d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Som den trofaste helgepappa jeg er, så er jeg kjempe glad i barna mine! For ca en mnd siden hadde sønnen min fått en fotvorte som plaget han enormt. De hadde vært hos legen for ca.14 dager siden. I dag så kom barna mine til meg igjen (samværshelg) og det har gått over 14 dager siden han var hos legen... Han følte forsatt ubehag og ville ikke at jeg skulle ta av han sokken... Jeg spurte om han ikke hadde vært hos legen, og han sa jo det hadde han og det var noe han måtte smøre på... Men, mamma har ikke hatt tid til å kjøpe det ennå så han... (14 dager)... Jeg blir forbannet og sender en sms til min x og spør om ikke han har fått noe til å smøre på denne vorten...? Nei, ikke ennå svarer hun... Jeg skirver da tilbake at han har jo vært hos legen og slike ting går ikke over av seg selv... Og faen, den sms har hun ikke svart på... Slike mødre kan godt ta ungene og flytte 180 mil unna, uten at jeg har noe jeg skal si.... (for det har hun tenkt til) Arggg, vurderer å gå rettens vei og få full omsorg jeg!!! Dette ble litt langt og en del skriveleif, men jeg er så forbannet her jeg sitter!!!!
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Men ettersom du har dem nå kan du ta han med til legen og få den fryst bort.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Ekte menn får tvillinger, ekte damer flytter IKKE 180 mil unna faren til ungen sine...
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Gjør legevakten slik??? Trodde du måtte til fastlegen jeg?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 du får da kjøpt sånn fryse-spray på apoteket til å gjøre det selv.
FuriLaks Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Skjønner frustrasjonen din. Håper du slipper å oppleve at barna dine flytter laangt unna!
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2007 tillab ™ venter liten Takk :-)
Skravlemamman Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Du har all rett til å være forbanna...., og helt enig med hun som sier at ekte mamma`r ikke flytter 180 mil unna pappa`n til barna sine.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 hørte du hva jeg sa eller? gå på apotekt i morgen og kjøp sånn frysespray... sukk.. slutt å være så opphengt i hva moren ikke gjorde..
Brenda med 2 ute Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Huff! Hvordan kan man ikke ha tid til noe sånnt da??? Herremin, ring henne imorgen å ha en alvorsprat med henne. Gutten har jo vondt av det jo! Håper du finner ut av hvordan du kan ta deg av dette så gutten din ikke har det plagsomt mer. Klem
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/hud_og_haar/fotter_og_hender/vorter
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. desember 2007 Ja da, (S)TinkerBelle <3 Har ikke svart på innlegget ditt ennå ;-) Jeg må bare vente til det åpner, hehe
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Hva er vi mødre som flytter langt med ungene våre da? Fake?
Solskinnsdag Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Håper du får tak i noe til å få den bort med i morgen da. Og så må jeg bare si at jeg skjønner ikke hva som raser rundt i hodet på enkelte mødre som flytter langtvekkistan fra pappaen til barna sine (så sant det ikke er noe annet inni bildet enn at moren bare vil flytte vekk da...) Tenker de ikke på barnas beste?? Hjelpe meg, de har da en pappa som er like viktig for de som mamman! Skulle det mot formodning bli slutt mellom meg og min mann noengang så kommer jeg da aldri til å flytte fra byen for det. Nei, håper mamman til dine små tar til vett og skjønner at pappa er en viktig kar i livene deres! :-)
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. desember 2007 Men, jeg slutter ikke å være opphengt i mor ikke gjør!! Det er faktiskt også hennes ansvar - han er hos meg 4 netter i mnd... Og hun har han resten. Og når hun har vært hos legen og fått beskjed om hva som skal kjøpes og ikke gjør det, ja da reagerer jeg!!!
