Gå til innhold

Malin!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er på tide at HI slenger ræva si over på skravle nå. Det blir nok i tøffeste laget herinne.....;-P

Skrevet

At Malin e frekk i kjeftene no vel ikkje nåke nytt? me lika ne fordeom me!

drive stortsett å sniklese, men no va ej berre nødde! Malin gir oss snoklesara mykje go underholdning!!

Skrevet

Jeg tror faktisk ingen la merke til at det var en skrivefeil.

Skrevet

Altså ,atte ,hæ??

Jeg har helt motsatt inntrykk av malina jeg. Hun er ærlig og sier hva hun mener. Et slikt menneske som du vet hvor man har. Hun gir da massevis av seg selv i positiv mening også. Kvass, ja ! , men dette er en krangleside!!!

Skrevet

De va no aldeles ikkje negativt meint! men ej kan godt sei at ho e kvass istaden for å sei at ho e frekke! heite de asså...trudde faktisk de gjekk and å skrive uten å legg band på sej her ej!

Men men...eg skal ta på meg takten og tonen min, skrive utan å nytte dialekt og nøye meg med å lese innlegg eg!

Men malin likar eg uansett, om ho er kvass, frekk eller kva de måtte meine!

*rope*

MALIIN du he fans!!;P

Skrevet

Jeg sier det igjen. Siril? Er noe med det spataplasj greiene, og når skreiv du jo dialekt og. Er jeg på bærtur?

Skrevet

Sei de igjen? he du sport før? *forvirra og fyl aldri medi nettverden*

men nei,du ekje so longt på bærtur nei!!:) Heimatt i jula??

Snakkte me ne anette sist ej va heime, ej he trua på treff nepå snuå!!

de må berre innrømmast, de litt vitti!!:)

Skrevet

YAHAH JA!!! FOR DET ER MALIN SOM ER UFORSKAMMET HER INNE...

Ahahahaha

Skrevet

Ja, spurte på dinna tråden om baby med hard mage;) Jepp vi reise oppigjen fredagen og blir til over nyttår. Skal ha huset te svigers for oss sjøl heile jula, thoho! Ja, me må møtast, he nå hverken sett di eller anette sin.

Skrevet

åja

Svarte ej på den?? *senil*

hehe

JA de må me!

Kor deili me hus aleine!! ska vere opp i lida me! åsso kjeme bjørnar å dei også...so der verte fullt i allefal, men e jo kjekt me då! :)

Skrevet

Ja, he snakka litt med na på fjesbokji. Artige kar gute has da, like fare sin ihverffall:)

Kor det går med di da? Lært sej å gå?

Skrevet

ja! han e steikje like faren

Neidå...gjenge ikkje endå..røyse sej opp, å går me babygymmen...he kjøpt san fancy briovogn te ne, men babygymmen e vist mykkje beire å gå me...forstå de den so kan...men no he ho no jaffal dokkevogn...hehe.

Di si då? nye kunsta kvar dag?

Skrevet

Nja, ho vil så gjerne framover, men fekje det heilt til, så det enda med at ho skobba sej bakover:p men, ho lærte seg endeli konseptet med å drikke ta koppen sjøl i dag. Vi he kava med det i nåken mnd. no, men ho he liksom ikkje korleis ho skal få vatnet ut sjøl- men i dag skjønte ho det da, såg liksom på ne at det ei lyspære slo sej på, hehe.

Va det i jan eller feb du fikk? Huska datoen men ikkje mnd:p

Skrevet

jaja.. hvis du er sunnmøring malina, så forklarer jo det en hel del... eller alt faktisk..

Folkens; dere må tilgi henne, for hun vet ikke hva hun gjør...

Skrevet

He du de vanskeli me dej sjøl annonym??

hehe...kan ikkje vere greit also! å her e tråden din heilt kuppa me juleprat...off kor ekkelt du må ha de inni dej no!! staakar

Malina: Kor flinke ho e!!

ej fekk i februar...ej huska verken dato elle mnd på di ej *gå å skamme sej litt* elle på anette sin for den del..eller ho fekk i slutten ta feb...gjorkje ho? å du i mai eller nåke?? *senile siril*

Skrevet

25Mai fikk ej. Trur anette fikk 28feb.

Ti dokke kjøme te jul da?

Skrevet

rekna me de verte fredagen eller laurdagen me fær oppover...ska jobbe veka før so må sjå kor mykje ej fe pakka og slikt.

Heite de for en hukommelse du he då!! datoa forsvinne rett jønå haude mitt!! i dag va ej so trøtte å leide at ej greidde å gløyme at ho Guro ha gjibburs!! *slå sej sjøl hardt i panna*

Eller....glømde egentlig ikkje at ho ha bursdag, men va overbevist om at de va onsdag...att de går and also

men men...me lyte nå snakkast! dokke kjeme no vel en tur opp i lida me vel?

kanskje du he msn, so kan me avtale å trefast?

Skrevet

E det no ej ska vær sjikelig kjip å sei at ej faktisk viste at ho guro hadde bursdag? :P veit ikkje koffor ej viste det egentlig, he vel bære såtte sej fast. Huska når ho vart fødde å du ringte på morgone for å fortelle;)

He msn ja, sende dej adressa på pm ej.

Skrevet

hehe!! va bra kry den morgenen ja!! :)

Men also...ej visste de at ho hadde bursdag på torsdag...berre at inn i haude mitt so va de onsdag idag...va passe flau når ho ringde me nye mobilen sin å ej satt på jobb ja!!

Skrevet

Skal ikkje sei et ord. Ej glømde ne Ida, åsso fikk ej meld ei VEKE ettepå om at ho hadde fått sej nye mob. i bursdagsgåve. Panikk ja. Blei ei unskyldning om ødelagt telefon, våre bortført av ailiens i ei veke og krig i Oslo osv.

Skrevet

ånei!!

de då en ska legge ut ei longe ramse om kor forferdelig postvesenet i dag e, åsso gå på postkonotet å trygle dei om å stemple pakken me et par daga før dagen hinna!!

Va smart ej...kjøpte pakke heime å satte den atte der...so fikk ho mamma sørge for at ho fekk den...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...