Gå til innhold

Malin!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, greit at jeg sliter med å komme inn i de gamle buksene altså snuppa, men den der var ikke no snill....

Skrevet

Åja, da så:)

Det var godt den ikke var til meg, for da måtte jeg nesten blitt fornærma. Greit å bli kalt tjukka på nett altså, men helst ikke av folk som eksiterer irl... hehe

Skrevet

Du er da langt i fra tjukk schnuppa;)

Men du kan sikkert spise en marsipangris du og, godt for sjela.

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det, men det er helt skrapa for godis hert, jeg holder på å fly på veggen!!

Skrevet

Du får komme hit da, jeg holder på å mekke sjokolade fondant!

Skrevet

Neeeeeeiiiiiiiii, du må ikke si sånn!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det er bare å gi opp anonyme! Malin er rett og slett for treig i hodet til å forstå og skille mellom rett og galt, snilt og slemt, klokt og uklokt, + og - til at det skal komme noe godt ut av dette.

Beklager å måtte skuffe dere, men folk er ikke like, noen er bare sånn!!

Å vi må alle respektere at andre ikke er som oss, vi må vise litt mere medfølelse for sånne folk, de har det ikke godt med seg selv.

Jeg synes synd på Malin, hun kan ikke ha det godt!! Vis litt omtanke for de svake og uvitende!

Trøste klem til Malin

Skrevet

Haha morsomme dere (eller du...? )

Skrevet

Annie 21:11- ja, på et diskusjonsforum mener jeg man skal kunne si meningene sine selv om de sårer. Hva er ellers poenget med å være her?

Skrevet

jeg er en person som sier akkurat hva jeg mener til folk!mange oppfatter meg som ei frekk bitch, men er rett og slett bare ærlig! om folk vil at jeg skal lyge til dem så burde de seriøst få hjelp for da har de et problem med selvtiliten! men dere anonyme dibbere synst jo alle her inne er frekke! men det jeg ville frem til er at hva pokker malin skriver her inne sier vell ingenting om hvordan hun er som person! å tørr no for faen å stå med nick da forbanna anonyme når dere skal si meningen deres!!uansett hvor mye dritt dere synst hun skrive står hun hverfall med nick!

Skrevet

Jeg syns det er rart at de ikke kan stå frem med nick jeg da. Hadde vel ikke gjort noe det. Foretrekker å vite hvem jeg har med å gjøre jeg. Og så hadde jeg kanskje tatt det som ble skevet litt mer seriøst om det kom fra noen som hadde guts til å stå for det

(kaaaaanskje)

Skrevet

Eller.... Lager du hetseinnlegg om deg selv kanskje???? hehe, Det hadde vel vært no:)

Skrevet

meg du mener? nei sier bare at selv om man er ærlig og sier hva man mener, så er det deres problem at dere tar det negativt! er vell bedre å vær ærlig enn løgner spør du meg, men noen har vell bare problem med å ta til seg ting! folk kan mene akkurat hva de vil om meg for jeg mener hvertfall hva jeg vil om folk!! men skal dibbere her inne skrive noe dritt til meg så får de faen meg stå med nick!! c";)

Skrevet

Ja, det er klart. Godt med litt oppmerksomhet, varmer i gjerterota det.

All publicity is good publicity, er det ikke det det heter?

Skrevet

Nei, jeg snakka til Malin.

Du amm, bruker ikke stor bokstav eller avsnitt så jeg orker ikke helt å lese alt du skriver. Sorry:(

Skrevet

Gjertrudrota:)

Skrevet

Herregud for en latterlig kjerringtråd. Hvor gamle er dere? Er dette en barnehage?

"Buhu, Malina er så slem!"

Gå hjem og vogg.

Skrevet

Herregud, som voksne, selvstendige mennesker bør det da være enkelt å overse noen spydige kommentarer på et nettforum?!

Fortsett å kos dere med julebaksttrådene deres, hva skal dere ha på dere på juleaften-trådene, osv.

Skrevet

HI: Helt enig.

Malina: Ta deg selv i øyesyn og gjør noe med det!!

Skrevet

Du har tydeligvis et markeringsproblem. Hva med å pisse på noen portstolper i stedet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...