Gå til innhold

Hva sier barnets navn om foreldrene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ava Elisabeth / Ava Othilie:

 

Foreldre som er samboere men ikke gift. deres første barn? I slutten av 20-åra og venstreorienterte innen politikken..

 

Luna og Johannes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for den. det er sant at vi vil ha et navn som han kan være litt alene om,og popnavn ikke er noe for oss,selv om vi liker mange av dem. Emma,Selma,osv er nydelige navn ,men ikke noe vi kunne tenke oss å bruke. Vi er i midten av 20 årene ,og da vi fikk vår førstefødte for 7 år siden,døpte vi han Leander.Da var det ingen som hadde hørt det før heller ,ikke en gang jeg selv.Men skal si det har slått an nå ,jeg blir surere og surere ,jo flere jeg hører heter det...hehe.Jeg hadde jo liksom lagt gullegget jeg da... Men visst det er en jente i magen nå ,får hun et ordinært navn,for hun skal hete Liv.Det synest jeg er bare helt nydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge, moderne foreldre. Dette er antageligvis deres første barn. De bor i storbyen, i leilighet, men drømmer om hus :-)

 

Hva med Lucas og Amelia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldre som vil være trendy og moderne. De er i midten av tjueåra, har ikke høyskoleutdannelse.

Har en minimalistisk, ren stil i huset. Alt skal se enkelt ut.

 

 

 

Hva tenker dere om foreldrene til ODIN da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix Nicolai

 

Rundt 25-30, bor i nærheten av Oslo. Begge har bra jobber og tjener bra

 

Hva med foreldrene til Adele Elise da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian og Emily: Unge foreldre. Middels utdanning, ikkje høg inntekt. Bur i by. Far er snekker og mor sjukepleier.

 

Kva med Hallvard?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldrene til Hallvard må bo på landet og har stor familie som bor rundt seg. Navnet er gjerne oppatkalling og de er opptatt av tradisjon. Ikke noe modere hjemme, men lunt og koselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje Therese: Litt yngre foreldre i 20-åra, under utdanning kanskje? Mulig Therese er oppkalling.

 

Det var jeg som spurte under om Mathea og Erlend... men glemte å gjette for den over, så derfor skrev jeg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine, Balder og Daniel: Veldig forskjellige navn, men jeg gjør et forsøk: Foreldrene er unge og har lite utdanning. Har stort hjerte, og gjør som de vil:) Det siste fordi de kanskje valgte navnene pga magefølelsen, ikke fordi de skulle matche.

Hva sier navnet Erlend om foreldrene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 21.47.....

 

Jeg er anonym 19.58

 

Jeg har også en sønn som heter Leander. han er 4 år, og da vi valgte navnet hans så hadde vi kun hørt om en mann på 70 år som het det.... så sjeldent var det. Nå er det som du sier et skikkelig poppisnavn.... men men det er uansett et av de fineste guttenavnene jeg vet om. ( I tillegg har gutten mitt et annet sjeldent navn...han har dobbeltnavn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend :

 

Dere er litt eldre foreldre,- rundt 40 år kanskje. Ser for meg at dere er høyt utdannede og har valgt å få barn sent i livet. Det er deres første barn. Ser for meg at dere bor i et stort og fint hus. Med antikke møbler og pyntegjenstander. Erlend er et enebarn, og det er det dere ønsker at han skal være.

 

 

Hva med Mats- Emil og Emira?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats-Emil og Emira: Foreldrene "måtte" oppkalle førstemann, men ville fortsatt ha med sitt eget valg, derfor dobbelnavn. Emira passet godt til deres selvvalgte Emil, og er et litt uvanlig navn. Foreldrene er middels utdannet, bor i en småby og liker å følge sine egne veier.

 

Hva med Elias og Amalie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...