Gå til innhold

Skravletråd for oss med IKM UKE 51!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia kattungen..har også ikm 23, slå følge ?:-) har mistet 4 ganger så " gambler" denne mnd..venter på kromosom prøver..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjerne det:) Tenk at du har mistet 4 ganger og virker som du er ved godt mot. Snakk om tøff. Nå føler jeg meg skikkelig pingle i forhold. Men så bra du blir fulgt opp med prøver ol. Skulle egentlig bare mangle...

Gøy med IKM samme dag, hurra!! Heier på deg *heia heia* :D

Skrevet

Jeg har også ikm 23. så jeg henger meg gjerne på dere. Er spennende å følge med på andre også!!! Så krysser jeg fingrene for at alle tre tester positivt lillejulaften:-)

LYKKE TIL JENTER:-)

Skrevet

Hei M-79!

Ja, det hadde vært supert om vi testet positivt på lille julaften alle 3:) *Håpe håpe* Kommer nok til å kjenne godt etter symptomer ol denne gangen, siden det er 1.pp e MA. Det er liksom ekstra spennede siden det er så lenge siden sist- er nok litt ekstra ivrig, he he:D Men nå er det vel bare å vente....

Lykke til, heier på deg også!

Skrevet

Hei å hå. Artig innlegg dette. Det ser ut til at vi kan bli mange dersom alle er heldige. Skal ha mens igjen den 20.12...men håper at den ikke kommer selvfølgelig. Blir vel en del av oss som sjonglerer mellom august og septemberklubbene da... For min del blir det evt termin ca 31.august 08. Var opprinnelig i mai-klubben men hadde MA i uke 11/12.

Lykke til, til alle sammen. Blir gøy å følge med dere.

Skrevet

hei hei kattungen:-)

kjenne etter symptomer ja- det kan jeg love deg!!! Og jeg kommer garantert til å teste før "lille" også;-) Er en meget utålmodig sjel! Særlig når det kommer til dette.

Og så ønsker jeg deg ekstra lykke til!!!!!!!!!! Fælt du har måtte gå igjennom MA..... Men utrolig flott du er ved godt mot! Vi krysser fingrene for positive tester og at spiren sitter!!!

Skrevet

Moro å se at vi er så mange:)

Gøy å ha noen å følge med på,også krysser vi fingrene for at vi slår følge over på 1.trimester!!

Ikke bare har vi IKM uke 51 jenter,men en annen ting vi også har til felles,er at vi alle føler dagene mot TR går utrolig saaaaaaaaakte;)hehe..

Godt vi kan skravle litt på denne tråden så lenge da!!!

klem

Skrevet

Lykke lykke til til deg også anki72. Håper på den fineste julegaven man kan få for din del (og for min og alle de andre her inne;-) ).

Lykke til og håper den sitter!!!!!!!!!

Skrevet

Nå er jeg veldig utålmodig!!! Kjenner masse skjer i kroppen idag, men spent på å se om det er tr eller kanskje at egget fester seg?! Tror dette kommer til å bli en laaang uke=( Krysser fingrene for at det klaffer for alle som er her=) Da skal jeg ha den beste julaften noen gang!!

Skrevet

helt enig med deg Carolinem: hadde vært den beste jula ever.....

Lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Den henger jeg meg på... Tenk å få en spire i julegave!!

Jeg har 2barn fra før,men er like "tullete" denne gangen,om ikke mer;)!!

Det kan ha noe med at denne gangen er den siste da,hehe...

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Ser det er flere som er utålmodige ja!! Tida er lang, selv om det er desember og mye som skjer!! Når tenker dere å teste? Har egentlig IKM 24. jeg, regnet etter vanlig syklus, men siden det bare har gått 25 - 26 dager mellom tantene i det siste tror jeg at jeg kommer til å teste ihvertfall 22. des. Hva slags symptomer har dere?

Skrevet

Hei anki72!

Skulle egentlig også vært i mai-klubben, mistet uke 12/13:( Så da er vi ca i samme rute. Jeg har ikm 23. Lykke til, håper du får en fastklort spire denne gangen!!

Skrevet

Hei M 79:)

Tuuuusen takk for lykkeønskninger!! Håper for deg også. Tror jeg faktisk ikke skal teste før IKM hvis jeg ikke begynner å brekke meg el. Det gjorde jeg sist j var gravid kvelden før IKM og skjønte at nå var noe på ferde. Jeg bare venter og ser om TR kommer, har den ikke dukket opp før 24. tester jeg, så jeg kan kose meg med vin på kvelden. Hvis det ikke hadde vært jul, hadde jeg sikkert ventet enda lengre (liker jeg å tro, hvertfall, knis).