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #16 Skrevet 14. desember 2007 Vi er bare egoister og alle fedre er stjernefedre som ungene er tjent med å være mest mulig sammen med. Hallo? Fingeren i jorda?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. desember 2007 #17 Skrevet 14. desember 2007 jojo, men det fører bare irritasjon med seg. jeg må også slutte å irritere meg over far her... så ja..du vet.. uansett da, jeg er enig i at det er rart at hun ikke har gjort noe med det...
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #18 Skrevet 14. desember 2007 Verucid kan du smøre på =) men ville som damene over her sier prøvd å fryse den selv først. Om disse 2 tingene ikke funker (noe det ikke gjorde på eldste sønnen min, og jeg har prøvd det MESTE) så kan du prøve en såpe fra apoteket... Husker så klart ikke hva den heter nå, men det er en hvit flaske med blå etikett fra BarneEngens. Jeg badet eldstemann hver kveld i ca 1-2 uker med den såpen og tok på litt sitron olje (fra apotek) og vipps var vorten plutselig helt vekk =) Og da har han slitt i nærmere 1 år med den Noenganger er disse vortejævlene noe dritt å få vekk!!! Ang mor til barna, syns jeg det er utrolig kjipt å flytte så langt vekk med dem fra pappa'en sin. Jeg har selv delt 50/50 med far til eldstemann. Skulle så klart ønsket å ha han heeelt for meg selv, men vet at han forguder pappa'en sin og jeg vil aldri gå mellom dem =)
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 14. desember 2007 Kan du forklare deg mer her, Gløgg med rosinpupper... Betyr ikke far noen ting i dine øyne?? Og hva med barna som er glad i far???
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 14. desember 2007 et tullete innlegg spør du meg!!!
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #21 Skrevet 14. desember 2007 Hva med penger? Hva med mor? Hva med å få tilbud om fast jobb et sted og ikke ha muligheten der far bor? Hva med far som ikke gjør annet enn å bryter avtaler? Livet består av flere forhold. Noen ganger må man velge. Lang avstand kan faktisk fungere fordi man ikke ser hverandre så ofte, og de avtalene som blir gjort blir mer"alvorlige" og ikke kan brytes så lett. Men klart reiseveien for ungene er ulempen. Jeg ser den. Men heller fast jobb her, enn sosialstønad der far bor.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. desember 2007 #22 Skrevet 14. desember 2007 jeg syns det er en undlig reaksjon av alle og dømme mor nord og ned når jeg antar at de aller fleste som har svart ikke aner hvorfor mor flytter og heller ikke aner hvorfor far bare har 4 netter samvær i måneden. mens i de innleggene der far flytter pokker i voll eller nesten aldri ser barna så er det nesten ingen som dømmer far nord og ned i forholdt til her. og daddy vet hva jeg mener angående flytting ;-)
lenej :o) Skrevet 14. desember 2007 #23 Skrevet 14. desember 2007 hmm.. hørtes ikke helt bra ut. er ganske uforsvarlig da, fra hennes side.. men har hun funnet ut noe mer om hun blir å flytte eller ikke? kjenne eg hadde blitt veldig sliten av å omgåes henne, sorry, men ho hørtes ut som ho komr med mye "bagasje" ... håper du får prata litt fornuft i ho da... klem
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 14. desember 2007 #24 Skrevet 14. desember 2007 Ddet du skal gjøre er følgende: ta en banan,skrap av litt av det som er inne i skalet på banana,legg det tynt på vorta,ta på et plaster,fungerer fint,men det tar litt tid,men ikke lengre enn vanlig,det funka fint her hos oss...
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #25 Skrevet 14. desember 2007 Gløgg med rosinpupper: Nå fikk du meg sikkelig forbanna her! Er ikke mine unger tjent å være sammen med meg!!! Hva ditt forhold til (kansje din x) gjelder ikke resten av verden ser du! Det finnes faktisk pappaer som er kjempe glad i barna sine og barna er kjempe glad i pappaen sin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå