Gå til innhold

Skravletråd for oss med IKM UKE 51!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til håper på et barn til: Da du har IKM den 18. kan du teste opp til 3-4dager før med CB testen;)

Jeg kommer ikke til å vente på IKM,det klarer jeg ikke altså... IKM 21..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøre MEG over...vet hvordan du har det , det er ikke lett og miste, har selv mistet 4 ganger..men husker at etter 1 gang var det tøffest faktsik.., kunne ikke fort nok bli gavid husker jeg..det er lettere å bli gravid etter en har mistet, da er livmoren veldig mottakelig--. og ikke det at det hjelper, men det at vi mister er en del av prossessen desverre, det er kroppens måte og skille bort det som det er noe galt med..håper spiren sitter hos deg, og at du/dere har det bra:-) lykke til:-)

Skrevet

Jeg har det bra. Vil bare ha barn, som alle andre her.... Jeg kjente på meg lenge at jeg var gravid første gangen - sånn i hodet, men nå er det ikke slik. Kan jo ikke miste håpet. Da blir jo alt bare svart og trist. Har liksom ingen symptomer nå. Har du eller noen andre?

Skrevet

symptomer? stikker nede i livmoren litt, slik at jeg er redd jeg har el nå og ikke for et par dager siden..., me?? men det er vel fortidlig??????

Skrevet

Hm... Vet du, jeg tror vi alle er på symptomjakt og ser etter negative ting, men tolker de litt positisvt en gang imellom... Når skal du ha mensen?

Skrevet

Hei, hei!

Får vel hive meg med på denne jeg også da. Har akkurat hatt EL og Bihulebetennelse, så det spørs hva som skjer denne mnd.. Har ikm 21. desember sånn ca :)

Klarer nok ikke vente helt til da jeg heller med å teste kjenner jeg meg selv rett.

Vi er over i 2 pp. Skal innrømme at jeg ble ganske skuffa at ikke ting skjedde første runde, men har jo skjønt etterhvert at enkelte ting skal man ikke ta for gitt.

Vi har nok stressa litt denne perioden- stakkars mannen min har hatt prestasjonsangst et par ganger - og da blir det ihvertfall ikke mange barn. Så det er nok ikke bare vi damer som stresser innimellom.

Ha en fin kveld så lenge!

Skrevet

Jeg hører til sammen med dere her inne :) 2 pp, ikm rundt 23 des. Prøver nå på 4 mann. Gleder meg. Jeg har hatt veldig lett for å bli gravid og ikke gått mer enn 2 pp. Det gjør selvsagt at jeg inne i mitt hode forventer å være gravid nå! Så jeg krysser fingreneXXXXX

Skrevet

Ja jenter,noe nytt??

Annet enn at vi venter og venter,selvfølgelig;) hehe...

Føler meg som et barn som venter på julaften,vettu! Så mye ser jeg fram til å kunne teste..

For min del er det ikke snakk om å vente til IKM,men første mulige dag for testing:) hehe..

Krysser fingrene for mange positive nyheter her inne neste uke!!!

Klem,klem

Skrevet

God morgen, jenter! Sitter og tenker på en del ting som jeg like gjerne kunne dele med resten av oss som har det fineste juleønske man kan ha. Føler meg til tider kvalm, litt støl eller øm i siden. Har ikke følt slikt tidligere - altså når jeg ikke prøvde å bli gravid. Nå tror jeg at jeg går rundt og kjenner etter alt. Er følsom på alt som heter symptomer, men tolker det likevel dithen, at det bare er innbilning. Og hvis det er det, så lurer jeg på hva er det som skjer med kroppen? Den har aldri gitt slike tegn før, så hvorfor gjør den det selv om jeg ikke er gravid? Jeg håper jo selvsagt, men jeg vil ikke bli skuffet. Har hatt en del måneder med håp og samme symptomer, men ingen tegn til mitt største ønske! Blir i grunn forvirret av dette. Svaret denne gangen er maks en uke unna. Tiden går sakte. Puppene er ikke ømme, noe de var på dette tidspunktet før jeg mistet sist. Har det noe å si? Kjære julenissen....

Skrevet

God kveld!!

Dytter denne litt opp jeg,så ikke den blir helt borte for oss ;)

Min kommende mann ligger på sofaen å sover,så nå er det natta :)

(En dag nærmere testing..........)