Skrevet

he he he he:-) ja vi er noen utålmodige sjeler på denne tråden:-)

Da hååååååååååper jeg inderlig at vi alle kan gå sammen inn på første tri, er så koselig gjeng dette, og at utålmodigheten vår blir belønnet;-)!!!!

Skrevet

Dette er ganske fjernt å si egentlig,men jeg føler virkelig at den satt på første forsøk denne gangen;) EL smertene mine har ikke blitt borte,og jeg føler meg virkelig gravid!! Enda det er en uke til jeg kan teste,hehe...

Skulle det være sånn at jeg tar feil,vet jeg hvem jeg skal legge skylden på,og h*n heter PSYKEN:)!!!! Ikke helt god bestandig h*n der;) ha ha..

Skrevet

Hei alle medsøstre!

Jeg har IKM 18.desember, tror jeg iallefall. Har hatt lange sykluser siden forrige svangerskap. Fikk igjen mensen først i juni, godt over 1 år etter forrige fødsel. Men sist syklus var endelig på bare 28 dager, så da håper jeg vi traff EL! Dette var egentlig vår første skikkelige pp, sluttet på pillen i oktober, men måtte hoppe over en pp pga at jeg hadde tatt antibiotika. Vi brukte et helt år sist før vi ble gravide, så jeg er forberedt på at det kan ta tid... Men jeg innbiller meg at jeg er gravid allerede! Er redd det bare er ønsket som er veldig stort. Skjønt jeg føler meg veldig oppblåst og "rar" i magen. Tok en billigtest for flere dager siden som selfølgelig var negativ, men det var nok altfor tidlig å teste. Når kan jeg begynne å teste når IKM er den 18.?

Lykke til til dere alle!

Skrevet

Haha.. jeg må le litt for jeg har IKM 19/20 og jeg har også tatt en test allerede.. bare for å sjekke lissom.. Har hatt en merkelig dag mtp symptomer, men er litt redd jeg bare kjenner ekstra godt etter nå som det nærmer seg IKM=)

Skrevet

Jeg har også IKM 19 des. Dette er 4pp, og denne gangen har jeg ingen tester liggende, og kommer heller ikke til å kjøpe før neste uke. Ellers tester jeg bare altfor tidlig :)

Lite med symptomer da, eneste er at jeg føler meg veldig støl og øm nederst i magen. Aner ikke om det kan bety noe...

Skrevet

Heisann! Jeg slenger meg også på denne! Har vel ikm 23/24des jeg ... venter nok til 24.med å teste, har 2 barn fra før og fikk ikke positiv test før 2-3 dager over ikm med dem... men klarer ikke vente til 27. liksom, hvis ikke tr kommer da!

Er første pp, og egentlig var planen å vente til mai med å prøve på nr 3... men så ble vi gira begge to, så nå er vi igang!

Har prøvd el-tester for første gang, men ble bare forvirra... håper bare jeg har hatt el da, har hatt sengehygge hver kveld siden fredag, og tar nok en runde ikveld og!

Så er det bare å vente i spenning!!!:)

Skrevet

Hei ... jeg skal ta blodprøve på riksen den 20 desember etter første AIH ... kjempe spent... håper det blir en topp jul på oss i år. 20 pp er alt for lenge.....Krysser fingrene for alle her inne=)

Skrevet

IKM 18. desember her, vel å merke hvis jeg er inne i en av 35-dagers-periodene mine :-P Etter førstemann kom for fem år siden, har syklusene mine variert fra 32 til 35 dager. Forhåpentligvis EL forrige helg ...

Merker jeg er skikkelig utålmodig, enda det er første pp. Kommer nok til å teste i helgen allerede.

Krysser fingrene for alle her inne :-)

Skrevet

vi er mange ja, kos og se at andre er like ivrige:-) alle gangene har jeg ikke testet pos før noen dager etter ikm, så regner ikke med at jeg tørr ta testen før etter julaften, om jeg ikke får ikm 23.... har masse utflod , men det kan jo være etter el i helgen...:-) håper vi får mange pos tester til jul...lykke til og tvi tvi til alle sammen:-)

Skrevet

Ble så glad og lettet over å lese denne reglen. Her er min historie: SA i september. Er villig til å gjøre alt for å bli gravid. Har hatt mensen to ganger etter det. Egentlig hatt småsymptomer hele veien, men den har kommet likeve. Sammen denne måneden. Var kvalm for et par dager siden og trøtt midt på dagen, noe jeg ikke pleier å være og stikkinger på siden. Men alt dette er borte nå. Føler liksom ikke noe annet enn at jeg går HELE tiden og tenker på det. Og jeg mener HELE tiden. Skulle ønske at jeg kunne slappe av og ikke stresse slik, men jeg vil så gjerne. Har ikm 18. desember. Jeg har liksom ikke troen, men håper likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...