Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hvorfor er du alltid så bitch når du svarer folk??? Klarer du ikke å være hyggelig mot andre? Er meningene dine så viktige at de må ut selvom du bare har noe å negativt å si? Det er en forferdelig dårlig egenskap!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Er jeg det? Kan du komme med et eksempel?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Har sikkert hundre eksempler!! F.eks. Når noen spør om noe du syns er dumt/unødvendig så svarer du alltid med noe slikt som; Hva er vitsen? Så fort noen blir hengt ut er du der og skriver mer dritt. Du er så negativ og frekk mot andre mennesker hele tiden. Forstår ikke hvorfor?? Er du sinna på noe?? Kanskje du bør prøve antidepressiva som f.eks cipralex eller risperdal? Det er ikke alltid man MÅ komme med de negative meningene sine! Jeg har bare dessverre fått et veldig dårlig inntrykk av deg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Hun ønsker bare så inderlig å være en del av haremet til Dr Yppert og Angelica! Få være en av de som uavkortet kan slenge dritt å samtidig ha en til å forsvare alt det tette som kommer ut )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Eg må sei meg enig med anonym HI;( Du Malin, e ofte frekk mot andre her. Mange ganga du har svart meg frekt. Og eg har også fått dårlig inntrykk av deg..
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg skulle ha spesifisert, jeg ønsker gjerne et konkret eksempel. Siden jeg ikke forstår hva du prater om. Siden du har hundre sier du, så er det vel en smal sak og gi meg en link, eventuelt sakse og lime?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Hvorfor er dere anonyme foresten? Det hadde dere strengt tatt ikke behøvd;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Eks: På en tråd på skravle nå. Du svarer: 83, men hva i h***** er poenget"? Hvis du har noe neg å si så er det vel bare å la være?? Ingen som er interessert i å vite hva du synes i denn tråden vel.. HI spør om hvem her inne som er født da og da, ikke hva du syns om innlegget! Jeg bare begriper ikke vitsen med å være så bitch! Gir det deg noe??
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Helt enig med HI jeg og! Kjedelig med slike mennesker.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Fy faan! Endelig non som tar det opp!! Du e jo frekk!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Enig. Jeg spurte om når jeg kan ha blitt gravid engang. Om noen kunne regne det ut for meg, og fikk til svar; Gå til legen din. Jeg vet da pokker ikke når du ble gravid! Takk for den malin!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Vel, for å svare da. Jeg kan ikke med beste evne forstå hva som er poenget med en slik tråd. Derfor spurte jeg. Det var forøvrig ingen som svarte meg- mest sannsynlig fordi det ikke finnes et menneske som faktisk gidder å lese slike tråder. Men du motsier jo deg selv veldig da. Du sier at om man har noe negativt å si, så kan man heller la være. Men du har jo laget denne negative tråden om meg. Hvorfor kunne ikke du la være? Om dette var noe du virkelig lurte på, så kunne du vel sendt meg en pm. Men nei, du måtte lage en hetsetråd. Det sier da veldig mye om deg HI. Og bare sånn btw, jeg er ganske sikker på at jeg uansett vet hvem du er. Du avslører deg i det andre innlegget ditt;)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Your very welcome, var du gravid foresten?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Bare å komme med det! Hvem tror du at jeg er?? Og denne tråden var ikke ment som hetsing, men bare fakta! Du ser det er flere her som er enig. Og ingen av de har hetsa deg. Bare liker deg ikke fordi du ofte er frekk og likegyldig!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Jeg ser bare en person jeg- annie. For meg er dere like. Men nå kjeder du meg. Begone!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Jeg kan ærlig innrømme at jeg har problemer med deg jeg! Da jeg bytta nick, så fortalte du alle hvilket nick jeg hadde før. Du Hang deg på trådene om meg og slang fra deg eder og galle. Så ja, jeg er enig med HI her jeg! Og det er mange andre tråder hvor du har vært ekkel mot andre. Men det er dessverre sånn du er. Håper uansett at du klarer å se det selv en dag! Man kommer mye lengre med å være litt koselig og ydmyk mot andre;)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 Jeg syns jeg var ganske fair mot deg jeg. Jeg slengte ikke eder og galle, jeg sa hva jeg mente om at du operete med to nick på den måten. Da du sendte meg PM og ba meg om å ikke skrive mer på tråden fordi du ikke ville ha mer oppmerksomhet rundt det, så skrev jeg ikke et eneste innlegg mer. Og det var da vitterelig ikke jeg som skrev hvilket nick du hadde, det hadde du jo selv avslørt i en annen tråd. (Hvordan skulle jeg ellers vite at det var det nye nicket ditt) Hvordan jeg er har du ingen forutsetning for å vite, du har aldri møtt meg. Om du ikke forstår at der kan være forskjeller på hvordan en person opptrer på et nettforum og hvordan en person er i det virkelige liv, så er dette noe du kanskje burde lære deg straks. Frekk? Ja, vel. Jeg vil heller kalle der ærlig. Ekkel, ja vel, noeen fortjener det. Og jeg vil heller være frekk, ekkel og slem. En etterdiltende kvasi koselig og falsk slik som mange andre er her inne.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 28. november 2007 #20 Skrevet 28. november 2007 Her ble det mye negativt gitt.. :-/ Jeg går mot strømmen jeg da. Mitt inntrykk av deg er positivt, og det virker som du er ei morsom jente! Ha en fortsatt fin kveld, og fortsett å være deg selv! Klem
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #21 Skrevet 28. november 2007 hehe... Malin... du er forferdelig mot de anonyme:-) Du trakkaserer, hetser og kommer med spydigheter som "ikke burde forekomme" på en krangleside:-) Vi i "haremet" mitt er stolte av deg..hehe
Gjest Skrevet 28. november 2007 #22 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ingen formening om Malina er frekk eller ei, men jeg har aldri lagt merke til at hun er så til de grader spydig som det virker som her. Det jeg imidlertid har lagt merke til, er at mange Dibbere er over gjennomsnittet nærtagende. På generelt grunnlag vil jeg si at mange her inne kunne hatt godt av et kurs voksen diskusjonsteknink, hvor leksjon en er å innse at ikke alle tenker likedan som deg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #23 Skrevet 28. november 2007 Diskusjoner er helt greit. Ikke det det er snakk om her. Og jeg må dessverre si meg enig i de som synes at malinarompompei er ganske frekk og ikke så lite; Jeg driter i alle andre så lenge jeg får sagt akkurat hva jeg mener selv". Mener du, malina, at man absolutt skal si sin mening selvom det kan såre, bare fordi du ikke vil virke som om du er en etterdilter?? Da er du ikke rent egoistisk og en tanke uempatisk!! Ikke minst selvsentrert. Greit vi ikke kjenner deg utenom dette nettforumet, men da kan vi på den annen side bare diskutere hvordan vi oppfatter deg slik vi ser deg her inne! Og det er nettopp det vi gjør!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 28. november 2007 #24 Skrevet 28. november 2007 Malinarompompei er jo så¨søt=) Dere kan si hva dere vil, men vi som kjenner Malina vet at hun er en bra dame! Hun snakker rett fra levra og er intenst utadvent, men det er jo bare gøy!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #25 Skrevet 28. november 2007 *gjeeesp* gå å spis en marsipangris til tjukka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå