Gå til innhold

sambo vil ha masse permisjon...men hvem bestemmer det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

enig med alma1 og anonym over henne... Er dritt lei den der likestillinga.. på grunn av den har faktisk omtrent ingen økonomisk mulighet til å være hjemme mer enn det ene året! JEG liker ikke tanken på at min lille gutt skal begynne i barnehage allerede som 11 mnd gammel. det er altfor lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flau flau flau!!!

Det er jo nettopp det at kvinner tviholder på all permisjon som gjør at de flese kvinner i dag ikke har råd til å la pappa få permisjon fordi han tjener så mye bedre!

Tipper pipa hadde hatt en annen låt om det var motsatt!

Men desverre så bidrar dere til å dra kvinnekampen hva lønn og arbeidsliv angår nedover og nedover!

Hadde mamma og pappa måttet være like mye hjemme hadde lønnsforskjellen letter kunne jevnes ut!

Et godt eksempel er Helsevesenet!

Er det rart helseNorge er så dårlig stillt? Der jobber det jo en drøss med jenter/kvinner så går ut i permsisjon, og som tar gjerne hele, fordi det er så dålig betalt bransje! Det lønner seg ikke at pappa tar permsjonen!

Takk Gud for at jeg selv har ordna meg slik at jeg har så godt betalt jobb at pappa kan ta så mye permisjon han vil uten at det skader oss økonomisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...