Gå til innhold

Hva sier barnets navn om foreldrene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Isak og Ellinor: mor har analfistel og jobber som gateprostituert. Samtidig ser jeg for meg at hun fikk female genital mutilation i en alder av 5 år. Far er ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha, her var det mye som stemte på Isak og Ellinor for anonym kl 11.18. Dette er barna til min søster og meg. Jeg bor i Oslo, hun i en annen by på Østlandet, jeg er lærer og hun er førskolelærer, og riktig, vi stemmer neppe Høyre. Ikke SV heller da.. Ellinor er oppkalling etter vår kjære mormor.. Så gøy at du tenkte litt rett om oss. Det eneste som er feil er det med landet. Jeg er veldig urban..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iver og Henrikke kommer fra et stabilt hjem med foreldre som er ferdig med tjueåra. Kanskje kom ikke barna før de var ferdigetablert med jobb og hjem? Her er det orden i sysakene, Iver og Henrikke kommer alltid tidsnok til fiolintimen og det finnes alltid en ren ullstrømpebukse på badet om morgenen.

Mor og far stiller opp 100%, her kommer barna alltid først:)

 

Ingeborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingeborgs foreldre er i starten av tredveårene og har god utdannelse og god jobb. De kommer fra et møblert hjem med tradisjon for oppkalling.

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius: Familie av lavere utdannelse. Veldig gjennomsnittlig, glir litt inn i mengden. Lever ganske billig. Far jobber som bilmekaniker og mor er hjemmeværende med egentlig utdannet hjelpepleier...

 

Hannah Adele...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah Adeles foreldre tror jeg bor i urbane strøk og ser bakover i tid for å velge trendy navn til sin datter.

 

 

Gunnar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander: Foreldre i 20-årene, bor i sentrale strøk på Østlandet. Har middels inntekt. Er ikke så opptatt av tradisjoner, men liker å følge med i tiden. Leser heller VG enn Aftenposten. Handler mye på H&M, og liker å gå på kafe.

 

Hva med Iselin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin:

Foreldre i midten av 20 årene, som bor sammen. Første barnet, familien planlegger 2-3 barn til.

Mor hjelpe/sykepleier og Far jobber på kontor.Har katt og hund,kjøp eldre hus som pusses opp!

 

Ok folkens!Se om dere treffer noe med denne kombinasjonen:

Alvarin,Gina,Maren!

Give it to me!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg prøver:

Alvarin er veldig uvanlig, og annerledes enn de to andre, som heller ikke er helt i samme sjanger. Gjetter at dere er rundt 35, at Alvarin kanskje er barn fra et annet kull, eller at dere bestemte at det var bedre med litt mindre, eventuelt mer spesielle navn. Dere har høyere utdanning, innen humanistiske fag? Er samfunnsengasjert og miljøbevisste. Dere er ikke konservative, samtidig som dere er opptatt av familie.

 

Maria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maria.

 

Foreldre som er slutten av 20, begynnelsen av 30åra. Ønsker en sterk datter (ikke en søt nikkedukke) som vil få en varm oppvekst ispedd litt tradisjonelle verdier.

 

THORBJØRN, hva tror dere om oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He!He!Dette var litt morsomt!Det var faktisk en del som stemte også!!

 

Ok!Thorbjørn:

Foreldre i midten av tredveårene,vell etablerte.Første sønn,oppkalt etter feks bestefar.

Bor nok ikke i byen.Foreldre innen læreryrket,eller lignende.

Glad i tradisjoner.

Noe som stemte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er slutten av 20, mannen begynnelsen av 30...vi er vel det som kales veletablert, så det stemte jo. Bor i by og er ikke innen de typiske "læreryrkene". Gutten er oppkalt, om ikke etter bestefar. Vi liker vel litt tradisjoner (jul, feks!), men går helst den veien som passer oss best, uavhengig av om det er tradisjon eller ei.

 

Det var jo en del som stemte, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alana : Dere foreldre er gifte, er i slutten av tjueårene/begynnelsen på tredve årene. Høyere utdannede og moderne. Alana er et ekte kjærlighetsbarn. Hun går i fine klær fra Kidsclaire, Benneton e.l

 

 

 

hva med Savannah Isabel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savannah isabell: dere kan være i 20 årene,og har gjerne flere gutter.da jenta endelig kom fikk hun et veldig "rosa" navn. kan tenke meg dere er litt kunstneriske eller leser mye bøker. hva med Gardian ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er foreldrene til Savannah Isabel er i midten av tredveårene. Vi er høyt utdanna, ikke særlig kunstneriske, og vi hater glitrende rosa jenter. hehe. Men en ting stemte, og det er at vi har to gutter og denne jenta. ( ...men det var ikke no sånn som "endelig kom jenta").

 

Vi liker freshe og moderne og internasjonale navn. ( ser for oss at ungene våre skal ut i verden...) Gamle 60-70 tallsnavn er ikke noe for oss.

 

Gardian er også et fresht navn. Ganske kult, så dere er nok noen kule foreldre. Ser for meg at dere er i slutten av tjueårene eller i begynnelsen av tredveårene. Dere er sporty, og liker best å skille dere litt ut. (ikke være en i mengden). Navn som Mathias, Marcus, Emilie og Ida er nok helt uaktuelle for dere. Dere ønsker ikke at ungen deres skal være en Mathias 3 eller Emilie 2 i barnehagen/klassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ine har vellykkede foreldre, moren er hjemmeværende, tidligere buisinesskvinne. Faren jobber i en stilling som krever mye. Vil anta dere er rundt 27 år, og jenta var etterlengtet og planlagt. Dere har sansen for minimalistiske ting og liker at ting er enkelt.

 

Hva med Ava Elisabeth/Ava Othilie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...