Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 14. desember 2007 #51 Skrevet 14. desember 2007 Trodde ikke den som hadde hovedomsorg for barna kunne flytte mer enn så og så mange mil (er ikke sikker på hvor mange det er, men under 180, tror jeg) uten samtykke fra den andre foreldren jeg... Men mulig jeg har missforstått.... Angående fotvorten til sønnen din, du kan også kjøpe hvitløks pulver å strø på vorta og ta på en frote sokk, dette gjøres på kvelden, så han sover med det om natten.. Det går over etter et par dager:) Masse lykke til uansett i allefall:)
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #52 Skrevet 14. desember 2007 Det var forslag til ny lov, men den ble ikke vedtatt. Takk og pris. Ellers hadde jeg bodd noen (mange mil lenger nord), og hverken hatt den jobben eller den utdannelsen jeg har. Ikke se så svart hvitt på ting. Gråfargene er flest.
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #53 Skrevet 14. desember 2007 Vedtaket skal bli tatt i mai, neste år... Ser du skriver takk og pris... Ikke for min del.... Jeg vet at dette ikke er lett for noe parter... Men, husk at barna burde være i sentrum her... Ønsker barna samvær med fra og og ønsker far samvær barna..
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #54 Skrevet 14. desember 2007 Den er vel ikke ratifisert enda heller? Og jeg tror ikke at den kommer til å gå helt lett igjennom. Og ja, man snakker ungens beste. Og det glemmer alt for mange foreldre i kampen om sin del.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 14. desember 2007 #55 Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor er enkelte damer her inne så amper mot denne mannen? Han er en far, og er like mye verdt som en mor. Virker som enkelte her inne allierer seg sammen i en gruppe "mot skilte mannfolk". Er ikke alltid kvinnen som har rett og er den beste forelder..... Egoistiske, sånt gjør meg irritert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå