Gå til innhold

Hvordan går det med uke 49jentene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen

Jeg testet i går, den var veldig negativ. Har ikke fått tr enda, men kjenner vel at den er på tur. Likevel klarer jeg å innbille meg symptomer .. hehe

Når skal dere teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er på vei her også kjennes det ut som:-)

vi får bare fortsette å håpe...

Skrevet

Hvem skal teste når??

***********4desember************

***********5desember************

***********6desember************

***********7desember************

Morelli - Ikm og tester denne dagen

***********8desember************

***********9desember************

Skrevet

Hvem skal teste når??

***** ******6desember************

SommerBris (tar en test 5/12, er så nysgjerrig)

Skrevet

Hvem skal teste når??

SommerBris-tar en test idag-veeeeldig nysgjerrig.

SommerBris-Ikm denne dagen

Ble litt feil den jeg skrev istad.

Har ikm 8des, men tester 3 dager før:)

Lykke til jenter.

Skrevet

Så.. da har jeg vært og kjøpt en CB digital test. Har IKM i morgen, ca om jeg har forstått denne syklusen min riktig ;) Tenker kanskje teste på morgenen, men vet ikke.. kanskje best vente til helgen kommer?

Bryr meg ikke om at den var for dyr til å "sløse bort unødig", men redd for skuffelsen. For våger vel i grunnen ikke tro at jeg er gravid, men lever likevel i en liten boble av håp. Aldri vært gravid før, så aner jo ikke hvordan kroppen vil reagere om jeg så hadde vært gravid..

Var proppfull med symptomer forige uke:

kramper nederst i magen,

periodevis stikking i magen,

noe kløe i brystene, samt såre brystvorter,

noe øm korsrygg

endel utflod(om kan være symptom) med noe lignende el-slim fredag ettermiddag..hmmm..

mye drømer

irriterende humørsvingninger

tretthet

frøs lett

I går og i dag har jeg i perioder hatt veldig vondt i hodet, vært sur og slapp, føler meg syk uten å være det. litt kramper i magen på mogenen.men ingen andre symptomer.

Har jeg likevel en mulighet til å teste positivt?

Går rundt og tenker "det vil ikke skje meg at jeg er så heldig å bli fort gravid" - men hvorfor ikke!!!

Hvordan går det med dere andre jentene med ikm denne uken?

Symptomer på vei? Tenkt teste dere snart? :)

Skrevet

Hei, har ikke vært helt på nett i dag jeg, for jeg måtte plutselig reise til mine besteforeldre på dagen i dag. Mormoren min har blitt skikkelig dårlig og morfaren min blir jo helt utslitt av å holde på med henne hele dagen og natta. Det virker som hun skal stå det over altså-dama er seig! Men når de ringer og spør om jeg kan komme så får jobb være jobb! Heldigvis hadde de full forståelse på jobben da, jeg ble bortimot dytta ut døra, så det var bra!!

Ble det bra julekalender miobell?? Vi har annahver dag vi da, for jeg vil både ha og lage ;) Men så gidder jeg ikke finne på 24 ting. Håper seff at lørdagens gave er i boks-tenker å teste da jeg (hvis tanta ikke har kommet da). IKM er torsdag... Er ikke akkurat proppfull av symptomer, men noe er det da. Har plutselig fått kviser under armene og i hodebunnen - jeg som aldri har kviser!? Også griner jeg for den minste ting! På jobb og i bilen og overalt-folk må jo tro jeg er sprø snart! Rimelig irritabel også, men det kan jo like godt være PMS? Jeg aner jo ikke hvordan jeg er uten piller ;) Men så har jeg hatt et par sprø drømmer, og jeg bruker aldri huske sånt. Så håpet er der det ;)

Skal krysse fingrene for dere som tester i morgen!!

(Limer inn denne på slutten)

SommerBri s-tar en test idag-veeeeldig nysgjerrig.

Kjerstipusen (om ikke tr har dukka opp enda)

Skrevet

SommerBr i s-tar en test idag-veeeeldig nysgjerrig.

dollypopp

Skrevet

Hei igjen:)

Da er det bare en dag igjen til IKM...spennende! Men desverre begynner jeg idag å føle meg litt rar i magen på samme måte som jeg alltid gjør når jeg skal ha "tantebsøk"... :( Jaja. fortsetter å krysse fingrene, dette er tross alt bare 1. pp, ser det er mange her inne som har prøvd lenge. Bare jeg som må lære meg å være tålmodig:) Hvordan står det til med deg kjerstipusen? Spennende å høre, siden vi har samme dag!

Kjempegøy med julekalender til samboer ja! Jeg har også en 5-6 gaver igjen, og hadde jo selvfølgelig i morgen og fredag åpne, i tilfelle jeg kunne henge et lite testresultat der:) Idag har jeg derimot slått fra meg denne tanken, og har gått til innkjøp av kvikklunsj og flaxlodd som blir hengt opp i løpet av dagen. Har egentlig ikke kjøpt så spennende gaver. De fleste dagene får han fox, nox, tyggis, kick osv...godis altså, men et par dager har jeg "slått på stormtromma" med H&M's herreserie med body wash og body scrub! Ikke så dyrt akkurat, 25 kr pr stk ca. Nærmere jul får han et par dvd'er jeg fant til 80 kr og som jeg muligens hadde kjøpt uansett, hehe:)

Da var det tilbake til eksamenslesinga....håper mer på at "tante" holder seg unna og at testen går bra enn at eksamen gjør det! Feil fokus kanskje, men....

Skrevet

linus77 (men føler tr er på vei...)

Kjerstipusen 1pp

Skrevet

Ang. symptomer miobell, så stoler jeg ikke selv så veldig på meg selv! Jeg finner symptomer hele tiden, og samboeren min bare ler av meg og synes det hele er søtt! Jeg har sagt til at at dersom jeg ikke er gravid, burde jeg nesten gå til legen for å finne ut hva annet som feiler meg :P

Det eneste "symptomet" (hvis det er det da?), som er utypisk meg, er at jeg har hatt svært levende, merkelige drømmer de siste nettene, de fleste rett og slett vært litt skremmende! Mye rart som skjer med magen også, men det er vel kanskje det til vanlig også....bør ikke legge så mye i det føler jeg. IKM er i morgen, og jeg kjente nettopp at jeg begynte å få den samme følelsen der nede som jeg pleier når tr er på vei:( Eneste positive/uvanlige er at jeg faktisk pleier å spotte litt 2-3 dager før tr dukker opp....men kanskje det er det som starter nå..umulig å vite. Har ikke ømme bryster slik mange nevner....tar meg selv i å sitte å undersøke og nesten klype meg selv bare for at jeg kan si at: ja der stakk det litt ja, hehe:)

Skrevet

Uffda, klarte å kopiere med signaturen din der kjerstipusen...retta opp nå da:)

Skrevet

Morelli (kanskje)

Morelli - Ikm og tester muligens denne dagen

GRAVID

Dollypopp

Skrevet

Godt å høre at tanta holder seg vekke hos deg også linus! Hun har ikke kommet hit heller enda, og jeg aner egetnlig ikke om jeg føler at hun er på vei eller ikke. Har ikke så mye symptomer verken den ene eller den andre veien. Må innrømme at jeg er "livredd" hver gang jeg har vært på do og tørker meg-er det noe rødt der??? :S Jaja-tester på lørdag morgen om tr ikke har kommet til da. Men må le av den kommentaren din oppi her, med så mye symptomer vi har her inne så må det jo være noe ;)

Det var jo bra kalendergaver det da! Han min har litt noia for alt som heter hudpleie, så kommer jeg hjem med det blir det nok ikke kjempepopulært ;) Hihi. Men hittil har han fått flaxkalender, potetgull (dagen etter julebordet ;) ) og sjokolade. Også har jeg kjøpt inn et julehefte, kinderegg og barberskum. Skal se om jeg finner noen sokker også tenkte jeg å ta en tur på kondomeriet og se om jeg kunne finne en gave derfra også. Blir nesten litt gave til meg også det :)

Hvordan går der med dere andre og tanta da? Holder'a seg vekke? Håper det!! Er litt ekstra spent på deg, da, miobell-du har vel IKM i dag??

Skrevet

Ingen tr her enda....

Hvordan er det med dere andre?

Flere som venter spent på om tanta dukker opp eller ikke?

Har ikke testa enda, da jeg virkelig ikke har hatt troen denne pp, men kjenner je begynner å lure litt nå når den ikk har kommet. Men sikkert bare litt forsinka. Har vært litt stabil etter fødsel.

Skrevet

Morelli (kanskje)

GRAVID

Dollypopp

Morelli:-)

Skrevet

Ventet egentlig mens den 5. desember (trodde jeg..) hadde jeg reknet meg frem til, så ble jo egentlig glad når jeg gikk 2 dager over tiden idag, men syklusene mine har vært så uregelmessige i d siste. Såå jeg tok en test idag jeg, med håpet intakt, men der var d bare en liten ensom blå strek å vente.. Så jeg rakk d ikke før jul.. Huff, blir litt lei av denne testingen som ikke går noe fremover :(

Skrevet

Hei!

Håper det går bra med dere her. Har ikke vert her inne på en stund, så har ikke skrevet meg på listen. Men hadde ikm den 5. desember. Så er nå to dager over tiden, men tør ikke ha noen forhåpninger. Sist gikk jeg fire dager over tiden. Har tidligere hatt regelmessig, men det virker som om at etter vi startet prøvingen har det bare blitt tull. Kanskje jeg har håpet for mye :)

Skrevet

Amino GRAVID: første pp!

Morelli (kanskje)

GRAVID

Dollypopp

Morelli *vil ha 2* 2pp-1sa

Skrevet

Amino GRAVID: første pp!

Morelli (kanskje)

SommerBris-Ikm denne dagen-IKKE GRAVID

GRAVID

Dollypopp

Morelli *vil ha 2* 2pp-1sa

Skrevet

Åssen går det med dere jenter?

2 som har blitt gravide bare??

Å, hadde håpet på flere da!!!

Jeg er hvertfall kjempe happy:-D

Skrevet

Testa negativt lørdag kveld, så jeg regner med at det betyr at vi er over i neste prøveperiode selv om ikke tanta har kommet enda. Eller?

Skrevet

Samme her, venter enda på mens. skulle komment idag, men nieda, ikke enda ! Negativ test fredag og igår. billigetester.. hmm.... er d noe håp?

Skrevet

Hmm..merkelig.

Ei annen her inne fikk tanta en uke etter ikm. Kanskje det har noe med stress å gjøre? At man venter og venter og tenker mye på det? Ikke vet jeg. Men så lenge ikke tanta er her er det jo fortsatt håp;-)

Skrevet

Ja her er tanta fortsatt ikke kommet og tok en test med morgenurin som var like negativ så nå har jeg offisielt innsett at denne pp er over og at d nå bare er å vente. Vente på at tanta skal komme så vi kan gå inni ny pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...