Gå til innhold

Skravletråd for oss med IKM UKE 51!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hei,jenter!

Kan ikke si at jeg ser noen skravletråd for oss som gleder seg til å teste i uke 51....

Lager en til oss jeg,for jeg er jo ikke alene har jeg sett;)

Jeg har hatt el denne helgen,så vi har "jaktet" iherdig!! Er 1pp,så jeg forventer ikke så veldig mye denne mnd,men prøver man så prøver man...

Har ikm 21.desember!!!

Lykke til,jenter:)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Slenger meg på jeg! Har vel strengt tatt ikke IKM før på julaften, men siden jeg har korte sykluser forventer jeg egentlig at tanta forhåpentligvis ikke kommer den 22., og kjenner jeg meg selv rett klarer jeg vel ikke å la være å teste da tenker jeg ;) Jeg er nå i min sjette pp, og den andre pp etter SA tidlig i oktober. Håper på full klaff før året er omme! Beregner EL nå i helgen jeg også. Tester du?

2 sjarmtroll, er dette ditt tredje barn eller? Jeg har en herlig sønn på 2,5 fra før av.

Skrevet

Hei hei!!Jeg hadde el slutten av forrige helg (tror jeg..) og ikm 20.12. Er så utrolig spent.. men er i 1 pp så må være litt realistisk også for sjansen for at den sitter på første forsøk er kanskje ikke så stor... Men håpet er der=) Bruker dere el-tester? Jeg prøvde, men de var ikke så greie å tyde..

Skrevet

Tittei:)

Jeg har ikm 23.desember tror jeg:)! så jeg slenger meg på skravletråden:) har "jakta" iherdig i helga vi og. skal være borte fra i dag til onsdag.. så jeg håper virkelig ikke at vi går glipp av sjansen de kommende dagene... mn onsdag flytter jeg hjem til sambis for godt igjen heldigvis:)

er i 4 pp, og håper fortsatt på en perfekt julegave:)

Skrevet

hei, jeg bruker el-tester, de stimlene fra billige-tester, er ikke helt fornøyde med de.. har funnet ut at det egentlig er best å ikke teste, vet jo sånn ca når el finner sted lell om syklusen er noenlunde stabil:)! testene er så svake og usikre syns jeg, skjer det ikke noe på testene når jeg tror det skjer noe så blir jeg bare smådeppa:(

Skrevet

Heisan! Begynte prøvingen onsdag, så er usikker om vi traff el. (IKM 20) Er som sagt første mnd. vi prøver så, er vel litt optimistisk at det skal klaffe på første forsøk....:-)

Jeg har ikke brukt el-tester. Vil prøve å ikke stresse for mye med det....men jammen ikke lett.

Er forresten nummer 4 vi prøver på.

Skrevet

Hei på dere jenter.

Jeg hører også til IKM uke 51. EL er forbi for min del, bare en ukes tid igjen til jeg kommer til å teste nå... Ventetiden er så laaang. Orker ikke å håpe for mye, for jeg har som dere ser av nicket mitt blitt skuffet en del ganger i løpet av de siste årene. Men jeg sier veldig takk til en spire i julegave i år... ;)

Jeg har testet med eggløsningstester. Er greit for å sjekke når i syklusen man har EL, men hvis syklusen er stabil er det liten vits i å teste hver mnd. Men det er jo litt spennende å teste etter EL... Man får se to streker som man veldig gjerne heller skulle sett litt senere i syklusen på en annen test :o) He, he..

Lykke til alle sammen. Håper julenissen er tidlig ute med gavene i år, og at det kommer masse positive tester i uka før julaften.

Skrevet

Hei

Jeg har ogsåikm 23 des. har vel el i dag eller noe. Syklus på 28dager. Fikk to streker på fredag, men teststreken var svakere enn kontrollstreken og da er den jo negativ. Har ike hatt to streker etter det. Jeg håper vi klarer det denne mnd. Dette er vår 5pp. Snakket med legen og hun mente det var lurt å teste etter el siden man ikke har det hver mnd. Det skulle også komme mer naturlig det med sex. Vi har stresset litt mye de første pp. Har liksom hatt sex fordi vi har følt at vi må og ikke fordi vi har "lyst". Har jo selvfølgelig alltid lyst på sex med min kjære, men kan bli litt krampeaktig hvis dere skjønner hva jeg mener. Mulig jeg er alene om dette, men for oss le det iallefall sånn. Lengen sier jeg ikke skal tenke på det å bli gravid så mye, men det er ikke så veldig enkelt :-)

Men det er vel som hun sier. Det er ikke uten grunn at par som adopterer plutselig blir rgavide på naturlig måte...

Lykke til alle sammen. Håper vi får en voksende julegave i år alle sammen. Skal rydde litt jeg nå før svigers kommer på middag.

klem fra meg.

Skrevet

Hei igjen!

Bare et lite spørsmål her, ble litt forvirra etter innlegget ditt cecan - stemmer det at man ikke har EL hver måned?? Jeg er ikke så oppdatert på den slags anatomi jeg, men trodde det skiltes ut egg i hver syklus? Hvorfor kommer tanta dersom det ikke har vært el? Som sagt, litt på jordet med den slags!

Klem

Skrevet

hei hei.. litt forvirra jeg nå.. hadde tr 20.11 og regnet da ut at el var mandag/tirsdag forrige uke. Kan dette stemme? ser at flere har el først denne helgen men venter ikm rundt 20. som meg Kan jeg ha bomma veldig på el da? hmmm.. akkurat slutta på p-piller så har satset litt på at jeg skal ha ikm 20.12 igjen.. Dette er neimen ikke enkelt=)

Skrevet

Hei Miemamma!

Ja dette er mitt tredje og siste barn;) Har to gutter fra før,på 5 og 3,5år.

Så kanskje kommer jenta denne gangen?? Og om ikke tar jeg gjerne en gutt til:)!!

Har ikke testet el denne mnd,men kommer garantert til å ta en test den 21. om ikke før.... Alt for spent og nysgjerrig til å la det være,hehe..

klem

Skrevet

Hei carolinem!

I følge kalkulatoren her hadde jeg el på torsdag,og da jeg ikke har testet el,tenkte jeg at vi måtte ta hensyn til litt +/-,så startskuddet skøyt vi på onsdag og har jaktet siden.. Derfor tenker jeg at jeg hadde el mellom onsdag og lørdag et sted;) Siste mens var 23.11.

Så sånn jeg kan se det stemmer det nok at du hadde el rundt de dagene du trodde selv...

klem

Skrevet

Hei hei! Takk for svar=) blir litt sånn små paranoid av dette jeg.. hehe.. Syns ventetiden fram til IKM nå går utrolig sakte og er fryktelig spent på om vi har "truffet" denne mnd. Så da er det bare å krysse fingrene=)

Skrevet

usikker jeg også på det..., har el i dag tror jeg, men hadde el smerter på fredag, men har lest en plass at smertene kommer 24 til 48 timer før el, ikke når egget slippes men prossessen fo at det skal slippes..tror det var inne på barneverden.no.., men har kost fred og lørdag, og denne dagen er ikke over:-) hehe lykke til alle sammen:-)

Skrevet

hei

var ikke meninge å forvirre, men det var det legen sa til meg. Hun sa man kunne få mensen selv ute el. Kan ikke så mye om dette her jeg heller, så vi får skje hva som skjer. skal se om jeg finner ut noe på nettet :-)

Skrevet

Til cecan: No problem! Bare lurte jeg, og en lege har helt sikkert rett i det, kjipt for oss prøvere, men so is so! Får bare håpe vi har EL denne måneden vi :)

Teoretisk sett skal vel jeg ha EL i morgen, men har større tro på at den har vært / er i helga. Har hatt litt stikninger i magen i helga, så kan vel tyde på EL det eller? Håper det!

Skrevet

Hei!

Dette så ut som en tråd for meg. IKM 18.desember. 1pp, men er så sikker på at jeg er gravid, så selv om jeg faktisk ikke tenker mye på det (dvs jeg tror mannen min syns jeg tenker mye på det. hehe), så blir jeg nok ganske skuffet hvis mensen kommer istedet.

Ikke brukt test for å finne el. Kun sex en gang den dagen jeg følte på meg at jeg hadde el. Mannen var bortreist dagene før og etter. Men vi hadde full klaff på første forsøk sist, og alt stemmer på en prikk med slik jeg hadde det sist. Legger nok større innsats i det neste mnd hvis det ikke blir noe av nå, men håper og tror:-)

Skrevet

Hei hei=)

tror jeg har ikm den 17, litt usikker for har ikke fulgt med på el og tanta før vi begynte å prøve.. dette er den første ordentlige pp vår...

kjenner ingenting enda jeg, var kvalm og løp på do i et strekk i ei uke her, men tror selv det var for tidlig til å kjenne noe...

tenkte jeg skulle vente til den 24 med å teste hvis tanta ikke kommer nå, men vi får se om jeg klarer å holde meg så lenge... kan jo å hende at syklusen ikke er sånn jeg tror den er... men den som venter for se, rimelig sikker på når jeg hadde el nå sist i allefall...

men det er jammen meg lenge å vente på IKM når man venter på noe ja;) Synes det har tatt en evighet....

Skrevet

Hei hei damer:-)

Da tror jeg EL var over for denne gangen(i går?), så da er ikm 23. for min del. Så er det bare de treige ukene igjen fram mot ikm da...... De er så umenneskelig lange, og jeg er så vannvittig utålmodig!!! Håper så inderlig den sitter denne gangen! Kjekt med disse ikm trådene. Kjekt å lese hvordan det går med dere andre som er i samme båt.

Så ønsker jeg alle lykke lykke til, og håper det blir MANGE fantatiske jule overraskelse!!!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

Hei!! Bare lurer på ca hvor mange dager etter el egget fester seg.. og det gjør det!!:) Og om det er noe som føler de har begynt å få noen symptomer nå når det nærmer seg IKM med stormskritt... selvom det føles som en evighet=( Går lissom å venter på at jeg skal føle at noe er på gang eller ikke..

Skrevet

Har akkurat lest nå at egget fester seg rundt 6-8dager etter mens;)

Utrolig lange disse dagene her,men den som venter på noe godt(forhåpentligvis) venter ikke forgjeves:)

Lykke til jenter!!!!!!!!!!:)

Blir moro å følge med dere...

Skrevet

2sjarmtroll: Håper du mener etter el...? hehe..=) Ja vi har en meget spennende foran oss nå!!

Skrevet

Hehehe.... Jaaa,selvfølgelig!!hehe.. Gikk litt fort i svingene her,også dreier tankene seg mye om mens/graviditet for tida;)

Sorry slurven,hehe!!

Skrevet

holder denne litt oppe..:-) kjekt å høre om andre i samme båt:-)

Skrevet

Joho! Her var denne skravletråden jeg definitivt bør være en del av! Hi-hi! IKM 23. des, 1.pp etter MA. Veldig skummelt og morsomt på en gang. Selv om jeg har liten tro på klaff 1.pp, da. Man kan jo håpe. Og hvis ikke, blir det vin til julematen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...