1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 14. desember 2007 #26 Skrevet 14. desember 2007 http://www.anis.no/tips-triks-og-diverse-info/kjerringraad/fotvorter.asp
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #27 Skrevet 14. desember 2007 Mine barn er og glad i pappaen sin. Og veldig lojale mot både han og meg, sånn som barn er. Men jeg mener at mine barn er tjent med at jeg har fast jobb, hus og kan by dem på en stabil tilværelse. For å få det måtte jeg flytte. Først for å få fullført utdanningen min, og da ble jeg her da jeg fikk jobb. Begge ungene har fått bestemme om de vil bo hos meg eller hos sin far. Jeg tvinger ingen av dem til å være her. Men de er nå det.
Symr@ Skrevet 14. desember 2007 #28 Skrevet 14. desember 2007 Kan du ikke ta med sønnen din til en fotterapeut i morgen å høre om han kan få litt hjelp? Hjelper bare å få skjært ned vorta hvis den går veldig utover og så behandle med verucid selv. Men husk at det er viktig å beskytte den friske huden rundt vorta,da verucid er veldig etsende.
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #29 Skrevet 14. desember 2007 Ville ikke gått for å kutte før frysing var forsøkt. prøvde selv å skjære bort men den kom tilbake, men forsvant med frysing. Neste gang prøver jeg frysing først.
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #30 Skrevet 14. desember 2007 Nå er det slik at de bor hos meg hver 14 dag... Men jeg har muligheten til å reise ned å se på både fotballkamper og turn ( da vi bor kun 3 mil fra hverandre).. Og der stiller jeg opp, er med på kamper og turn, og foreldremøter og avsluttninger på skolen osv... Men da jeg har en jobb som er fire og en halv mil (motsatt vei) så lar det seg ikke gjøre at de er hos meg i ukene dagene... Da må jeg først kjøre 3 mil for å levere de på skolen og 7,7 mil til jobb også så 7,7 mil igjen for å hente de og 3 mil hjem... Det sier seg selv at det funker ikke....
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #31 Skrevet 14. desember 2007 Gløgg med rosinpupper; nå er jo situasjonen til daddy, såvidt vi er blitt foralt iallefall (hvilket jeg tar utgangspunkt i) noe ulik din situasjon. Og nei, dere er ikke fake. Men var det 180 mil som måtte til (eller mer?!) for at du skulle kunne få jobb? Er svaret ja, så klart, valget er rett. I tillegg høres det jo ut til at faren kanskje ikke ville vært like god til å stille opp dersom avstanden var kortere. Det er jo ikke tilfellet med HI her (igjen, så vidt vi vet) Når det kommer til fedre som flytter til langtvekkistan, vel, jeg har like lite om ikke mindre til overs for dem.
Symr@ Skrevet 14. desember 2007 #32 Skrevet 14. desember 2007 Kan fint skjære ned vorta før du fryser den. Bare snakk om å skjære den slik at den går i ett med resten av huden og ikke blir så vond å gå på.
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #33 Skrevet 14. desember 2007 Nei ikke sant? så da blir det i grunn en meningsløs generalisering? De fleste av oss gjør faktisk ting vi mener tjener oss alle sammen. Det gjør sikkert kona til daddy også, selv om motivene kanskje er egoistiske (jobb, utdanning, ny mann) så er jeg sikker på at hun mener dette gagner ungene på en måte.
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #34 Skrevet 14. desember 2007 tillab ™ venter liten Du har så rett! Grunnen til flytting er hennes nye samboer som kommer fra nord-norge og derfor flytter de dit... Så dette har ikke noe med jobb eller studie og gjøre - kun hennes samboers og den "nye familen)
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #35 Skrevet 14. desember 2007 Kan du være en medvirkende grunn? Du virker ikke til å ha en alt for god tone med din x.
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #36 Skrevet 14. desember 2007 Der kommer jeg aldri til å være enig med deg! At hun mener at det det gagner ungene og flytte så langt i fra pappa (når de selv ikke vil).... Unsatt årsak (grunn).... Barn har rett på samvær med sine fedre, og her tar mor faktisk den "bort "av egen egoistme... Og følge lovene her i norge så har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt... Vi har en avtale i dag om samvær, men i følge loven kan hun bare bryte denne....
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #38 Skrevet 14. desember 2007 Gløgg med rosinpupper: Utrolig at du svarer slik.. Du virker som en som tenker på deg selv og ikke barna og dems forhold til sin far... Vet ikke hvor gammel du er.. men, voksen virker du ikke!!!
