring som jeg ønsket meg, nydelig han samboeren min.
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 25. desember 2007 #29 Skrevet 25. desember 2007 marsipangris, med 1000 kr inni=) til å kjøpe meg noe nytt tøy nå, trenger det nå som magen vokser=) men det søsteste av alt var et kort hvor han hadde skrevet: takk: for at du er min bestevenn for at du gjør meg til en bedre mann for livet vi har sammen for at du gjør det så lett å elske deg dette er et gavekort på fotmassasje så ofte du vil!!=) (til babyen kommer...) utløper desember 2008. Herregud å sjønn han er, etter 9 år så er han fortsatt like romantisk! dåååån, ja jeg vet jeg er heldig=) go jul jenter!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. desember 2007 #30 Skrevet 25. desember 2007 en perfekt veske fra en pytteliten amerikansk nettbutikk en ny repro-retro-kjole berlinerpopplene høyhelede danse-sko. alt som jeg ønsket meg altså!!! fantastiske kjæresten!!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. desember 2007 #32 Skrevet 25. desember 2007 Kjempefin Esprit-klokke og Greys Anatomy dvd
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. desember 2007 #33 Skrevet 25. desember 2007 Smykke i hvitt gull
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. desember 2007 #34 Skrevet 25. desember 2007 vi hadde kjøpt oss billetter til bon jovi i oslo i juni, så vi skulle bare kjøpe en liten ting til hverandre som var fra ungene. jeg fikk gavekort på kjøpesenteret her fordi jeg ønska meg klær. han fikk et litt tynt kjettinghalskjede i sølv som han ønska seg.
BettyBoob Skrevet 25. desember 2007 #35 Skrevet 25. desember 2007 kjede i hvitt gull med perle og diamant heeelt nydelig
Mille** Skrevet 25. desember 2007 #36 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk faktisk bergans jakka jeg ønsket meg og i tillegg fikk jeg en sort silkepysj. Snille, snille mannen min!! )
--arkin-- Skrevet 25. desember 2007 #37 Skrevet 25. desember 2007 diamant ring, noe som jeg trodde jeg aldri skulle få, hehe han er så snill;o)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. desember 2007 #38 Skrevet 25. desember 2007 Jeg kjøpte to singstar spill i gave til meg selv fra gubben =)
mam <3 Skrevet 25. desember 2007 #39 Skrevet 25. desember 2007 Skikkelig gode lammeskinnstøfler, noe jeg ønsket meg veldig og en stor gavepakke fra clarins. Flinke mannen.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 25. desember 2007 #40 Skrevet 25. desember 2007 ny mobil lost sesong 3 high school musical 2 den siste filmen til Harry Potter ny dvd hylla jakke sims dyreliv Parfyme tror det va alt snille snille gutten min... fikk mye litt før jul da jeg er total nyskjerrig, men jakken og parfymen hadde han kjøpt uten at jeg visste det hehe...
LizzyG Skrevet 25. desember 2007 #43 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk kjørehjelm, kjørehansker og brannsikker lue til å ha under hjelmen. Var akkurat det jeg ønsket meg. Dette var fra samboeren, Natty og lille Kjøtern;)
velsignet med to Skrevet 25. desember 2007 #44 Skrevet 25. desember 2007 Det vet jeg ikke ennå for vi er hos svigers på juleferie og samboeren glemte igjen julegaven min hjemme Gleder meg til å komme hjem å åpne den da
En Prins + Prinsesse Skrevet 25. desember 2007 #45 Skrevet 25. desember 2007 jeg fikk et canon 400 D speilrefleks kamera!! =) akkurat det jeg øsnket meg!!!!!!! hadde ALDRI drømt om å få det..........
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 25. desember 2007 #46 Skrevet 25. desember 2007 fikk et gavkort på 1000kr, og et 19" lcd tv med innebyggd dvd spiller som jeg skal ha på soveromet=) i tillegg "ga vi til hverandre" et 50" plasma tv for å ha i stua like før jul=)
NoDoubt Skrevet 25. desember 2007 #47 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk gavekort på sjokolademassasje. Det kan bli spennende:-) Så fikk jeg morgenkåpe men den hadde han skrevet at var fra barna.
flashdancepants Skrevet 25. desember 2007 #48 Skrevet 25. desember 2007 Samlebok m/ favoritt-tegneserien min, topp!
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #49 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk billetter til Dolly Parton konsert og er storfornøyd!! Nevnte konserten for mannen for en mnd siden og han bare gryntet til svar, så jeg tenkte at det ble ikke noe av.... Men det blir det.:-)
Monajenten Skrevet 25. desember 2007 #50 Skrevet 25. desember 2007 Hadde ønsket meg medlemsskap på SATS og fikk det også. Gleeeeeeeeeeeder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå