Gå til innhold

Hva spiser dere julaften?Og hvor i landet bor dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Oslo, spiser pinnekjøtt(saltet), kålrabistappe og poteter. Riskrem til dessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer fra Nord Norge begge to, men bor på Østlandet. Vi er begge oppvokst med ribbe på julaften, så vi tar det med oss og fortsetter å lage det nå som vi har blitt en egen familie.

Har poteter, brunsaus, epler, svisker og sosisser til og hjemmelaget riskrem til dessert.

Ååååhhh gleder meg sånn!!

Skrevet

jeg bor i buskerud og spiser pinnekjøtt namnam :)

mammas hjemmelagde kålrabbistappe, åhh blei sulten nå ja :D

Skrevet

Pinnekjøtt julaften og svineribbe 1 juledag. Vestlandet.

Skrevet

Vi har pinnekjøtt på julaften og ribbe 1. juledag, bor i Rogaland. Kjæresten min er også vant med de samme tradisjonene heldigvis, så neste år når vi skal feire jul i nybygd hus slipper vi krangle om julematen iallefall :) :)

Skrevet

Pinnekjøtt.... :) Mmm. Gleder meg..

Bor ved Molde

Skrevet

bor på østlandet og spiser ribbe

Skrevet

Vi spiser ribbe,medisterkaker og julepølser...bor på Øst-landet

Skrevet

Vi bor på østlandet og spiser (selvfølgelig) ribbe med tilbehør... MmmMMmmmMMmmm det er godt det :o)

Skrevet

Ribbe med julepølse og div og ikke minst LEFSE! Bor på østlandet.

Skrevet

bor i Trondheim. å vi har terteboller i tertesjell til forrett og ribbe,pølse,medisterkaker m/tilbehør som hovedrett....

gubben savne pinnekjøtt da, kjæm fra Florø.. men æ klare ikke lokta tå d æ... dessuten feire vi julafta heim t mine foreldre:)

Skrevet

Ribbe, bor i Trondheim. Kunne heller tenkt meg lutefisk jeg da, men lite gehør for det i heimen gitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...