Klem,klem

Skrevet

Så deilig å se at vi er flere som nesten ikke kan vente med å teste. Har IKM 20, men har lyst til å teste allerede i morgen. I alle fall tester jeg mandag 17. Har jo to tester liggende. Tegnene kommer og går, kvalm og ikke kvalm, ømme bryster og ikke ømme bryster. Ikke annet å gjøre enn å veeeeeenteeee:-)

Skrevet

skal ha 23. des.. og stikker en del nedentil, og snur jeg meg brått stramer jeg til., slik at den er litt vondt...andre???

Skrevet

Nå må vi holde denne tråden opp,for nå nærmer det seg jenter!!!!!! ;)

Lykke ønskninger fra meg :)

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? jeg har bestemmt at jeg skal teste julaften. uff en uke til.... hvordan holder vi ut ventingen???

Skrevet

Jeg skal teste lillejulaften. Så har jeg liksom "en sjanse til" på julaften:-/

Jeg holder IKKE ut denne ventingen...........

Skrevet

Ja, enig- utrolig kjeeeeeedelig å veeeeente. *vente vente* Det er så kjedelig å vente, også klaffer det ikke, så må man vente på nytt. Men det er selvfølgelig verst fra EL til IKM. Har et pittelite håp, men tror ærlig talt det ikke blir noe spire denne mnd. Har jo INGEN symptomer, IKM 23.

Skrevet

fantastisk kjedelig å vente ja..... føler meg kvalm og vi var visst litt uforsiktige denne mnd (fylla har skylda hehe) så vi for se, IKM 19 desember.

Har egentlig tatt pause ra prøvingsiden vi skal gifte oss juli neste år, så hvis jeg er gravid så kan jo det bli moro hehe

Skrevet

Hei. IKM tor eller fre denne uka. Tok en QR test i går på morgenen, Den så umiddelbart neg ut, så tok en rask dusj. Da jeg kom ut var det svak svak strek der- men var usikker på om det hadde gått over 5 min. I dag tidlig klarte jeg ikke å la vær å ta en til. Da satte jeg på stoppeklokke og så på den etter 4 min og 45 sek. Da var det en svak strek der- igjen. Har mensvondt i magen, og innbiller meg at jeg har vært litt kvalm av og til de siste dagene. Spes. når lenge siden jeg har spist. Det kom en halv dråpe farget utflod i dag- og nå går jeg på do hvert 15 min for å se om det er mensen som er på vei.......... Prøver å vente til tor fre med ny test hvis ikke tr har kommet. Tar ikke helt av her............ Angrer litt på at jeg testet så tidlig.

Skrevet

Må bare få si GRATULERE så masse til "Ros". Så kjekt at det klaffet for deg. Ser at vi har IKM samme dag. Tok test mandag 17. og den var negativ. TR bruker å være veldig punktlig, så lurer på å teste i morgen tidlig. Er jo fryktelig nyskjerrig av natur, så det er ikke lett å vente lenger dersom den ikke kommer iløp av natta da... Men det føles ikke sånn... Sier tvi tvi til meg og alle andre som evt tester i morgen...

...så fikk jeg samtidig dyttet denne tråden opp igjen...

Skrevet

Heisann!

I morgen er det tid for testing for min del :)

Veldig nysgjerrig,men det føles som om tr kommer snart,gitt!!

Dukker tanta opp så får vi satse på bedre lykke neste år ;)

GRATULERER til dere gravide og lykke til videre...

Skrevet

fikk tr nå.., da er det over i ny pp..for nyte litt vin rundt julen istedet da.-) lykke til videre damer:-) og god jul:-)

Skrevet

Neeeei, så kjedelig da. fest del lille spire:( Og vi som liksom skulle gå hånd i hånd over til 1.tri med IKM 23. (he he). Tror ikke det blir noe annet enn hånd i hånd til neste pp her. Føler virkelig at TR kommer snart- har som alltid i dag hodepine som jeg pleier ca 2 dager før TR kommer.....blæ!

GRATULERER til dere som er gravide!!!!!!!!

Skrevet

Oj, jeg skulle hatt TR i dag, men kommer ikke alltid når den skal, så venter noen dager til med å teste, kjenner ikke noe tegn til at den SKAL komme, men ingen graviditetstegn heller, spennende. Tester på lørdag jeg, skal på julefest, så kan nesten ikke vente lenger. Grusomt med denne venteperioden. Vil ha STOR mage NÅ. Masse lykke til alle sammen:):)

Skrevet

Da var ventingen over for min del... TR dukket opp idag. Kjedelig, men vi hopper over i en ny prøveperiode og satser med friskt mot på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...