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #39 Skrevet 14. desember 2007 Nei og takk og pris for at jeg ikke er på alder med en gubbe som deg. Og dersom du tror at vanskelige forhold til biologisk barnefar ikke kan være en faktor for å flytte ett stykke unna er du rimelig naiv.
meg og mine <3 Skrevet 14. desember 2007 #40 Skrevet 14. desember 2007 har dere sett at dere er omtrendt like gamle da? bare 1 år som skiller.
Symr@ Skrevet 14. desember 2007 #41 Skrevet 14. desember 2007 d@ddy, prøver ? mitt her hvis du ikke har sett at jeg hat kalt på deg. Hvor i landet befinner du deg?
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #42 Skrevet 14. desember 2007 Nei, kansje jeg ikke har et godt forhold til min X...! Men, det skal da for faen ikke gå ut over mine barn! Og det virker jo som ikke hun bryr seg eller da... Gutten er plaget med fotvorte og hun gjør jo ikke en dritt med det! Jeg gjør alt for mine barn! Og hvis ikke din X gjør det, så ta ikke alle oss fedre over en kam... Da er du ute på tynn is! Tror ikke du har så mange med deg på denne tråden... Mulig du er i en situasjon som har fått deg til å flytte langt fra barne faren av en grunn... men, å komme med at grunnen er meg for at hun øsnker å flytte 180 mil unna, er meningsløs!!! Jeg stiller opp for barna og det vet hun - øsnker hun og bytte en helg (Slik at jeg får se de mer) så er det alltid ja fra min side (men, faktisk ikke motsatt, da får jeg alltid nei).... Takk for i kveld!
Symr@ Skrevet 14. desember 2007 #43 Skrevet 14. desember 2007 Nei ikke gå før du har svart på ? mitt. Kanskje jeg kan hjelpe sønnen din.
Inga Bling Skrevet 14. desember 2007 #44 Skrevet 14. desember 2007 Sjøl takk. Jeg synes du burde søke om å få foreldreretten på heltid. Men ungene må likevel reise like langt og like ofte. Jeg drar ikke alle over en kam, kanskje ikke du heller. Men ganske mange av de som har svart på denne tråden gjør det. og det var de jeg begynte å erte på, ikke deg. Men husk.Det er alltid to sider av en sak, selv om man ofte ønsker at det bare var en. Til apoteket i morgen. Fotvorter er vondt, unner ikke engang min verste fiende det.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 14. desember 2007 #45 Skrevet 14. desember 2007 Vi bodde i en periode laaaangt fra hverandre,jobb situasjon,ikke noe brudd,han i nord norge,så langt man kommer nord,og vi på vestlandet,det var tungt for han,han såg barna bare 2 ganger i året nesten,men var her da i 1 mnd i strekk..det er fæle greier,så jeg vet hvordan du kommer til å få det [email protected] er langt å du føler du mister kontakten på en måte,man kan ikke komme kjørende når det er noe og det føles helt sikkert grusomt.. LYKKE TIL SKAL DU HA!!!!!!!!
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #46 Skrevet 14. desember 2007 Symr@ Her her ennå :-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. desember 2007 #47 Skrevet 14. desember 2007 Kan hun det, bare ta meg seg deres felles barn å flytte så langt? Kan ikke denne nye mannen til din x heller flytte til henne? Merker jeg blir ordentlig irritert på henne, dette går jo utover barna, og som mor bør man jo virklig gjøre hva som er best for barn, og det kan virklig ikke være å flytte de så langt unna far. Det at du stiller opp på turn, fotball, foreldremøter osv gjør jo at du er en viktig del og støttespiller for barna, du er en trygg og god person i livet dems, hun kan ikke bare ta fra dem det? Barn trenger faste rutiner, og når de er vant til å være hos deg annenhver helg (?) så kan det være uheldig at hun tar de med seg å flytter... Men har det ikke kommet en ny lov nå? eller er ikke den tred i kraft ennå? Ønsker deg masse lykke til hvertfall.. Håper på det beste for dere alle..
Expat Skrevet 14. desember 2007 #49 Skrevet 14. desember 2007 Sender litt aloha (=styrke), tolmodighet og en klem fra honolulu til en frustrert daddy...
Mamman til AM&JS Skrevet 14. desember 2007 #50 Skrevet 14. desember 2007 Jeg føler virkelig med deg...håper det ordner seg for dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå