selfangerkjerringa Skrevet 3. desember 2007 #51 Skrevet 3. desember 2007 Vi har Akta Graco Cosmico XTP til eldsta på straks fire. Hun har brukt det forovervendt (pga div årsaker jeg ikke orker greie ut for her), men når minsta tar over det snart skal det brukes bakovervendt. Jeg er enig i at det er best for barnet å sitte bakovervendt - og hvis en sjekker litt rundt og hører andres erfaringer, fins det faktisk bakovervendte seter som er tilpasset biler med mindre plass. Lykke til på handel i bilstol-jungelen
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. desember 2007 #52 Skrevet 3. desember 2007 man må koble ut airbag om man sitter forovervendt også!!!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. desember 2007 #53 Skrevet 3. desember 2007 vi får plass til begge bakovervendte setene våre i volkswagen passat, nissan micra, og en gammel toyota starlet, med kun 2 dører, bitteliten!! så det skal litt til for å ikke få plass.. HTS izi combi, og acta graco duologic. begge ganske store seter
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 #54 Skrevet 4. desember 2007 Selvfølgelig har vi det,det er jo det som er sikrest for den lille. Hadde jeg ikke hatt det og kommet ut for en kolisjon og det hadde skjedd den lille noe,ja,da hadde jeg aldri kunnet tilgi meg selv. Synes sikkerhet kommer foran komfort hos andre i bilen,så jeg kommer til å holde på den i noen år til.
Mari26 Skrevet 4. desember 2007 #55 Skrevet 4. desember 2007 Signerer innlegget over her-vi har bakovervendt-og det skal vi fortsette med så lenge det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå