Gå til innhold

Hvordan går det med uke 49jentene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Først og fremst; gratulerer så mye morelli!!! Ble glad for å lese at det er noen av jentene her inne som har skutt blink:) Spent på å høre hvordan det gikk/går med resten også.

For min del stemte min bange anelser....tanta kom på besøk på fredag -1 dag etter IKM. Hadde egentlig ikke hatt de helt store forhåpningene ettersom jeg og sambo bare fikk lagt inn ett forsøk 3 dager før EL (pga reise), men allikevel begynte jeg jo å håpe litt da. Etterhvert som IKM nærmet seg ble jeg derimot stadig mer overbesvisst om at det ikke var noen spire...følte det liksom på kroppen. Var gravid for 3 år siden (noe som desverre endte i MA) og da var mange symptomer på plass veldig tidlig. Den gangen ble jeg gravid på første forsøk så kanskje derfor jeg fikk litt håp denne gangen også:)

Har bestilt EL-tester fra billige-tester, så denne gangen skal vi prøve litt mer målbevisst. Tror denne pp blir litt mer spennende sånn sett! I mellomtiden skal jeg kose meg med noen glass vin, og kanskje ta med typen på en sushiaften:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda ikke fått IKM.. skulle hadd den søndag 9.des.. skal i vei å kjøpe clear blue idag.. Er d noe håp?

Skrevet

Klart d er håp! Så spennede:)

Her har ik tanta kommet enda heller. Hadde ikm torsdag 6.des, men har tatt test og er ikke gravid. Håper du er heldigere :)

Skrevet

Men jeg tok en billigtest nå, strimmel.. den visste negativ! Pokkern å... Hvor er mensen egentlig?

Skrevet

Melder min og savnet! Men bare denne mnd så vi kan komme i gang med neste pp, altså :)

Skrevet

Vel, vel, hadde ikm fredag , sjekket negativ torsdag men ingenting skjedde, faktisk symptomer denne mnd og ble ekstra nysgjerrrig siden mensen lot vente på seg-meeeeeeeeen der kom den jammen med dunder og brak!!!! skikkelig dårlig denne gangen!!!! Lå en hel dag i senga, hjemme fra jobb. Urk!! Går neste pp friskt i møte- syns nesten det blir enda mer spennede nå framover siden jeg hadde flere symptomer denne gangen. spent på hva jeg kjenner DENNE mnd :-) Over i pp 3.

Skrevet

HVOR BLIR DET AV tante rød? :/

Tok test idag, (ikke billigtest)... Og selvfølgelig var den negativ! Pooookker å!

Hvordan blir det nå fremover da? Blir eggløsning førskjøvet?

Skrevet

Eg og venter på tanta! Har kunn tatt billigtester, "sparer" fortsatt på CB. Men no er eg snart ei veke over IKM og mensmurringar kvar dag.

Men eg trur vel kanskje at PCOSen plager meg igjen. Men eg skal til gynekologen neste veka, så visst ikkje TR er kommet til da får eg håpa han kan gi meg svar..

Skrevet

Huffda :( FÅr håpe det bare er naturen som spiller deg litt på nervene :)

Nei d er sannelig ikke lett! Blir jo helt satt ut jeg, får bare negative tester, billigetester jeg å... sååå....Føler jeg er gravid- men har jo sååå inderlig lyst da, så kan jo være det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...